Nem nagy valószínűséggel, hanem teljesen biztosan. A kubaiak saját típusokat is létrehoztak az Ikarus-alkatrészek bázisán (még vasúti szerelvényeket is), ilyen hosszban és ilyen ablakelrendezéssel pedig Ikarus nem létezett.
Érdekesség, hogy több jármű is a 266-osok ráncajtajához hasonló ajtóval lett szerelve, ám az ottani gyár valamilyen okból csak a 4 részes ráncajtóba való üvegekhez hasonló darabokat rakott bele (a képen is egy ilyen látható).
Az emeletről pedig: amiket hallottam arról a vidékről, abból nem tudom biztosan, hogy gyári-e vagy átépítés, de simán elképzelhető, hogy létezett.
akkor jól láttam.. x éve buszból néztem kifelé, és abc-s ikarust láttam.. azóta kerestem, hogy merre lehetett, vagy csak képzeltem -e.. :D és stimmel, hogy a leégett sajtgyár után volt..
Nem bántásként, de ha már ilyen kukacoskodó vagy, a saját BKV fotós honlapod szövegén is lenne mit csiszolni, ami a közösségi közlekedési közlekedésével kapcsolatos... ez sem kisebb ökörség.
Velem a nagybátyám rajzoltatott (sikertelenül, nem bizonyultam tehetségesnek) és ő maga rajzolt szinte tökéletes OFF szovjet metró profilokat a 80-as évek végén.