Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85434

Nem az utastér a lényeg....

Előzmény: Ep128 (85431)
Mwin Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85433

Kíváncsi vagyok, nagyon - remélem, lesz rá alkalom

Előzmény: cdjbatyo (85429)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85432

Ment egy mail...

Előzmény: FAV 20 (85430)
Ep128 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85431

Remélem, javítható...

(Látszólag az utastér nem nagyon kapott...)

Kigyulladt a budatétényi 33-as busz

A sofőr poroltóval próbálta legyűrni a lángokat, de végül csak a tűzoltóknak sikerült. Nincs sérült. Tovább »

forrás: Index.hu

FAV 20 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85430

Ha kész, akkor kis szünet, és a Tr 3,5-be belekezdesz?

Előzmény: cdjbatyo (85429)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85429

Ahogy tudjuk csináljuk.Van már idén egy/két esemény,amire mindenféleképp ezzel kell mennünk. :)

Előzmény: FAV 20 (85427)
FAV 20 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85427

A felén túl vagytok azt látom. Ha így haladtok, még idén rendszám lesz a buszon.

Előzmény: cdjbatyo (85426)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85426

Ilyen melegbe hajnalba megyünk,kinyitjuk az egész elejét a csarnoknak.Akkor még hűvös van,csavarozni halkan is lehet. :)

Előzmény: FAV 20 (85425)
FAV 20 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85425

Ebben a melegben nehéz dolgozni. Gondolom a csarnokban van 40 fok.

Előzmény: cdjbatyo (85423)
tupolev Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85424

Ügyes vagy.

Ha megnyitod a honlapomat, akkor még pár ezer fotót találhatsz ott.

Amúgy ezt is én készítettem, persze valaki gondosan eltávolította a forrásra utaló feliratot... Legyen öröme benne.

Előzmény: chabie (85418)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85423

Sziasztok!

 

BENczúr utca Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85422
Jó, és?
Előzmény: chabie (85418)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85421

Igen, ha jól emlékszem, már korábban említve volt, hogy az 1990-es év adatai nem jók bennük.

Előzmény: RIKA424 (85420)
RIKA424 Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85420

Sajnos, nem 100%-ban pontosak.

Előzmény: EKM-765 (85417)
504LACI Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85419

Négy nap alatt kétszer is sikerült megtalálni? Grat!

Előzmény: chabie (85418)
chabie Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85418

A neten találtam :   

EKM-765 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85417

RIKA424 1958-1990 közötti Aköv/Volán autóbusz beszerzési táblázatai 5 napig elérhetőek innen:

http://www.mammutmail.com/hu/mail/download/cb91402aaccb26c9316f1ea3fd0a9e4a

 

 

Aron_son Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85416

Már csak ex. LGA-012 :( 

Előzmény: HBweb hu (85405)
2156 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85415

Még egy apróság: ACC-166 és az ANT-608 fordított 5-6 fokozatos volt, és ugyanaz az ember hajtotta őket. Sajnos lassan 2. hónapja meghalt 48 évesen munka után hazafelé még a buszon.... :(

 

Előzmény: 2156 (85413)
2156 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85414

Volt egy egyenes műszerfalas 260-as is arról esetleg valami morzsa? Kár, hogy ott van közel az a MÉH telep... ha van egy kis szerencsém a szomszédba hozták volna őket az állomás mellé.

Előzmény: 4ajtós (85403)
2156 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85413

Volt még ANT-601, -605, -608, ELM-791 ( a számok?) ami 280, utóbbi volt NDK-s gép piros-fehéren kezdte, aztán sokáig volt a parajosba, majd kék-feháren jelent meg rövid időre a Setrák érkezése előtt. Jah a 601 ha jól tudom maradt végig eredeti fényében, nem kapta meg a TT-s bordó-fehéret.

Előzmény: HBweb hu (85405)
berva 59 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85412

Köszönöm.

Előzmény: BPO-105 (85411)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85411

Elvileg mindegyiknek ott kéne lennie az első ajtónál. Aminél nincs, arról egyszerűen leesett, "leesett", vagy csak nem rakták vissza egy alaposabb felújítás után (ennek töb oka is lehet).

Előzmény: berva 59 (85410)
berva 59 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85410

Az Ikarusokon hol található valamilyen adattábla, amin a gyártási év, pontos típus van? Némelyiken láttam az első ajtó mögötti falon, a műszerfal alatt, de amelyiken nem itt van, azokon hol van? :)

BPO-105 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85409

Köszönöm.

(Úgy látszik, itt is úgy számozták be őket, mint a Jászkunnál: fordítva.)

Előzmény: LMB-706 (85408)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85408

BY 62-13 > ELM-788 

BY 62-02 > ELM-789 

Előzmény: BPO-105 (85407)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85407

BX=BY.

Volt ezeknek új rendszámuk is?

Előzmény: P.stephenson (85406)
P.stephenson Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85406

IK 256: FUK-933 (ex-MÁV), FKA-647

IK 280: FJH-025

IK 521: BX 62-13, 62-02

Iveco: CZK-121

 

P.s

Előzmény: HBweb hu (85405)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.21 0 0 85405

A listámban az alábbi nem-setrák és nem neók szerepelnek: 

 

Ik.280: ACC-166, ANT-606, BRF-921, CLD-173, DUC-884, FKB-942 (AIH-557)

Ik.283: DZC-880

Ik.435: AZH-107 » LGA-012, ennek ismert az utóélete

 

Valamennyi 280-as és a 283-as csak most lett törölve az állományból? Vagy csak a vágásra kerül sor mostanában?

Előzmény: 4ajtós (85395)
4ajtós Creative Commons License 2013.06.20 0 0 85404

Remélem sikerül zöldágra vergődni velük. Én szoktam ott vásárolni, és eddig korrektek voltak. Pl. két jó állapotú rohadásmentes első sárvédő golf I-re 2000 Ft, hűtőradiátor ugyanennyi. Van ami lemezárban megy, van ami egyedi áras, de színesfémet nem lehet venni. Erősen gondolkodom egy Ikarus homlokfalon garázsajtónak:-), és ha a DZC-880-ét sikerülne, akkor az nem lenne gyenge. Jó, tudom, semmmi extra, csak a tudat, hogy a kevés hazai 283-as közül az egyik ott figyel a garázson és várja hogy beletolassak:-)

 

 

Előzmény: Subaruwrxsti (85401)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!