Gödön volt valami Ikarus 543-as helyiben vagy akárhol? Ma találtam kettőt egy telepen Gödön az egykori Honvédségis selejtsor mellett. Egyiken sincs rendszám és messziről valami Gödi járatok vannak kiírva a táblájukra.
Azért ez már nevetséges. Volt egy azaz egy darab hozzászólásom, ami a témához is kapcsolódott tettem egy minimális kitérőt egy darab kép személyében. Írtam egy teljes mondatot ami abszolút értelmezhető volt, egy szóval nem írtam hogy tolócsuklós lenne.
Akit nem érdekel görget 5 fokot az egér görgőjén.
Te viszont NAPOK MÚLVA hisztizel rajta, na ez tényleg vicc.
Lehet, hogy offol, de egy szóval sem mondta, hogy ez tolócsuklós lenne, sőt, elég egyértelmű volt, hogy nem tolócsuklós. Akkor meg szerintem nem kellett beírni utána.
Addig megy itt a poénkodás ezzel a csuklós farossal, amíg a végén valaki komolyan veszi a hülyéskedést...
A "keringő fotóknak" semmi köze a valósághoz, de még a vélt legendákhoz sem. Ez egy többféleképpen színezett Photoshop kreálmány (ahogy itt a topikban már korábban is leírták), jópofa így látni ezt a fantázia szülte buszt, de ennyi, semmi valóságalapja. Ahogy annak sem, hogy Mátyásföldön valaha ilyennel komolyan kísérleteztek. Volt éppen elég probléma a K180-assal, pedig ott még a farmotor sem bonyolította a dolgot.
A "simán megvalósítható lenne" addig stimmel, hogy két 55/66 roncsot elvágni, még donor is akadna, na de utána? Azért azt megnézném, hogy valaki otthon tolócsuklóst barkácsol, vagy a 180-as mintájára padló alatti motorosra alakít át egy farost :-O És ugyan a saját pénzén mindenki azt csinál, amit akar, de ennek azért nem sok értelme lenne - ha egyáltalán. Felesleges erről ennyit beszélni.
Simán megvalósítható lenne a csuklós Faros, ma már megvan minden hozzá.
Azt viszont kizártnak tartom hogy keresztülveri az NKH-n....
Egyszerűbb lenne német rendszámmal próbálkozni.
Egyébként keringenek legendák róla hogy volt ilyen összerakva Mátyásföldön (végülis el tudom képzelni, kisérleteztek ott sok mindennel) de a keringő fotók biztos hogy nem arról készültek.