Faü csuklós buszt nem vállalnátok? Illetve mennyi esélyt tudnátok adni arra hogy egyáltalán képesek lennétek egy ilyen volumenű restaurálás végrehajtására, kb. olyan szinten mint ahogy ezt a szépséget csináljátok mostanság.
Még egy apróság: ACC-166 és az ANT-608 fordított 5-6 fokozatos volt, és ugyanaz az ember hajtotta őket. Sajnos lassan 2. hónapja meghalt 48 évesen munka után hazafelé még a buszon.... :(
Volt egy egyenes műszerfalas 260-as is arról esetleg valami morzsa? Kár, hogy ott van közel az a MÉH telep... ha van egy kis szerencsém a szomszédba hozták volna őket az állomás mellé.
Volt még ANT-601, -605, -608, ELM-791 ( a számok?) ami 280, utóbbi volt NDK-s gép piros-fehéren kezdte, aztán sokáig volt a parajosba, majd kék-feháren jelent meg rövid időre a Setrák érkezése előtt. Jah a 601 ha jól tudom maradt végig eredeti fényében, nem kapta meg a TT-s bordó-fehéret.
Elvileg mindegyiknek ott kéne lennie az első ajtónál. Aminél nincs, arról egyszerűen leesett, "leesett", vagy csak nem rakták vissza egy alaposabb felújítás után (ennek töb oka is lehet).
Az Ikarusokon hol található valamilyen adattábla, amin a gyártási év, pontos típus van? Némelyiken láttam az első ajtó mögötti falon, a műszerfal alatt, de amelyiken nem itt van, azokon hol van? :)