1996-1998 között fel kellett számolnom (gazdaságilag) kb. 26 katonai alakulatot, melyek között 18 katonai középiskola volt.
Adtunk le/el 6 éves Ikarus-211-et 32.000 km-el.
Illetve egy 280-at (kb. 10-11 éves lehetett) 8000 km-el.
S ilyenből találtunk úgy 5-8 db-ot.
De találtunk 18 éves valóban null kilométeres emelővillás targoncát + Balkancar targoncát is.
Nem beszélve a kb. tucatnyi 5-10 éves még 5000 km-t se futott Multicar kisteherautókról.
Vagy a szintén kb. 10 éves 1000 km-nél kevesebb, jellemzően 50-300 km futású LUAZ-69x sebesült kihordókról. Ez utóbbiakat a vadászok vitték mint a cukrot.
Ha valakit érdekel szombaton nyílt nap lesz a Dél-Pesti autóbuszgarázsban. Sajnos eléggé hiányos a tájékoztatás, főleg a netes oldalról, de ez biztos információ, akit bővebben érdekel telefonon hívja fel Dél-Pestet és elmondanak mindent.
Sziasztok! Ezt a buszt ismerem, használtam is pár évig! :) Csak akkor még más rendszáma volt FKB 253. Hatos váltó, rövid áttétel, D10-es motor, nagyon jól megy a mai napig. Sokáig a martfűi cipőgyárban volt szolgálatban munkásjáratként, ahol én is dolgoztam vele, most egy ugyancsak martfűi vállalkozó jár vele.
" 2013. szeptember 19-i dátummal selejtezte a Borsod Volán a BHK-979-es rendszámú Ikarus 266-osát. Az encsi üzemegységhez tartozó autóbuszt 1984. október 26-án helyezték üzembe."
Azt az 1 évet már igazán megvárhatták volna,akkor meg lett volna a 30.
Amit a kerítésen keresztül láttam az pár ZIL volt meg ilyen olyan régi cuccok, az ajtajukra fel volt festve a rendszám és áthúzva, kutya is őrizte a területet.