Keresés

Részletes keresés

2156 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 86961

Optikai csalódás :). Használható volt mind a 4 ülés. Ami esetleg új lehet a CLD-hez, érkezésekor világos/közép szürke volt vékony csíkokkal az ablakok pedig sötét tükrös fóliával voltak bevonva.

Előzmény: BPO-105 (86958)
FAV 20 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86960

Altípus 1

Előzmény: Gábrisvitéz (86959)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86959

Segítséget szeretnék kérni! Az Ikarus 620-nak és 630-nak milyen altípusai voltak? Elsősorban a belföldiek érdekelnek. Előre is köszönöm!

BPO-105 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86958

Azt ugye most rosszul látom, hogy a 3 (4?) utólag berakott keresztirányú ülés közül hátulról a harmadiknak egyenesen a közepére rakták a kapaszkodót? Pedig közvetlenül mellette is van egy.

Előzmény: P.stephenson (86941)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86957

A ferihegyi példány, jelenleg GMP-948II, befalazott hátsó ajtóval.

Előzmény: BPI-145 (86955)
CLY-802 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86956
BPI-145 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86955
=D Doma Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86954

király :D

 

valami igényes fényezéssel, némi kozmetikával egész jó lenne..

Előzmény: Törölt nick (86953)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86953

http://fotobus.msk.ru/photo/223110/ (Kicsit fura járgány, de tetszik!)

P.stephenson Creative Commons License 2013.10.31 0 0 86952

Mikori kép?

Előzmény: HBweb hu (86951)
HBweb hu Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86951
Előzmény: P.stephenson (86949)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86950

Jah, a repülőgépüléses FJH-025-re gondolsz?

Előzmény: P.stephenson (86949)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86949

Erre nem tudok válaszolni, mivel én még 2006-ban voltam ott. :-)

ANT-606, azmiaz?

Előzmény: Balázs1 (86944)
Balázs1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86948

Köszönöm szépen. :)

Előzmény: LMB-706 (86947)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86947

Már csak az FKB-942 van meg a selejtsorból. 

Előzmény: Balázs1 (86944)
bi-02 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86946

Jut eszembe a salakmotoros múlt reális lehet.

 

Ha 1977-körüli, akkor lehet 280.16 is

 

Előzmény: P.stephenson (86937)
Balázs1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86945

Igen, nagyon is. A témára emlékszem, de arra nem, hogy végül a rendszám is megemlítésre került. Ha mégis volt, elnézést. :)

Előzmény: D 20 (86929)
Balázs1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86944

Mind az öt a nyíregyi bontóban van most (vagy még)? Nyáron, amikor voltunk ott, az ANT-606, a BRF-921 és a CLD-173 állt csak a bontó udvarán. Akkor már úgy állt a dolog, hogy júliusra esetleg szét is vágják mindhármat, csak ezért kérdezem.

Előzmény: P.stephenson (86923)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86943

Semmi idegen nyelvűt, vagy furcsát nem láttam rajta.

Előzmény: bi-02 (86942)
bi-02 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86942

Aham, kösz!

 

Ebből az látszik, hogy sufnituning és a hátsó ajtó meg van szüntetve. Meg a pótkocsi padlón a nyílás, ami nem szokványos...

Ettől még lehet 280.17, de akár egy átfordított 281-es is.

 

Idegen feliratok, nyomok esetleg?

Előzmény: P.stephenson (86941)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86941

Íme:

Előzmény: bi-02 (86940)
bi-02 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86940

Hogy is néz ez ki pontosan? Még sosem láttam közelről, próbáljuk már meg kielemezni, ezek után érdemes.

Előzmény: P.stephenson (86939)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86939

Ez jó kérdés, valahol láttam 280.26-os típusként is emlegetni, ami szerintem kizárt. Érdekes viszont az utánfutóban a török módra merőlegesen elhelyezett üléssor.

Előzmény: bi-02 (86938)
bi-02 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86938

Egyszer úgy 10 éve amikor a 282-es maradékát fotóztam Nyíregyen a Transz Tournál, azt mondta nekem egy Tag, hogy van itt még érdekesség, pl. a CLD-173-as csuklós, ami eredetileg jobbkormányos volt. 

 

Erősen kételkedtem benne, de sajnos azóta sem volt módom kielemezni, ilyen irányú nyomokat keresve rajta.

 

Esetleg valaki?

Előzmény: P.stephenson (86937)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86937

Jaaa, nem, nem a CLD-173 volt. Egyébként mi igaz abból, hogy az az Ikarus Motorsporté volt? Az ACC-166-al meg Farkas Bercit hordozták körbe az országban. Ez is állítólag.

Előzmény: BPO-105 (86933)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86936

Az alvászámban ott van a gyártási év: 1976.

Előzmény: FAV 20 (86934)
LMS-640 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86935

Az az év az ablak gyártási éve, nem feltétlenül egyezik meg a kocsiéval, sokszor korábbi.

Előzmény: FAV 20 (86934)
FAV 20 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86934

Mi köze az ablakoknak az alvázszámhoz? :-)

 

Az ablakokban van a gyártási év.

Előzmény: P.stephenson (86932)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86933

A CLD-173-ra gondoltam amúgy, csak azért mondtam. Az ugyanis látványra (nem volt még szerencsém hozzá) 280.03-nak tűnik, átüvegezve.

Előzmény: P.stephenson (86932)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.30 0 0 86932

Mi köze az ablakoknak az alvázszámhoz? :-) Egyébként teljesen vegyesek az ablakok, eredetileg teliüvegek lehettek, amit apránként cserélgettek nyithatóra, van benne feles és negyedes is.

 

A második egyébként a BRF-921, ex-Agria, gondolom ezt te is tudtad.

Előzmény: BPO-105 (86931)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!