Megkérdeztem egy fehérvári kollégát a busz előéletéről!
Ő volt a 250.59 K 1-es példánya,több mint fél évig kint volt szu-ba majd hazajött a kísérletibe,ekkor még piros,fehér,piros színben.
Majd átfényezték és mukásszállításra használták sokáig a 90-es évek közepén adták el egy maszeknak a további infók később,tibi kollégám ismeri a maszekot utánna néz mi lett a sorsa a busznak.
Egy olyan kérésem lenne hogy csinálok egy Ikarus 412-es modellt de az utastérről nem nagyon találtam képeket. Hogy ha valaki tudna nekem küldeni egy párat vagy ide feltenni azt nagyon megköszönném! katonasandor9@freemail.hu
Ameddig a fehérvári gyár működött,szinte biztos,hogy munkásszállításra használták,a további életéről nem szeretnék találgatni,mert nem tudom mi lett vele.
Annak idején volt egy eltérő hűtőrácsos 250-es, melyet tudj'Isten, miért, de néha összekevertem a 150-essel, lehet azért, mert mindkettőről csak fekete-fehér fotót ismertem, és a mintázatuk hasonló lehetett. A festésük viszont biztosan nem, mert a busz nagyrészt sárga volt, az alja pedig zöld. Ráadásul ha jól emlékszem, az egykori buszok.fw.hu-n is az ő (színes) képe volt a 250-es típusismertető legelején, nagyban. A rendszáma BX 01-05 volt. Valaki tudja, mi lett vele később (értékesítve Volánnak, exportra, magánnak, vagy Ikarus munkásszállító lett, bontását nem tartom valószínűnek)?