1. Szükségem lenne a neten elérhetőnél nagyobb formátumú jellegrajzokra Ikarus 250-es valamelyik altípusának elkészítéséhez, itt vagy az mhunci@freemail.hu ra. Köszönöm szépen előre is.
2. Az alábbi szám kit/mit takar? 266519820304
3. Szükségem lenne egy természetesen költségtérítés ellenében a hosszú, külön betűkből álló I K A R U S fém betűkre, illetve a 300-as sorozat magasabb betűire is, ha valaki megállna tőlük.
A kép 1987-es, de a VINje szerint a gép 1990-es... ez így mennyire zárja ki vagy erősíti meg a gép eredetét. Mert feltételezem mivel frsz. már volt rajta ott is elvileg ugye a gyári tábla azonos maradt a mai napig. vagy tévednék?
Kb. 10 éve a Baks község melletti balesetnél az ig.mű.szakértő azt állapította meg, hogy a baleset azért következett be, mert a buszvezető, az esős, nyálkás, csúszós úton, a retardelt nem kapcsolta ki.
Az automatás buszoknál jeges úton - tanítják -, hogy érdemes kikapcsolni a retardert is, ha nem is üresben menni. Mert az is be tud blokkolni.
Hallottam olyan véleményt is, hogy azt nem, de a kipufogóféket kell kikapcsolni jeges csúszós úton, az tud blokkolást okozni. Nem vezetek buszt, de blokkolást csak retinél tapasztaltam eddig.
Állóhelyben pörgő kereket OFF MAN SG is produkál, érdekes látvány volt az utascserét végző busz alatt.....
Segítséget kérnék: az Ikarus-Irisbus Agora (tudom, valójában nem Ikarus) buszhoz kéne nekem B-csuklóközép és C-csuklóközép méretek mm-ben. Illetve mellső és hátsó túlnyúlás, már sokféleképp gúgliztam, de érdemi eredmény nélkül. Ugyanezen méretek a V187-hez.