Keresés

Részletes keresés

f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87156

Neki mi lehet a lánykori neve? (kb 79-80-as kép)

Aron_son Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87155

BCB-262 még létezik? Mi van vele?

 

(GMX-024 helyesen '021, gondolom elgépelés csak.)

Előzmény: P.stephenson (87149)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87154

Innen most már egyértelmű, hogy troli.

Előzmény: f.domino (87151)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87153

Két kép életem első negatívjáról, 1974-ből (8 éves voltam)

Előzmény: f.domino (87152)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87152

A felső 95-69, az alsónak sajnos nem olvasható a rendszáma. A viszonylat a 91-es.

f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87151

Előzmény: FAV 20 (87150)
FAV 20 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87150

Tedd fel a másik oldaláról is a fotót.

Előzmény: f.domino (87142)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87149

Baromság.

Két ős-400-as maradt meg az utókornak és kapott normál rendszámot és közlekedett utasforgalomban:

-1982-ből az IK 415.P1 (EKN-911)

-1983-ból az IK 440/411.K4 (BCB-262)

 

Ezt követően készültek a különböző kivitelű LADA-lámpás protók, az első négy megkapta a fiktív 410-es típusszámot:

-BU 86-07 (415.00) (BKV-Nógrád Volán-selejt)

-BZ 28-04 (415.00) (Pannon Volán-kiégett-selejt)

-GMX-024 (415.01) (Leningrád-Pécs-Isaszeg-Miskolc)

-xxx (415.01) (Autokut-Tallin-Lipeczk)

 

A fentiek alapján az első 415-ösnek én az EKN-911-et nevezném. A meglévők közül meg a BCB-262-t.

 

Előzmény: Scatty29 (87141)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87148

Gánt előtt állt pár darab.Jó pár éve eltüntek.

Előzmény: f.domino (87129)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87147

1 volt. A tudomány évekkel ezelőtt túllépett a 2. IK438-as elméleten.

Előzmény: Lucky76 (87146)
Lucky76 Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87146

438-asból kettő darab volt?

 

(A GVP-231 ma JID-095.)

Előzmény: Scatty29 (87137)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87145

Ha csak úgy nem! És alig pár év múlva élesben is tesztelhették! (A későbbiekről ez lemaradt, és lám, nem is lett rá szükség azóta sem.)

Előzmény: Snake-Mojzi (87144)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87144

"ha már 60-as: Mi célt szolgált az első sorozaton a hátoldali ajtó?"

 

Ott lehetett ki-be rakosgatni a hordágyat. Kétségkívül kényelmesebbb megoldás volt, mint az IK30-ason (ott csak a hátfali duplaablaknak megfelelő hely állt rendelkezésre).

Előzmény: f.domino (87142)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87143

Ja, igen! És vajon mi van most ezzel manapság? 

Előzmény: FAV 20 (87134)
f.domino Creative Commons License 2013.11.15 0 0 87142

A biztosítékot nem tudtam. Van kép a másik oldalról is, és nincs rajta az áramszedőtartó. Viszont ahhoz túl jól nézett ki 2000-ben, hogy egy 66-ban selejtezett busz legyen. (Nem tudom, csináltak-e akkor öltözőbuszt belőlük). Egy 75-ben selejtezett és 8x-ig öltözőként használt troli valóban logikusabb. 

 

ha már 60-as: Mi célt szolgált az első sorozaton a hátoldali ajtó?

Előzmény: FAV 20 (87134)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87141

Leégett jószág volt az ősproto ha jól tudom, 246-os beírva, 410-es számmal van a EKN-911 is, BCB-262-es 440-es 415 proto meg 1983-as.

Előzmény: GOX-799 (87139)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87140

A-a, a BZ 28-04 az a leégett busz. GMX exe BPV-036, azelőtt meg BZ 28-18 volt.

Előzmény: GOX-799 (87139)
GOX-799 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87139

Sziasztok. ha jól látom a táblázatodban hogy egy darab 410-es volt akkor azzal én Pécsen közlekedtem és akkor GMX-021 volt a rendszáma. a három 284-es pedig a BPV-140 a BPV-866 és az AFC-658 volt. még bele illene a táblázatba az egyedüli 246 os aminek az első rendszáma a DUD-688 volt és KAZ-449 lett

Előzmény: Scatty29 (87137)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87138

Az első 284-es elméletileg az Alba Volán AIJ-229-ese volt.

Előzmény: Scatty29 (87137)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87137

Bocsánat a konyhanyelvért.

Itt az eddigi gyüjtögetés, majd még bővül.

Előzmény: BPO-105 (87135)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87136

Köszi,így már értve. :)

Előzmény: FAV 20 (87134)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87135

A 293-asnak csak próbarendszáma volt.

Az AVE 345 tudtommal 78-as (6. abban az évben), és a VB-s gépek 79-esek.

Utolsó 284-es nálam BX 55-11.

Utolsó két 283-as a GBZ-086 és DUD-689 (0001, 0002).

Utolsó 266.25 a 90-es AFC-165 (0027).

Utolsó két magyar 263-as a HLF-947 és 946 (0021, 0022).

 

Ui: szerintem nem én vagyok az egyetlen, akit a "magyarban" kifejezés és társai kissé felzaklatnak.

Előzmény: Scatty29 (87131)
FAV 20 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87134

A fától nem látni a tetőn az áramszedőtartót, de az oldalán van egy kis biztosítékdoboz ajtó.

Előzmény: pumukli89 (87133)
pumukli89 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87133

Nem kételkedve,inkább kérdezve,ezt honnan lehet tudni/látni a képről?

Előzmény: FAV 20 (87130)
Aron_son Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87132

Utolsó magyar 417-es, ami egyben első is volt: GFX-101.

Utolsóként (VIN szerint) itthon forgalomba helyezett 417-es: HFZ-994 (ma KCM-439).

Előzmény: Scatty29 (87131)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87131

Sziasztok!

Ezekre válaszol valaki nekem? Nagyon Megköszönném.

Ezek kérdőjelek az Excel táblázatomban.

 

1:Mi volt a 293-as rendszáma amikor BKV-nál tesztelt?

2:Utolsó 282-es az AVE-345 volt?

3:Utolsó legyártott 284-es rendszáma?

4:Utolsó itthoni közlekedő/közlekedett 283-as rendszáma?

5:Első és utolsó legyártott magyarban közlekedő 266-os rendszáma?

6:Utolsó magyar 263-as és 417-es rendszáma?

 

Scatty.

FAV 20 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87130

Trolibusz volt.

Előzmény: f.domino (87129)
f.domino Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87129

Pont ezt akartam kérdezni. Viszont más kérdésem is van. Tudjátok-e, mikor tértek át a szögletes órás műszerfalról a kerek órásra?

Meg még egy.

Vele mi van vajon? 2000 nyarán lőttem valahol Bicske és Fehérvár között, de sajnos nem írtam fel, hgy hol :-(

Előzmény: FAV 20 (87127)
Aron_son Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87128

FAL-255 --> MLS-896

FAV 20 Creative Commons License 2013.11.14 0 0 87127

A díszléceket a vázra fúrták fel. Nyilván a váz ővvonalát is feljebb kellett tenni. Felújításnál meg talán még egy vázat tettek a régi fölé.

Előzmény: Mihál (87126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!