Keresés

Részletes keresés

2156 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87045

Lehetséges. Bevallom, a jelent illetően innen tájékozódom. Nem tudom pontosan melyik lett eladva. Addig vagyok képben, míg használatban voltak, a későbbi sárgarendszámos azonosítást is az AIH "egyedisége" könnyítette meg.

Előzmény: BPO-105 (87039)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87044

Ügyes ! :-))

 

bi-02 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87043

 Én úgy tudom, a 250.42 a SZOT kivitel (250/08.81-5 szerint 5 db), illetve +1 a MVG Kereskedelmi Osztály részére, kicsit több extrával 250/08.83-6 műszaki leírás szerint.

 

1981- 5db

1983- 1db

Előzmény: P.stephenson (87029)
HBweb hu Creative Commons License 2013.11.08 0 0 87042

A BKV-t tekintve nem olyan öreg az a jószág. Gyakorlatilag (nem elvileg) 1998-as gyártmány, BX 64-89 ť BPO-449. 

Ja, és 280.49

Előzmény: gepida09 (87013)
LMB-706 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87041

Szerintem már rég nincs forgalomban. 

Előzmény: BPO-105 (87039)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87040

AIH pedig 2-2-2-2 volt eredetileg.

Előzmény: 2156 (87038)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87039

608 jelenleg nem Szanticskán rója a köreit?

Előzmény: 2156 (87038)
2156 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87038

ANT-605, 606, 608. A 606 korábban tárgyalva. A többi szintén 601, Brf-921, AIH-557. Más 2-0-2-2 bolygóajtós nem volt. Amit tudok, hogy az első hármas + a BRF egyszerre jelentek meg, már bordó fehérben pompázva. Dátumot ne kérdezz :). Később jött a 601, majd a 606 helyére az AIH.

 

Előzmény: P.stephenson (87031)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.07 0 0 87037

Én ma láttam ezt a járgány, Pécs-Kertvárosban, amikor mentem dolgozni. :)

Előzmény: Scatty29 (87019)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87036

Mikor nézünk le a ceglédi bontóba???

 

Előzmény: trlpx (87027)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87035

Érdekes kocsi egyébként ez a "280.17.8702.00001":

-2-0-2-2 ajtóképlet (ez még oké)

-fehér kapaszkodó (87-ben?)

-teliablak-feles ablak vegyesen

-magyar nyelvű típustábla (ez lehet, hogy utólagos, ez megmagyarázná az értelmezhetetlen VIN-t)

Előzmény: BPO-105 (87034)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87034

Igen, lehetséges. 4088-ig Volán-gépek vannak, a MÁV-eredetű Kisalföld-gépek meg 409x-ek.

Előzmény: P.stephenson (87031)
masterboy69 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87033

Nem akarok beleszólni de akkor vehetnél egy Samsung Advanvce-t 5mp és karcállós a kijelzője nagyon jó teló ezekre a funkciókra.

Előzmény: Scatty29 (87021)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87032

Az FJH-025 utastere. Ezek alapján nehezen tagadhatná le a MÁV-os múltját (kéken maradt szerkezeti elem, illetve matrica).

Előzmény: P.stephenson (87031)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87031

Az az FJH-025-é, többet sajna én sem tudok. Gyanús egyébként, hogy az 280.17.8702.00001-vel együtt ex-MÁV-os kocsik voltak. Utóbbihoz is jó lenne rendszámot tudni.

Előzmény: BPO-105 (87030)
BPO-105 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87030

Kiderült végül, hogy a 280.17 4089 88 melyik, vagy csak figyelmetlen voltam?

Előzmény: trlpx (87027)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87029

Valaki vágja a Malévos kotlákat? Volt nekik ugyebár 250.43, 44 és 45.

De volt-e nekik 250.42-esük? Akad egy pár eladásra kínált 42-es az országban, aminek a gazdája váltig állítja, hogy Maléves volt. Lehetséges, vagy ez is a "palibáfarosa"-féle nagyotmondás?

zsig Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87028

Melyik ez az athéni kocsi? Az atomerőműves busz?

Előzmény: trlpx (87027)
trlpx Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87027

Athénban elvileg egy demo kocsi járt kint, ami 280.07-es volt. Annak elvileg 280.07.1041.78 volt az alvázszáma.
Talán még megvan a ceglédi bontóban az a szintén athéni demó kocsinak állított példány, aminek viszont -megintcsak elvileg- 280.07.1042.78 az alvázszáma. És ezek után van még egy állítólagos 280.22 amiről szó van. Lehet bogozni a témát. :-)

Előzmény: BPO-105 (87014)
trlpx Creative Commons License 2013.11.06 0 0 87026

Szia! Szerintem ez a kocsi volt az utolsó amelyiken még megmaradt, anno még pl. a DZC-876-on (415.09) vagy az AZH-107-en (435.K2) is megvolt, de ez már a múlté. Azt nem tudom ezt a fajtát melyik cég gyártotta, de ami gyárilag a 415.P1-en és a 440-esen is volt elöl-hátul az Hella gyártmány volt.

Előzmény: P.Box (87012)
bagesz14 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87025

Sziasztok! Nem tudom ez mennyire elcsépelt kérdés, de azért felteszem. Nem tudjátok honnan lehetne Ikarus kormánykereket szerezni? Előre is köszi ^^

Scatty29 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87024

OFF

Buszt fotózni inkább fényképezőgéppel szeretnék, majd azt is szeretnék beszerezni. MP4-m van zenére, ha a telefon nem birná a kiképzést.

ON

Előzmény: htibor (87023)
htibor Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87023

OFF OFF

A jó fotót fényképezőgép produkál, az Ace 2, 5 Mpixeles kamerája maradjunk annyiban, hogy vész esetén megteszi.

Zenére egy kis mp3 lejátszót használj külön, mert töltheted fél naponta a sok kijelző tapicskolás következtében és tuti hogy videózás és játék is lesz mellette, tehát hamar lemeríted. Ha készenlétbe van és nem nyomkodod, akkor 4-5 napot is bír. Ha le nem veszed a kezed róla 20-25%-os fényerő mellett is órák alatt lemerül.

 

Pofás darab, több mint 1 éve használom, nekem bejött telefonra és kis netre. Egyéb funkcióit meg helyettesítem mással.

ON ON

Előzmény: Scatty29 (87021)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87022

Ikarus C56 : Első és Utolsó:

Scatty29 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87021

Nokia 2630

http://www.mgmobil.hu/gsm/nokia/2630.jpg

Decemberbe már veszek elvileg Samsung Galaxy Ace 2-t elég jó fotókat is produkál, zenére is jó, meg tetszik.:)

Előzmény: Törölt nick (87020)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87020

siemens telód lenne??

Előzmény: Scatty29 (87019)
Scatty29 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87019

Örülök hogy láttam a nyugatinál, na meg a finom ingyen csokinak is persze, a kép nem túl jó, mer nagyon alap teló volt nálam.....:

2156 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87018

A TT-nél nem variáltak vele, ide már így került eredetileg barna szoknyával felette fehéren.

Előzmény: ujfigura (87017)
ujfigura Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87017

Igazából nem törvényszerű, hogy legyen nagyobb rés az ablakok között, csak a váz vélt erősítése, nameg a pótalkatrész könnyebb elérhetősége miatt (olyan méretű ablakból több volt) miatt alkalmaztak plusz egy zártszelvényt.

Előzmény: 2156 (87016)
2156 Creative Commons License 2013.11.05 0 0 87016

ACC-166. Nem emlékszem, hogy noma lett volna az ajtóknak (normális távolság volt az ablakok között), Bár a hangsúly az emlékezésen van. Nem tudom mennyire lehet támpont, de a tetőn még voltak leszállásjelzők és vészjelzők, hogy ezek mikortól nincsenek nem tudom. A kapaszkodók viszont egyértelműen festettek voltak, az ajtóknál látszott a fehér ahol gyakrabban markolták. a homlokfal mögé nem néztem soha :). Esetleg a fordított váltó (5-6) ad támpontot?

Előzmény: bi-02 (86970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!