Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 85369

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 85368

 

Előzmény: IK55 (85329)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 85367

Ez egy gyönyörű gép,most is ott volt Hartmannsdorf-ban.

Előzmény: FKU-911 (85364)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 85366

Ameddig a fehérvári gyár működött,szinte biztos,hogy munkásszállításra használták,a további életéről nem szeretnék találgatni,mert nem tudom mi lett vele.

Előzmény: vt976 (85355)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 85365

Hidd el én örülnék a legjobban neki ha megvolna,mivel ő is egyedüli prototípus,csak sajna azóta sem bukkant fel egy fotó sem róla.

Előzmény: LMB-706 (85351)
FKU-911 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85364
Dzsokko Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85363

Tisztelt Urak!

Az alábbi dolgok eladóak. Tel.sz: 06-20-9-888-557.

CLY-802 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85362
GRY-569 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85361

Üdv!

2 fotóm péntekről.

HFF-667
BCK-662

GRY-569 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85360

Az utolsó előtti nem 699 hanem 669.

Előzmény: CLY-802 (85359)
CLY-802 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85359
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85358

Köszönöm, de sajnos nem a konkrét járművel kapcsolatban írnak.

Előzmény: vt976 (85356)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85357
Előzmény: vt976 (85356)
vt976 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85356

Itt írnak is róla valamit - oroszul:

http://www.autowp.ru/picture/ypiwj3

Előzmény: vt976 (85355)
vt976 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85355
Előzmény: BPO-105 (85354)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85354
Előzmény: BPO-105 (85353)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85353

Apropó 150-es:

Annak idején volt egy eltérő hűtőrácsos 250-es, melyet tudj'Isten, miért, de néha összekevertem a 150-essel, lehet azért, mert mindkettőről csak fekete-fehér fotót ismertem, és a mintázatuk hasonló lehetett. A festésük viszont biztosan nem, mert a busz nagyrészt sárga volt, az alja pedig zöld. Ráadásul ha jól emlékszem, az egykori buszok.fw.hu-n is az ő (színes) képe volt a 250-es típusismertető legelején, nagyban. A rendszáma BX 01-05 volt. Valaki tudja, mi lett vele később (értékesítve Volánnak, exportra, magánnak, vagy Ikarus munkásszállító lett, bontását nem tartom valószínűnek)?

Előzmény: BP-16-63 (85350)
Aron_son Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85352
Előzmény: LMB-706 (85351)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85351

Tudom, hogy odakerült, de miért dobták volna ki? 

Nem olyan putri ország az, amilyennek sokan képzelik... Ex-görög 396-osok is közlekednek ott manapság. 

Előzmény: BP-16-63 (85350)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85350

Albániába került,szerintem már régen kidobták.

Előzmény: LMB-706 (85299)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85349

A '80-as években a Csatornázási Műveknek több Ikarusa is volt (211, 255, 256). BU 53-16 - 22 rendszámtartományt hallottam a 256-osokkal kapcsolatban (remélem, jól emlékszik a rendszámokra az, aki mesélt ezekről). Meg egy SZU-ból visszavásárolt 255-ös talán BU 23-xx rendszámmal. Van-e valakinek képanyaga ezekről a buszokról?

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85348

A hidropneumatikus OK, de szerintem a harmincegyeseken  egyhengeres kompresszor volt.

 

Előzmény: cdjbatyo (85347)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85347

"Minek kettő cilinderes komprimátor egy olajfékes kocsira?"-Olajfékes kocsira semminek sem.
Csakhogy ez nem csak olajfékes...
Elhiheted,hogy nem hobbyból van rajta a kopresszor.

Felvilágosításképpen:Olajfék,levegő rásegítéssel!!



Előzmény: Törölt nick (85342)
BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85346
Igen, igen, közben én is rájöttem és köszönöm a gyors választ! :-) Megnéztem azt a műszerfal-leírásos honlapot, de ott sajnos nem szerepelt a kapcsolók között, így nem tudom, hogy gyáriĺag hol a helye.
Előzmény: ckg471 (85341)
cseza Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85345

A jobbos parkolólámpát kapcsolt.Felkapcsolásakor a bal első helyzetjelző és a bal hátsó helyzetjelző világított.A felső lámpák nem...én így emlékszem..

Előzmény: BPI-145 (85336)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85344

Szerintem a gazdája már készül a későbbi demonstrációs célokra. :) Nemzetközi vásárokon is állandó jelenség volt a különböző motorelemek színekre fújása, ilyenek, hogy levegőáramlás, üzemanyag, kenőolaj és kipufogógáz útja.

Előzmény: Törölt nick (85342)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85343

Modtam,nem bántás volt.

Ha kék,akkor kék.

 

A legszebb szín:a bas..nikék.

Előzmény: Törölt nick (85342)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85342

Tényleg  csicsás   egy  csöppet. Pl a piros  szívócsonk, meg  minek   kettő cilinderes komprimátor egy olajfékes  kocsira?

 

Előzmény: pumukli89 (85338)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85341

Lépcsővilágítás a léghengerburán lévő lámpa is, nem csak az, ami a lépcsőbe van beépítve.

Előzmény: BPI-145 (85340)
BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85340
BKV-s 260-ason lépcsővilágítás?
Előzmény: P.Box (85339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!