Ha ugyanaz az alvállalkozó, amelyikkel utaztam a minap (szombathelyi cím volt a buszon), nem ez lesz az első Szombathelytől távoli vonatpótlása. Igaz, az egy Neoplan volt, amit kifogtam.
A MÁV-START is nagy franc....................:-)))
Jár 120-240 ülőhelyes vonatokkal,(amit fizettett a minisztériummal) de ha pótolni és neki fizetni kell, akkor mindjárt elég 1 db min. 45 ülőhelyes busz.
Abból itélve, hogy egy darab busz a pótlás, gondolom pótol napi 4-5 Bz-s vonatot 5-10-20 utassal. Ráadásul csak hétvégéken. Azért az nemakkora mutatvány, ennyit simán bírnia kell egy 250-essel (némi pótalkatrész,szerszám meg elfér alul a csomagtérben).
Az árvízi Győr-Tatabánya pótláson is dolgozott egy 250-es (HMJ-525), és az tényleg erőltetett menet volt, néha tényleg púposra kitömve.
Sikerült vennem egy Ikarus babakocsit, viszonylag jó állapotban.Sajnos hiányzik róla egy kb 6-8 cm hosszúságú Ikarus felirat az elejéről! Szerintetek létezett-e a buszok valamelyikén ilyen felirat? Vagy honnét pótolható? Köszönöm a sgítségeteket!
Hát Szeged az "újjászületés városa" sok olyan busz is megfordul itt amik már rég bontóban lennének. Gondolok itt a két sárga ex Volán Buszos Ik-260-ra, vagy a Média (volt) parkólójában az Ik-211-re stb.
Az könnyen lehet, de tudtommal Felsődobszára nem jár be (itt dolgozik párom édesanyja). Ők csak kiránduláskor használják a buszt. Amikor én fotóztam, akkor is Miskolcra mentek vele, színházba.
Az abaújkéri Wesley busza sokat megy, naponta hozza-viszi a környék iskolásait, 15 körüli települést felfűzve. Közel van a 200-hoz a napi km-teljesítménye.