Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87056

Szerezni?Azt nem tudom hol lehet.Venni még gyári újat is tudsz.

Előzmény: bagesz14 (87054)
bop308 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87055

van is

Előzmény: BPO-105 (87053)
bagesz14 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87054

Ikarus 200-as 400-as sorozatból származó kormánykereket honnan lehet szerezni? Ceglédi bontóban próbálkozzak?

BPO-105 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87053

Hűha.

Amúgy ha jól tudom, a Szabolcs Volánnál volt sárga ajtós 260-as.

Előzmény: BHJ-962 (87044)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87052

Ebből gondoltam: http://img.index.hu/imgfrm/4/1/0/2/BIG_0005254102.jpg

Az pedig, hogy megvan-e még, sajnos nem az én reszortom, nekem nincs keresőm.

Előzmény: 2156 (87045)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87051

Akit érdekel, a DZA-297-ből készült el, és kissé eltér a hagyományos városnézők kialakításától.

Előzmény: norbee601 (87048)
turntable Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87050
Dzsokko Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87049

T Urak!

Orosz exportra gyártott Ikarus ford mérő eladó. Tel: 06-20-9-888-557

norbee601 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87048

Papíron igen, de ami most viseli ezt a rendszámot, meg a gyári emléktáblát, az már nem a 200M, hanem egy 256-osból barkácsolt kabrió.

Előzmény: Scatty29 (87047)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 87047

FKB-869-es ikarus városnéző pontos típusa 200M?

2156 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87046

Hozzánk már 2. ajtó nélkül került. Azaz én már csak így láttam forgalomban.

Előzmény: BPO-105 (87040)
2156 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87045

Lehetséges. Bevallom, a jelent illetően innen tájékozódom. Nem tudom pontosan melyik lett eladva. Addig vagyok képben, míg használatban voltak, a későbbi sárgarendszámos azonosítást is az AIH "egyedisége" könnyítette meg.

Előzmény: BPO-105 (87039)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87044

Ügyes ! :-))

 

bi-02 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87043

 Én úgy tudom, a 250.42 a SZOT kivitel (250/08.81-5 szerint 5 db), illetve +1 a MVG Kereskedelmi Osztály részére, kicsit több extrával 250/08.83-6 műszaki leírás szerint.

 

1981- 5db

1983- 1db

Előzmény: P.stephenson (87029)
HBweb hu Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87042

A BKV-t tekintve nem olyan öreg az a jószág. Gyakorlatilag (nem elvileg) 1998-as gyártmány, BX 64-89 » BPO-449. 

Ja, és 280.49

Előzmény: gepida09 (87013)
LMB-706 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87041

Szerintem már rég nincs forgalomban. 

Előzmény: BPO-105 (87039)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87040

AIH pedig 2-2-2-2 volt eredetileg.

Előzmény: 2156 (87038)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87039

608 jelenleg nem Szanticskán rója a köreit?

Előzmény: 2156 (87038)
2156 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87038

ANT-605, 606, 608. A 606 korábban tárgyalva. A többi szintén 601, Brf-921, AIH-557. Más 2-0-2-2 bolygóajtós nem volt. Amit tudok, hogy az első hármas + a BRF egyszerre jelentek meg, már bordó fehérben pompázva. Dátumot ne kérdezz :). Később jött a 601, majd a 606 helyére az AIH.

 

Előzmény: P.stephenson (87031)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87037

Én ma láttam ezt a járgány, Pécs-Kertvárosban, amikor mentem dolgozni. :)

Előzmény: Scatty29 (87019)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87036

Mikor nézünk le a ceglédi bontóba???

 

Előzmény: trlpx (87027)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87035

Érdekes kocsi egyébként ez a "280.17.8702.00001":

-2-0-2-2 ajtóképlet (ez még oké)

-fehér kapaszkodó (87-ben?)

-teliablak-feles ablak vegyesen

-magyar nyelvű típustábla (ez lehet, hogy utólagos, ez megmagyarázná az értelmezhetetlen VIN-t)

Előzmény: BPO-105 (87034)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87034

Igen, lehetséges. 4088-ig Volán-gépek vannak, a MÁV-eredetű Kisalföld-gépek meg 409x-ek.

Előzmény: P.stephenson (87031)
masterboy69 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87033

Nem akarok beleszólni de akkor vehetnél egy Samsung Advanvce-t 5mp és karcállós a kijelzője nagyon jó teló ezekre a funkciókra.

Előzmény: Scatty29 (87021)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87032

Az FJH-025 utastere. Ezek alapján nehezen tagadhatná le a MÁV-os múltját (kéken maradt szerkezeti elem, illetve matrica).

Előzmény: P.stephenson (87031)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87031

Az az FJH-025-é, többet sajna én sem tudok. Gyanús egyébként, hogy az 280.17.8702.00001-vel együtt ex-MÁV-os kocsik voltak. Utóbbihoz is jó lenne rendszámot tudni.

Előzmény: BPO-105 (87030)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87030

Kiderült végül, hogy a 280.17 4089 88 melyik, vagy csak figyelmetlen voltam?

Előzmény: trlpx (87027)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87029

Valaki vágja a Malévos kotlákat? Volt nekik ugyebár 250.43, 44 és 45.

De volt-e nekik 250.42-esük? Akad egy pár eladásra kínált 42-es az országban, aminek a gazdája váltig állítja, hogy Maléves volt. Lehetséges, vagy ez is a "palibáfarosa"-féle nagyotmondás?

zsig Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87028

Melyik ez az athéni kocsi? Az atomerőműves busz?

Előzmény: trlpx (87027)
trlpx Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87027

Athénban elvileg egy demo kocsi járt kint, ami 280.07-es volt. Annak elvileg 280.07.1041.78 volt az alvázszáma.
Talán még megvan a ceglédi bontóban az a szintén athéni demó kocsinak állított példány, aminek viszont -megintcsak elvileg- 280.07.1042.78 az alvázszáma. És ezek után van még egy állítólagos 280.22 amiről szó van. Lehet bogozni a témát. :-)

Előzmény: BPO-105 (87014)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!