Remélem sikerül zöldágra vergődni velük. Én szoktam ott vásárolni, és eddig korrektek voltak. Pl. két jó állapotú rohadásmentes első sárvédő golf I-re 2000 Ft, hűtőradiátor ugyanennyi. Van ami lemezárban megy, van ami egyedi áras, de színesfémet nem lehet venni. Erősen gondolkodom egy Ikarus homlokfalon garázsajtónak:-), és ha a DZC-880-ét sikerülne, akkor az nem lenne gyenge. Jó, tudom, semmmi extra, csak a tudat, hogy a kevés hazai 283-as közül az egyik ott figyel a garázson és várja hogy beletolassak:-)
Ezek néhány éve még a környéken közlekedtek, azt tudtam, hogy hol tárolják őket, mert egy ruhabolt emeletéről rálátni a helyre, de ott nem láttam 282-est. Van néhány belső telepes kép is, de mivel nem én csináltam ezért nem tenném fel ide. A fickó, aki bevontatta annyit mondott,hogy 6-7 darab csuklós van összesen, és minden délután kihúznak egyet, mert már nem kellenek. 45 Ft/kg áron keltek el.
VTT is nagy mennyiségű jobbára ONtopik üzemképtelen járművet tárol. Legalábbis pár éve még biztosan megvoltak az expécsi cuccok is, még a két villamosos 280-as is...
Az elkövetkező néhány napban 6-7 db csuklós végzi kiskanálként az egyik nyíregyházi méhtelepen. Köztük van egy 283-as is. A Trans Tour Kft. válik meg végleg ezen járműveitől. A buszok járóképesek, indíthatóak, de az elmúlt évek tető nélküli és irányjelzőig erő dzsungelben történő tárolása meglátszik rajtuk. Tegnap vontatták be az elsőt, egy 2 ráncajtós 280-ast.
Ha valaki alkatrészek után érdeklődik, itt egy elérhetőség, szerintem olcsón kapható minden.
Köszi az infót! Örülök hogy szólsz, mert bár a múltkori törökországi képeket láttam én is, valahogy nem ugrott be, hogy valóban oda készülhetnek - a gyárakat pedig nem ismerem... Lengyel Ikarus-os facebook oldalról volt a kép és az infó is, ezek szerint igencsak tévesen. Bocs! :)
Megkérdeztem egy fehérvári kollégát a busz előéletéről!
Ő volt a 250.59 K 1-es példánya,több mint fél évig kint volt szu-ba majd hazajött a kísérletibe,ekkor még piros,fehér,piros színben.
Majd átfényezték és mukásszállításra használták sokáig a 90-es évek közepén adták el egy maszeknak a további infók később,tibi kollégám ismeri a maszekot utánna néz mi lett a sorsa a busznak.