Keresés

Részletes keresés

BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85346
Igen, igen, közben én is rájöttem és köszönöm a gyors választ! :-) Megnéztem azt a műszerfal-leírásos honlapot, de ott sajnos nem szerepelt a kapcsolók között, így nem tudom, hogy gyáriĺag hol a helye.
Előzmény: ckg471 (85341)
cseza Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85345

A jobbos parkolólámpát kapcsolt.Felkapcsolásakor a bal első helyzetjelző és a bal hátsó helyzetjelző világított.A felső lámpák nem...én így emlékszem..

Előzmény: BPI-145 (85336)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85344

Szerintem a gazdája már készül a későbbi demonstrációs célokra. :) Nemzetközi vásárokon is állandó jelenség volt a különböző motorelemek színekre fújása, ilyenek, hogy levegőáramlás, üzemanyag, kenőolaj és kipufogógáz útja.

Előzmény: Törölt nick (85342)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85343

Modtam,nem bántás volt.

Ha kék,akkor kék.

 

A legszebb szín:a bas..nikék.

Előzmény: Törölt nick (85342)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85342

Tényleg  csicsás   egy  csöppet. Pl a piros  szívócsonk, meg  minek   kettő cilinderes komprimátor egy olajfékes  kocsira?

 

Előzmény: pumukli89 (85338)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85341

Lépcsővilágítás a léghengerburán lévő lámpa is, nem csak az, ami a lépcsőbe van beépítve.

Előzmény: BPI-145 (85340)
BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85340
BKV-s 260-ason lépcsővilágítás?
Előzmény: P.Box (85339)
P.Box Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85339

Tudomásom szerint: gyárilag a bal oldali lépcsővilágítás kapcsoló, tehát külső világítás használata nélkül is kapcsolható a lépcsővilágítás. A másik pedig a parkfék/megállófék kapcsolója. Ha hülyeséget mondtam cáfoljon meg valaki! :)

Előzmény: BPI-145 (85336)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85338

Szia "l"!

Nekem kicsit csicsásnak tünik,a kék üz.a.vezeték.Szépen haladtok,grat!(Nem bántás,csak egy vélemény volt)Üdv.

 

 

Előzmény: cdjbatyo (85337)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85337

Kis kozmetika...

BPI-145 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85336

Segítenétek? Mi a pontos funkciója ezeknek a kapcsolóknak?

FAV 20 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85335

Pedig alvázas. Méghozzá úgy monják, hogy csőgerinces.

 

Van önhordó.

Félig önhordó.

Alvázas.  Az alvázas lehet, létra, trapéz, csőgerinces.

Előzmény: Törölt nick (85334)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85334

A VW bogár nem alvázas. Padlóvázasnak nevezhető. A Wartburg alvázas.

 

Előzmény: norbee601 (85330)
Dante001 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85333

A genfi kocsik 7000A-k.

Előzmény: Transport and Air (85328)
suraki1 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85332

Igen is, meg nem is. Nem bontják őket, de kibonthatnak belőlük bármit, ami kellhet.

De műszakival nem rendelkeznek már. Ezek:

AKD-526,-655,-656,-684,-690,-692,-696;

EEG-411 (tervek még lennének vele, nem tudni, megmaradhat-e)

GTH-781, HDS-014, HFC-309, HPR-533, OFF HLU-104 ON.

Ami biztosan selejt, az AKD-512,-568,-582,-584,-589,-727,-757, tehát 200-asok.

 

Elnézést, hogy kicsit beszemeteltem rendszámokkal.

Előzmény: P.stephenson (85302)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85331
Nagyon nem. Felejtsétek már el a leharcolt, lestrapált öreg, szűkös kaszni fogalmát!
Capisce?
Előzmény: harajukushinobi (85306)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85330
A Bogár alvázas, a Trabant önhordó.
Előzmény: Törölt nick (85326)
IK55 Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85329

Sajnos ez az info tévesen jelent meg.Azért is írtam lejebb,hogy ott a járóköz a képen.Eleve gondold végig milyen belmagasság lenne egy 200-as felépítményben 300-as sík padlóvázzal.

Előzmény: Mihál (85324)
Transport and Air Creative Commons License 2013.06.14 0 0 85328
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85327

Fenékváz. 

Előzmény: Törölt nick (85326)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85326

Ezt  jól  megaszontad.

Padlólemezeegyébként  egy  Trabantnak  vagy  VV Kaffernek  van, de  egy  önhordókasznis  auóbusz esetében  max. vázszerkezetröl  beszélhetünk.

Előzmény: Mihál (85324)
siófoki35 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85325

ZIU-kban ott volt a végén a bazi nagy állóhely!

Egyszer volt hogy ZIU-ról átszálltam 412-re, határozottan szűkösebbnek éreztem.

Előzmény: BPO-105 (85317)
Mihál Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85324

A Gördülő Legendákban olvashatsz róla.

A 150-es ellentéte a 350-esnek. Utóbbi a 250-es padlólemezére készült 300-as kasztnival,

míg a 150-es a 300-asok padlólemezére 200-as kasztnival.

Előzmény: vt976 (85294)
vt976 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85323

Köszönöm az infókat. Ahogy más is írja, a járóköz megmaradt. Az üveg nekem is ragasztottnak tűnt már elsőre.

Előzmény: Törölt nick (85295)
FKU-911 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85322

Nagyon jó! :)

Előzmény: # A MENTALISTA # (85318)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85321

Jóóóó

Előzmény: vt976 (85293)
torqmatic Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85320

Igen, az volt.

Előzmény: norbee601 (85319)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85319
Létezik hogy ez egy volt Malévos 280-as?
Előzmény: # A MENTALISTA # (85318)
# A MENTALISTA # Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85318

Sziasztok!

Tud valaki erről a Debreceni Airport-os  csuklós Ikarus buszról képeket ?

 

BPO-105 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 85317

Szerintem sincs sok félnivaló, a ZIU-k is 2+2-esek voltak, ráadásul az eleje kifejezetten szűkös volt, mégse voltak nagyobb utasproblémák.

Ha pedig jól gondolom, akkor a 412T-ket teljes szélességű hátsó ajtóval fogják úgyis forgalomba állítani.

Előzmény: levaija_84 (85308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!