Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.02 0 0 86974

Köszi =D Doma!
Én is így gondolom, arra Keleten van sütnivaló! XD  

Előzmény: =D Doma (86954)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.11.02 0 0 86973

Arra nem gondoltál esteleg, hogy 78 óta annyi mindent variálhattak benne? :D eltelt azóta 26 év . . . bármit átrakhattak vagy rendezhettek benne.

Előzmény: ujfigura (86972)
ujfigura Creative Commons License 2013.11.02 0 0 86972

Ha 78-as a kocsi, akkor a dekorit színe, állapota nem stimmel, az tutira fiatalabb. A 4. ajtóra lehet árulkodó jel az, hogy bal hátsó teliablaknál olyan kapaszkodó van, amelyet csak az állóhelyeknél használtak bármely típusokban (a magyar példányoknál csak a 260-asban). Ez arra enged következtetni, hogy ott valóban állóhely volt, ha viszont így van, akkor az állóhellyel szemben meg ajtó (mert anélkül elég hülye megoldás lenne). Ami viszont ennek ellentomond, az a a fekete kapaszkodó, mert az tutira nem '78-as. De ha az is, akkor meg átfényezték. De akkor viszont minek rakták vissza?

Előzmény: bi-02 (86970)
AUTOSANdris Creative Commons License 2013.11.02 0 0 86971

Kedves fórumos társak! Valaki tud bármilyen információt a HCP-084 hollétéről? Selejtezését követően eltűnt mint Petőfi a ködben. Előre is köszönöm a segítséget!

bi-02 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 86970

Meg is indult :)

 

Viszont úgy tudom, hogy 280.22-ből csak egy bemutató kocsi készült a görögöknek. Az viszont '78-ban. Annak jellegzetességei: tekerős viszonylatjelzők (Roll-Band) elöl, oldalt az első  ablakban és hátul középen

                         roletták az oldalablakokon (mint a 250/256-ban) és a tetőszellőzők között a hossztengelyben "kupola" ventillátorok. Ez az, aminek legalább látszani kellene. Nem tartom valószínűnek, hogy az összes tetődekoritot emiatt kicseréltek volna, nem beszélve a tetőlemezen levő kerek lyukak becsinálásáról. Azok ugyanis "kit zavartak volna" kategória. Aztán lehet, hogy tévedek.

 

Tehát, ha az alvázszámához hűen ez volt a görög mintakocsi, akkor a fenti jellegek nyomait kéne megtalálni rajta.

 

Ja, meg persze 4 ajtó nyomát, amit elég egyértelműen meg lehet találni. Esetleg kék festéknyomok a felnyitott homlokajtó mögötti alkatrészeken (de ez már 'naon perverz).

Ha viszont a két befalazott ajtó nem derül ki egyértelműen, akkor bukott a mutatvány és ez tuti nem az a busz. Esetleg annak az alvázszámát örökölte meg ez valamikor. 

Előzmény: P.stephenson (86969)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.02 0 0 86969

Elvileg 280.22 az altípusa, ami érdekes, mert az a szám a görög négyajtós kocsiké volt, ez meg nagyon nem az. Az alvázszáma: 280.22.1247.78

 

Két kép a belsejéről, hátha bi-02 kolléga fantáziája megindul. :-)

 

Előzmény: 2156 (86962)
P.stephenson Creative Commons License 2013.11.02 0 0 86968

Na, akkor csak igaz lehet a motorsportos múlt.

Előzmény: 2156 (86961)
harajukushinobi Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86967
Lucky76 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86966

Ez a mai GMP-948?

Előzmény: BP-16-63 (86965)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86965

 A fotón a Német bemutató autóbusz szerepel.

 

Jelenleg a Hatvani Volán Zrt tulajdona,sajnos a harmadik ajtót befalazták,mint ahogy előttem is megírták.

 

EL TUDNÁD KÜLDENI EREDETI MÉRETBEN IS EZT A KÉPET NEKEM?

Előzmény: BPI-145 (86955)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86964

Köszi az infót.

Előzmény: 18-09 (86963)
18-09 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86963

Tudom, nem üti meg az ingerküszöböt, de Szentpéterváron tegnap elbúcsúztak az utolsó 280-astól...

2156 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86962

Az ACC valami röntgen busz féle lehetett, vagy hasonló. Az utánfutó ajtaja mögött megmaradt egy keretszerűség.

Előzmény: P.stephenson (86937)
2156 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86961

Optikai csalódás :). Használható volt mind a 4 ülés. Ami esetleg új lehet a CLD-hez, érkezésekor világos/közép szürke volt vékony csíkokkal az ablakok pedig sötét tükrös fóliával voltak bevonva.

Előzmény: BPO-105 (86958)
FAV 20 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86960

Altípus 1

Előzmény: Gábrisvitéz (86959)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86959

Segítséget szeretnék kérni! Az Ikarus 620-nak és 630-nak milyen altípusai voltak? Elsősorban a belföldiek érdekelnek. Előre is köszönöm!

BPO-105 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86958

Azt ugye most rosszul látom, hogy a 3 (4?) utólag berakott keresztirányú ülés közül hátulról a harmadiknak egyenesen a közepére rakták a kapaszkodót? Pedig közvetlenül mellette is van egy.

Előzmény: P.stephenson (86941)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86957

A ferihegyi példány, jelenleg GMP-948II, befalazott hátsó ajtóval.

Előzmény: BPI-145 (86955)
CLY-802 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86956
BPI-145 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86955
=D Doma Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86954

király :D

 

valami igényes fényezéssel, némi kozmetikával egész jó lenne..

Előzmény: Törölt nick (86953)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86953

http://fotobus.msk.ru/photo/223110/ (Kicsit fura járgány, de tetszik!)

P.stephenson Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86952

Mikori kép?

Előzmény: HBweb hu (86951)
HBweb hu Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86951
Előzmény: P.stephenson (86949)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86950

Jah, a repülőgépüléses FJH-025-re gondolsz?

Előzmény: P.stephenson (86949)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86949

Erre nem tudok válaszolni, mivel én még 2006-ban voltam ott. :-)

ANT-606, azmiaz?

Előzmény: Balázs1 (86944)
Balázs1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86948

Köszönöm szépen. :)

Előzmény: LMB-706 (86947)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86947

Már csak az FKB-942 van meg a selejtsorból. 

Előzmény: Balázs1 (86944)
bi-02 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86946

Jut eszembe a salakmotoros múlt reális lehet.

 

Ha 1977-körüli, akkor lehet 280.16 is

 

Előzmény: P.stephenson (86937)
Balázs1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86945

Igen, nagyon is. A témára emlékszem, de arra nem, hogy végül a rendszám is megemlítésre került. Ha mégis volt, elnézést. :)

Előzmény: D 20 (86929)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!