Keresés

Részletes keresés

LMB-706 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86781

Igen ám, de a BSK belül pontosan ugyanolyan bordó, mint a CC 17-09. 

Előzmény: bop308 (86780)
bop308 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86780

Nekem nem annak tűnik. A BSK nem teliüveges, hanem elhúzható. Máshol vannak rajta a prizmák az oldalán. A BSK-nak vastag gumicsíkja van alul, van benne táblatartó, nem roló van mindkét oldalt.

Előzmény: LMB-706 (86761)
ckg471 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86779

Mail ment.

Előzmény: LMB-706 (86777)
mhunci3 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86778

Nagyon szépen köszönöm Minenkinek!

Itt a busz és a hozzá tartozó, legalábbis jelenlegi számsor...

Kellemes estét kívánok Mindenkinek! Hunor

Előzmény: LMB-706 (86777)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86777

Nem vagy valami gyakorlott alvázszám-hibaelhárító... :D Onnét tényleg egy 2-es hiányzik. 

Előzmény: boz-021 (86772)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86776

Ő volna elméletileg, csak már az oldalsó sáv nélkül. Ha hihetünk egy másik topikban elmondottaknak, BX 66-20-kénz szaladgált itthon.

Előzmény: Snake-Mojzi (86773)
ckg471 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86775

Nem lehet, hogy 266.25, csak lemaradt egy 2-es?

Előzmény: boz-021 (86772)
bi-02 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86774

Hi!

 

 1980-tól már volt 256.51 altípus

Előzmény: boz-021 (86772)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86773

Ez a 259-es a Béke téri főműhelyben gyártott kocsi? Csepel alváz, Cummins motor, Sütrak légkondi, ala Volánbusz, 1988?

Előzmény: mhunci3 (86771)
boz-021 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86772

266-ost semmiképp nem.

256.51 lehetne esetleg, de ezzel meg az a baj, hogy tudtommal .51 kivitel '82-ben még nem volt.

Előzmény: mhunci3 (86771)
mhunci3 Creative Commons License 2013.10.15 0 0 86771

 

Jó reggelt!

 

Hármas kérdéssel, kéréssel fordulok a fórumhoz:

1. Szükségem lenne a neten elérhetőnél nagyobb formátumú jellegrajzokra Ikarus 250-es valamelyik altípusának elkészítéséhez, itt vagy az mhunci@freemail.hu – ra. Köszönöm szépen előre is.

 

2. Az alábbi szám kit/mit takar? 266519820304

 

3. Szükségem lenne egy – természetesen költségtérítés ellenében – a hosszú, külön betűkből álló I K A R U S fém betűkre, illetve a 300-as sorozat magasabb betűire is, ha valaki megállna tőlük.

 

tisztelettel, Hunor

 

 

Ikarus 259 "új köntösben"

 

 

r

pumukli89 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86770

-teherautókban-

Előzmény: pumukli89 (86769)
pumukli89 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86769

Nem busszal járok,de ezek a biztonsági berendezések azokban a teherautóban is kötelezők,amivel dolgozom.

Előzmény: 698 (86767)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86768

Szerintem igen,bár nem voltunk bent.

Előzmény: cat5409 (86752)
698 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86767

Ik-260 on is volt ilyen.

Előzmény: pumukli89 (86766)
pumukli89 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86766

Igen,ha ilyen kocsival jársz. :)

Előzmény: 698 (86765)
698 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86765

Vagy a billenő kapcsolót kikapcsolod, mert automatikusan bubuzik, ha a fékpedálra lépel.

 

Előzmény: pumukli89 (86755)
RIKA424 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86764
FLR373IC12 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 86763

A kép 1987-es, de a VINje szerint a gép 1990-es...  ez így mennyire zárja ki vagy erősíti meg a gép eredetét. Mert feltételezem mivel frsz. már volt rajta ott is elvileg ugye a gyári tábla azonos maradt a mai napig. vagy tévednék?

Előzmény: BPO-105 (86760)
hex145 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 86762

 Nem túdjátok melyik kocsi ez???

LMB-706 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 86761

Aha, ez egyértelműen az. 

Előzmény: BPO-105 (86760)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 86760
Komlósfecskés Creative Commons License 2013.10.13 0 0 86758

Nálam BU 39-26 > CJZ-466 > FPF-847 > SM 25 EXC

Előzmény: P.stephenson (86756)
RIKA424 Creative Commons License 2013.10.13 0 0 86757

Kb. 10 éve a Baks község melletti balesetnél az ig.mű.szakértő azt állapította meg, hogy a baleset azért következett be, mert a buszvezető, az esős, nyálkás, csúszós úton, a retardelt nem kapcsolta ki.

 

 

Előzmény: suraki1 (86754)
P.stephenson Creative Commons License 2013.10.13 0 0 86756

A 256.50V.1982.0103 mond valakinek valamit?

pumukli89 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 86755

A retardert/intardert nem igazán használják jeges úton.A kipufogó féket úgy iktatják ki,(ha,úgy érzed)nem lépsz a "bubu"szelepre.

Előzmény: suraki1 (86754)
suraki1 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 86754

Köszönöm szépen.

 

-más-

 

Az automatás buszoknál jeges úton - tanítják -, hogy érdemes kikapcsolni a retardert is, ha nem is üresben menni. Mert az is be tud blokkolni.

Hallottam olyan véleményt is, hogy azt nem, de a kipufogóféket kell kikapcsolni jeges csúszós úton, az tud blokkolást okozni. Nem vezetek buszt, de blokkolást csak retinél tapasztaltam eddig.

Állóhelyben pörgő kereket OFF MAN SG is produkál, érdekes látvány volt az utascserét végző busz alatt.....

Előzmény: bi-02 (86733)
FKU-911 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 86753

Ikarus, Karosa mind selejt. Solaris elpasszolható.

 

Mini Iveco marad (össz. 2 darab). Ami még maradhat, az a 19 darab Tedom C12 G  

Előzmény: nemeza (86747)
cat5409 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 86752

a Tanyacsárda működik még ? rég jártam arra.......

Előzmény: cdjbatyo (86750)
FAV 20 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 86751

Ma jó idő volt a buszozáshoz.

Előzmény: cdjbatyo (86750)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!