Keresés

Részletes keresés

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87066

valószínű úgy ahogy írták törött a váz azon része. Ettől már csak az a finomabb mikor ez csuklósnál jelentkezik. a 2500mm-es szélesség mindjárt lett 2530mm egyenes úton. le is állították azonnal a buszt.

BHJ-962 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87065

Ki vannak kopva a panhard rúdban a szilentek.

Előzmény: Mádi Gerg (87060)
norbee601 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87064

Hátsó tengely áll benne ferdén, valamelyik rögzítőrúdja törött.

Előzmény: Mádi Gerg (87060)
lobbanórotor Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87063

250

Előzmény: Mádi Gerg (87062)
Mádi Gerg Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87062

Hátömm ez egy szimpla, szóló busz volt, 260, vagy 250-es (nem tudom, fel sem ismerném) 

 

A rendszáma viszont emlékeim szerint ez volt. 

 

ha mögötte ment az ember, akkor látszott, hogy nem előre megy, hanem "oldalazva"...

Előzmény: Irizar ranger (87061)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87061

Többnyire a háromtengelyeseknél szokott előfordulni ez a probléma (szinte az összes Szabolcsos SU15-ön), de csuklósoknál is előfordul.

Előzmény: Mádi Gerg (87060)
Mádi Gerg Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87060

Sziasztok! 

 

Az mitől lehet egy busznál, (2xx-es széria), hogy ferdén megy? Mint mikor motornál azt mondjuk, hogy 2nyomon fut.

 

Ennyire el volna tekeredve az egész? Vagy mi? 

 

(Amúgy Sz.fehérvár környékén láttam, nem tudom milyen volános, AGT-518, asszem.)

 

 

(Csak érdeklődésképp) 

2156 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87059

Ezt már én is láttam, volt is róla szó korábban, az hogy hirtelen nem voltam képbe sajnálatos, de előfordul. 

Előzmény: BPO-105 (87052)
boz-021 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87058

Persze, hogy nem ismeri mert a helyes megfejtés a CJM-166...

Előzmény: Scatty29 (87057)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87057

CJM-186 Ikarus 250

 

Ennek tudja valaki az előéletét?

Google nem ismeri, egyébként nagyon szép fehér 250-es fekete lökőssel kőbányán láttam.

pumukli89 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87056

Szerezni?Azt nem tudom hol lehet.Venni még gyári újat is tudsz.

Előzmény: bagesz14 (87054)
bop308 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87055

van is

Előzmény: BPO-105 (87053)
bagesz14 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87054

Ikarus 200-as 400-as sorozatból származó kormánykereket honnan lehet szerezni? Ceglédi bontóban próbálkozzak?

BPO-105 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87053

Hűha.

Amúgy ha jól tudom, a Szabolcs Volánnál volt sárga ajtós 260-as.

Előzmény: BHJ-962 (87044)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87052

Ebből gondoltam: http://img.index.hu/imgfrm/4/1/0/2/BIG_0005254102.jpg

Az pedig, hogy megvan-e még, sajnos nem az én reszortom, nekem nincs keresőm.

Előzmény: 2156 (87045)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87051

Akit érdekel, a DZA-297-ből készült el, és kissé eltér a hagyományos városnézők kialakításától.

Előzmény: norbee601 (87048)
turntable Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87050
Dzsokko Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87049

T Urak!

Orosz exportra gyártott Ikarus ford mérő eladó. Tel: 06-20-9-888-557

norbee601 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87048

Papíron igen, de ami most viseli ezt a rendszámot, meg a gyári emléktáblát, az már nem a 200M, hanem egy 256-osból barkácsolt kabrió.

Előzmény: Scatty29 (87047)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87047

FKB-869-es ikarus városnéző pontos típusa 200M?

2156 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87046

Hozzánk már 2. ajtó nélkül került. Azaz én már csak így láttam forgalomban.

Előzmény: BPO-105 (87040)
2156 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87045

Lehetséges. Bevallom, a jelent illetően innen tájékozódom. Nem tudom pontosan melyik lett eladva. Addig vagyok képben, míg használatban voltak, a későbbi sárgarendszámos azonosítást is az AIH "egyedisége" könnyítette meg.

Előzmény: BPO-105 (87039)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87044

Ügyes ! :-))

 

bi-02 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87043

 Én úgy tudom, a 250.42 a SZOT kivitel (250/08.81-5 szerint 5 db), illetve +1 a MVG Kereskedelmi Osztály részére, kicsit több extrával 250/08.83-6 műszaki leírás szerint.

 

1981- 5db

1983- 1db

Előzmény: P.stephenson (87029)
HBweb hu Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87042

A BKV-t tekintve nem olyan öreg az a jószág. Gyakorlatilag (nem elvileg) 1998-as gyártmány, BX 64-89 » BPO-449. 

Ja, és 280.49

Előzmény: gepida09 (87013)
LMB-706 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87041

Szerintem már rég nincs forgalomban. 

Előzmény: BPO-105 (87039)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87040

AIH pedig 2-2-2-2 volt eredetileg.

Előzmény: 2156 (87038)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87039

608 jelenleg nem Szanticskán rója a köreit?

Előzmény: 2156 (87038)
2156 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87038

ANT-605, 606, 608. A 606 korábban tárgyalva. A többi szintén 601, Brf-921, AIH-557. Más 2-0-2-2 bolygóajtós nem volt. Amit tudok, hogy az első hármas + a BRF egyszerre jelentek meg, már bordó fehérben pompázva. Dátumot ne kérdezz :). Később jött a 601, majd a 606 helyére az AIH.

 

Előzmény: P.stephenson (87031)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87037

Én ma láttam ezt a járgány, Pécs-Kertvárosban, amikor mentem dolgozni. :)

Előzmény: Scatty29 (87019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!