Keresés

Részletes keresés

GRY-569 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85360

Az utolsó előtti nem 699 hanem 669.

Előzmény: CLY-802 (85359)
CLY-802 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 85359
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85358

Köszönöm, de sajnos nem a konkrét járművel kapcsolatban írnak.

Előzmény: vt976 (85356)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85357
Előzmény: vt976 (85356)
vt976 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85356

Itt írnak is róla valamit - oroszul:

http://www.autowp.ru/picture/ypiwj3

Előzmény: vt976 (85355)
vt976 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85355
Előzmény: BPO-105 (85354)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85354
Előzmény: BPO-105 (85353)
BPO-105 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85353

Apropó 150-es:

Annak idején volt egy eltérő hűtőrácsos 250-es, melyet tudj'Isten, miért, de néha összekevertem a 150-essel, lehet azért, mert mindkettőről csak fekete-fehér fotót ismertem, és a mintázatuk hasonló lehetett. A festésük viszont biztosan nem, mert a busz nagyrészt sárga volt, az alja pedig zöld. Ráadásul ha jól emlékszem, az egykori buszok.fw.hu-n is az ő (színes) képe volt a 250-es típusismertető legelején, nagyban. A rendszáma BX 01-05 volt. Valaki tudja, mi lett vele később (értékesítve Volánnak, exportra, magánnak, vagy Ikarus munkásszállító lett, bontását nem tartom valószínűnek)?

Előzmény: BP-16-63 (85350)
Aron_son Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85352
Előzmény: LMB-706 (85351)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85351

Tudom, hogy odakerült, de miért dobták volna ki? 

Nem olyan putri ország az, amilyennek sokan képzelik... Ex-görög 396-osok is közlekednek ott manapság. 

Előzmény: BP-16-63 (85350)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85350

Albániába került,szerintem már régen kidobták.

Előzmény: LMB-706 (85299)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85349

A '80-as években a Csatornázási Műveknek több Ikarusa is volt (211, 255, 256). BU 53-16 - 22 rendszámtartományt hallottam a 256-osokkal kapcsolatban (remélem, jól emlékszik a rendszámokra az, aki mesélt ezekről). Meg egy SZU-ból visszavásárolt 255-ös talán BU 23-xx rendszámmal. Van-e valakinek képanyaga ezekről a buszokról?

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85348

A hidropneumatikus OK, de szerintem a harmincegyeseken  egyhengeres kompresszor volt.

 

Előzmény: cdjbatyo (85347)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85347

"Minek kettő cilinderes komprimátor egy olajfékes kocsira?"-Olajfékes kocsira semminek sem.
Csakhogy ez nem csak olajfékes...
Elhiheted,hogy nem hobbyból van rajta a kopresszor.

Felvilágosításképpen:Olajfék,levegő rásegítéssel!!



Előzmény: Törölt nick (85342)
BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85346
Igen, igen, közben én is rájöttem és köszönöm a gyors választ! :-) Megnéztem azt a műszerfal-leírásos honlapot, de ott sajnos nem szerepelt a kapcsolók között, így nem tudom, hogy gyáriĺag hol a helye.
Előzmény: ckg471 (85341)
cseza Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85345

A jobbos parkolólámpát kapcsolt.Felkapcsolásakor a bal első helyzetjelző és a bal hátsó helyzetjelző világított.A felső lámpák nem...én így emlékszem..

Előzmény: BPI-145 (85336)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85344

Szerintem a gazdája már készül a későbbi demonstrációs célokra. :) Nemzetközi vásárokon is állandó jelenség volt a különböző motorelemek színekre fújása, ilyenek, hogy levegőáramlás, üzemanyag, kenőolaj és kipufogógáz útja.

Előzmény: Törölt nick (85342)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85343

Modtam,nem bántás volt.

Ha kék,akkor kék.

 

A legszebb szín:a bas..nikék.

Előzmény: Törölt nick (85342)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85342

Tényleg  csicsás   egy  csöppet. Pl a piros  szívócsonk, meg  minek   kettő cilinderes komprimátor egy olajfékes  kocsira?

 

Előzmény: pumukli89 (85338)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85341

Lépcsővilágítás a léghengerburán lévő lámpa is, nem csak az, ami a lépcsőbe van beépítve.

Előzmény: BPI-145 (85340)
BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85340
BKV-s 260-ason lépcsővilágítás?
Előzmény: P.Box (85339)
P.Box Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85339

Tudomásom szerint: gyárilag a bal oldali lépcsővilágítás kapcsoló, tehát külső világítás használata nélkül is kapcsolható a lépcsővilágítás. A másik pedig a parkfék/megállófék kapcsolója. Ha hülyeséget mondtam cáfoljon meg valaki! :)

Előzmény: BPI-145 (85336)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85338

Szia "l"!

Nekem kicsit csicsásnak tünik,a kék üz.a.vezeték.Szépen haladtok,grat!(Nem bántás,csak egy vélemény volt)Üdv.

 

 

Előzmény: cdjbatyo (85337)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85337

Kis kozmetika...

BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85336

Segítenétek? Mi a pontos funkciója ezeknek a kapcsolóknak?

FAV 20 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85335

Pedig alvázas. Méghozzá úgy monják, hogy csőgerinces.

 

Van önhordó.

Félig önhordó.

Alvázas.  Az alvázas lehet, létra, trapéz, csőgerinces.

Előzmény: Törölt nick (85334)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85334

A VW bogár nem alvázas. Padlóvázasnak nevezhető. A Wartburg alvázas.

 

Előzmény: norbee601 (85330)
Dante001 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85333

A genfi kocsik 7000A-k.

Előzmény: Transport and Air (85328)
suraki1 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85332

Igen is, meg nem is. Nem bontják őket, de kibonthatnak belőlük bármit, ami kellhet.

De műszakival nem rendelkeznek már. Ezek:

AKD-526,-655,-656,-684,-690,-692,-696;

EEG-411 (tervek még lennének vele, nem tudni, megmaradhat-e)

GTH-781, HDS-014, HFC-309, HPR-533, OFF HLU-104 ON.

Ami biztosan selejt, az AKD-512,-568,-582,-584,-589,-727,-757, tehát 200-asok.

 

Elnézést, hogy kicsit beszemeteltem rendszámokkal.

Előzmény: P.stephenson (85302)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85331
Nagyon nem. Felejtsétek már el a leharcolt, lestrapált öreg, szűkös kaszni fogalmát!
Capisce?
Előzmény: harajukushinobi (85306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!