nagyobb esély lenne az IC 660-ra, ami két Ikarus 60 összeépítéséből született - az utánfutó ablakkiosztása azonnal helyre teszi a dolgokat.
Erre gondoltam, ennek örülnék nagyon. Cdjbatyóék szerintem minden további nélkül egy ilyet is tudnának restaurálni. Remélem ők is gondolkodtak már ebben.
Trolinál megelégednék egy százas troli korhű megépítésével.
Kétféle volt. A "rendszámodat" fetámasztani nehéz lenne, mert az ITC 600 utánfutója Tr 5-ös volt (e széria bemutatókocsija volt a GA-12-00), nagyobb esély lenne az IC 660-ra, ami két Ikarus 60 összeépítéséből született - az utánfutó ablakkiosztása azonnal helyre teszi a dolgokat. De ez az "építsünk FAÜ csuklóst" igencsak lázálomnak tűnik, a trolis topikban szintén rendre felvetődnek hasonlók, pedig a trolninál a bajokat még tetézi az elektromos cuccok hánya is...
Rossz a hasonlat. Hogy analóg legyen lesz a szomszédnak is egy olyan biciklije mint a tied, meg a szomszéd utcában is, meg a szomszéd kerületben is.
De attól még a tied megvan.
Ha feltöltesz a netre egy képet, az szétterjed, ez így működik ha tetszik ha nem. Lehet rugózni jogszabályokon, még igazad is lehet jogilag, de ez akkor sem lesz másképp.
Egy tipp nektek: Ne tegyétek fel a netre, és akkor nem fog titeket ekkora kudarc élni az életben. Elmondták már százszor, főleg a gyerekeknek, hogy amit felraknak a netre, onnantól bármi történhet vele.
Faü csuklós alatt pontosan melyik típust érted? "Illetve mennyi esélyt tudnátok adni arra hogy egyáltalán képesek lennétek egy ilyen volumenű restaurálás végrehajtására,..."-Igazából,elég erősen megfordult bennünk egy Faü csuklósnál jóval nagyobb jármű restaurálása is...
Faü csuklós buszt nem vállalnátok? Illetve mennyi esélyt tudnátok adni arra hogy egyáltalán képesek lennétek egy ilyen volumenű restaurálás végrehajtására, kb. olyan szinten mint ahogy ezt a szépséget csináljátok mostanság.