Keresés

Részletes keresés

suraki1 Creative Commons License 2013.10.16 0 0 86793

Szerintem is más ez a busz, a bordó árnyalata is nagyon más (habár a papírképek színhűsége...), de a prizmák máshogy vannak valóban, a szegélye is más, és tele van nyitható ablakokkal. 2006-ban sikerült megörökítenem:

Előzmény: BPO-105 (86783)
Laszlocsik Creative Commons License 2013.10.16 0 0 86792

A busz kb. 2 éve kapta ezt az egyszerüsitett köntöst, én gyakran utazom vele ma is. Az biztos, hogy a Volánbusz tulajdonában volt anno. A busz román törzskönyvében a gyártási év 1991, a tipus pedig Csepel.

Előzmény: Snake-Mojzi (86773)
boz-021 Creative Commons License 2013.10.16 0 0 86791

Kora reggel, kávé nélkül... :/ :D

Sebaj. Éljenek a félinfo-s listák. :D

Előzmény: LMB-706 (86777)
boz-021 Creative Commons License 2013.10.16 0 0 86790

Köszönöm. :)

Előzmény: bi-02 (86774)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86789

Sajnos itteni szokás is, mégpedig nem is ritka...:/

Előzmény: LMB-706 (86788)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86788

Ez a szokásos román megoldás. Annak idején kivitték a 421-et, aztán amire végleg szétrohadt, akkor jött helyette a 653, a papírok meg maradtak ugyanazok. Lásd még az Ikarus 254-est: most a DUL-911 fut kint annak a rendszámával és papírjaival, de le is fényezték ám pirosra, mert az elődje is az volt. Piros is, Ikarus is, szóval ugyanaz. :D 

Előzmény: ujfigura (86787)
ujfigura Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86787

Lehet, a vázszámokhoz nem férek hozzá most, de elképzelhető.

Előzmény: LMB-706 (86786)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86786

Talán azért, mert a CCV-421 papírjaival fut? A vázszám ugyanis ahhoz tartozna elvileg. 

Előzmény: ujfigura (86784)
bop308 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86785
Előzmény: BPO-105 (86783)
ujfigura Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86784

Ez az egykori nógrádos CCV-653, biztos, hogy nem 1982-es. Ha mégis ez az alvázszáma, akkor valami keverés van, tutira nem ehhez a kocsihoz tartozik.

Előzmény: mhunci3 (86778)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86783

És ha jól értesültem, egy időben fehér volt, de alul ilyen bordó.

Előzmény: LMB-706 (86781)
ujfigura Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86782

hoppá basszus

 

 

Előzmény: mhunci3 (86778)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86781

Igen ám, de a BSK belül pontosan ugyanolyan bordó, mint a CC 17-09. 

Előzmény: bop308 (86780)
bop308 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86780

Nekem nem annak tűnik. A BSK nem teliüveges, hanem elhúzható. Máshol vannak rajta a prizmák az oldalán. A BSK-nak vastag gumicsíkja van alul, van benne táblatartó, nem roló van mindkét oldalt.

Előzmény: LMB-706 (86761)
ckg471 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86779

Mail ment.

Előzmény: LMB-706 (86777)
mhunci3 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86778

Nagyon szépen köszönöm Minenkinek!

Itt a busz és a hozzá tartozó, legalábbis jelenlegi számsor...

Kellemes estét kívánok Mindenkinek! Hunor

Előzmény: LMB-706 (86777)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86777

Nem vagy valami gyakorlott alvázszám-hibaelhárító... :D Onnét tényleg egy 2-es hiányzik. 

Előzmény: boz-021 (86772)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86776

Ő volna elméletileg, csak már az oldalsó sáv nélkül. Ha hihetünk egy másik topikban elmondottaknak, BX 66-20-kénz szaladgált itthon.

Előzmény: Snake-Mojzi (86773)
ckg471 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86775

Nem lehet, hogy 266.25, csak lemaradt egy 2-es?

Előzmény: boz-021 (86772)
bi-02 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86774

Hi!

 

 1980-tól már volt 256.51 altípus

Előzmény: boz-021 (86772)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86773

Ez a 259-es a Béke téri főműhelyben gyártott kocsi? Csepel alváz, Cummins motor, Sütrak légkondi, ala Volánbusz, 1988?

Előzmény: mhunci3 (86771)
boz-021 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86772

266-ost semmiképp nem.

256.51 lehetne esetleg, de ezzel meg az a baj, hogy tudtommal .51 kivitel '82-ben még nem volt.

Előzmény: mhunci3 (86771)
mhunci3 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86771

 

Jó reggelt!

 

Hármas kérdéssel, kéréssel fordulok a fórumhoz:

1. Szükségem lenne a neten elérhetőnél nagyobb formátumú jellegrajzokra Ikarus 250-es valamelyik altípusának elkészítéséhez, itt vagy az mhunci@freemail.hu – ra. Köszönöm szépen előre is.

 

2. Az alábbi szám kit/mit takar? 266519820304

 

3. Szükségem lenne egy – természetesen költségtérítés ellenében – a hosszú, külön betűkből álló I K A R U S fém betűkre, illetve a 300-as sorozat magasabb betűire is, ha valaki megállna tőlük.

 

tisztelettel, Hunor

 

 

Ikarus 259 "új köntösben"

 

 

r

pumukli89 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86770

-teherautókban-

Előzmény: pumukli89 (86769)
pumukli89 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86769

Nem busszal járok,de ezek a biztonsági berendezések azokban a teherautóban is kötelezők,amivel dolgozom.

Előzmény: 698 (86767)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86768

Szerintem igen,bár nem voltunk bent.

Előzmény: cat5409 (86752)
698 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86767

Ik-260 on is volt ilyen.

Előzmény: pumukli89 (86766)
pumukli89 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86766

Igen,ha ilyen kocsival jársz. :)

Előzmény: 698 (86765)
698 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86765

Vagy a billenő kapcsolót kikapcsolod, mert automatikusan bubuzik, ha a fékpedálra lépel.

 

Előzmény: pumukli89 (86755)
RIKA424 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86764

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!