Ez a szokásos román megoldás. Annak idején kivitték a 421-et, aztán amire végleg szétrohadt, akkor jött helyette a 653, a papírok meg maradtak ugyanazok. Lásd még az Ikarus 254-est: most a DUL-911 fut kint annak a rendszámával és papírjaival, de le is fényezték ám pirosra, mert az elődje is az volt. Piros is, Ikarus is, szóval ugyanaz. :D
Nekem nem annak tűnik. A BSK nem teliüveges, hanem elhúzható. Máshol vannak rajta a prizmák az oldalán. A BSK-nak vastag gumicsíkja van alul, van benne táblatartó, nem roló van mindkét oldalt.
1. Szükségem lenne a neten elérhetőnél nagyobb formátumú jellegrajzokra Ikarus 250-es valamelyik altípusának elkészítéséhez, itt vagy az mhunci@freemail.hu – ra. Köszönöm szépen előre is.
2. Az alábbi szám kit/mit takar? 266519820304
3. Szükségem lenne egy – természetesen költségtérítés ellenében – a hosszú, külön betűkből álló I K A R U S fém betűkre, illetve a 300-as sorozat magasabb betűire is, ha valaki megállna tőlük.
A kép 1987-es, de a VINje szerint a gép 1990-es... ez így mennyire zárja ki vagy erősíti meg a gép eredetét. Mert feltételezem mivel frsz. már volt rajta ott is elvileg ugye a gyári tábla azonos maradt a mai napig. vagy tévednék?