sziasztok ezt a buszt én építettem újra 1997-ben. Nyíregyházán vettem 96-ban magánszemélytől romokban. mezei 260-as volt, nem exportkivitel. nálam kapott új kasznit, ajtókat, 56-os lökháítót, magasüléseket. nálam kapta a GLZ-013-as rendszámot. metákék-krém szinben, négy kocka elsőlámpával közlekedett Budapest-Érd között szerződéses járatban. sajnálom, hogy így lepusztult, tudtommal elbontották, kár érte! egyébként buszok teljes felújítását, átépítését, restaurálását vállaljuk. üdv: Kósa Csaba"
Rendszám: jgd-626 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.03 Szin: KÖZÉPKÉK A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Fehér kapaszkodós 260.32-ese az AVE-630 kivételével csak a Volánbusznak volt, és ha hihetünk a rendszámkutató brigádnak (LMB), akkor a gép se nem Volánbusz, se nem AVE-630.
Hát.. Eladása előtt már korántsem volt olyan fényes állapotban,mint azelőtt jóval.. Szét lett hajtva. De elviekben egy sima mezei 260.32 volt,csak így lett "újjáépítve".
Nem a keretekkel volt baj akkor sem, hanem a lápák foncsola vakult meg. Egész más, akkor kapható lámpákat kezdtek el beépíteni, és ekkor kapták a szögletes kereteket.
Azért kérdezem, mert amikor felújították az MIX-es HÉV kocsikat (legalább 20 éve :-((, állítólag azért tették rá az ocsmány doboz-szerű lámpatesteket, mert nem tudtak az eredetihez hasonló keretet beszerezni. Eredetileg ugyanez a lámpakerete volt, mint az Ik311-esnek.
ez a piros /meg a zöld is / müa. profil a 70-es években sokszor volt "hiánycikk" - nálunk a végén már össze-vissza volt a buszokon, fele piros, fele zöld - mikor milyet sikerült venni........