Lehetséges. Bevallom, a jelent illetően innen tájékozódom. Nem tudom pontosan melyik lett eladva. Addig vagyok képben, míg használatban voltak, a későbbi sárgarendszámos azonosítást is az AIH "egyedisége" könnyítette meg.
Én úgy tudom, a 250.42 a SZOT kivitel (250/08.81-5 szerint 5 db), illetve +1 a MVG Kereskedelmi Osztály részére, kicsit több extrával 250/08.83-6 műszaki leírás szerint.
ANT-605, 606, 608. A 606 korábban tárgyalva. A többi szintén 601, Brf-921, AIH-557. Más 2-0-2-2 bolygóajtós nem volt. Amit tudok, hogy az első hármas + a BRF egyszerre jelentek meg, már bordó fehérben pompázva. Dátumot ne kérdezz :). Később jött a 601, majd a 606 helyére az AIH.
Az az FJH-025-é, többet sajna én sem tudok. Gyanús egyébként, hogy az 280.17.8702.00001-vel együtt ex-MÁV-os kocsik voltak. Utóbbihoz is jó lenne rendszámot tudni.
Valaki vágja a Malévos kotlákat? Volt nekik ugyebár 250.43, 44 és 45.
De volt-e nekik 250.42-esük? Akad egy pár eladásra kínált 42-es az országban, aminek a gazdája váltig állítja, hogy Maléves volt. Lehetséges, vagy ez is a "palibáfarosa"-féle nagyotmondás?
Athénban elvileg egy demo kocsi járt kint, ami 280.07-es volt. Annak elvileg 280.07.1041.78 volt az alvázszáma. Talán még megvan a ceglédi bontóban az a szintén athéni demó kocsinak állított példány, aminek viszont -megintcsak elvileg- 280.07.1042.78 az alvázszáma. És ezek után van még egy állítólagos 280.22 amiről szó van. Lehet bogozni a témát. :-)
Szia! Szerintem ez a kocsi volt az utolsó amelyiken még megmaradt, anno még pl. a DZC-876-on (415.09) vagy az AZH-107-en (435.K2) is megvolt, de ez már a múlté. Azt nem tudom ezt a fajtát melyik cég gyártotta, de ami gyárilag a 415.P1-en és a 440-esen is volt elöl-hátul az Hella gyártmány volt.
A jó fotót fényképezőgép produkál, az Ace 2, 5 Mpixeles kamerája maradjunk annyiban, hogy vész esetén megteszi.
Zenére egy kis mp3 lejátszót használj külön, mert töltheted fél naponta a sok kijelző tapicskolás következtében és tuti hogy videózás és játék is lesz mellette, tehát hamar lemeríted. Ha készenlétbe van és nem nyomkodod, akkor 4-5 napot is bír. Ha le nem veszed a kezed róla 20-25%-os fényerő mellett is órák alatt lemerül.
Pofás darab, több mint 1 éve használom, nekem bejött telefonra és kis netre. Egyéb funkcióit meg helyettesítem mással.
Igazából nem törvényszerű, hogy legyen nagyobb rés az ablakok között, csak a váz vélt erősítése, nameg a pótalkatrész könnyebb elérhetősége miatt (olyan méretű ablakból több volt) miatt alkalmaztak plusz egy zártszelvényt.
ACC-166. Nem emlékszem, hogy noma lett volna az ajtóknak (normális távolság volt az ablakok között), Bár a hangsúly az emlékezésen van. Nem tudom mennyire lehet támpont, de a tetőn még voltak leszállásjelzők és vészjelzők, hogy ezek mikortól nincsenek nem tudom. A kapaszkodók viszont egyértelműen festettek voltak, az ajtóknál látszott a fehér ahol gyakrabban markolták. a homlokfal mögé nem néztem soha :). Esetleg a fordított váltó (5-6) ad támpontot?