A 311-es pályaszámú (felújított) Ikarus 435T vajon miért kapcsolgatja folyamatosan az utastéri lámpákat? Kb. úgy csinálja, hogyha teljesen megáll a troli, akkor lekapcsolja (egyébként kis gurulásnál sem), és kb. 10-15km/h-nál visszakapcsolja egyszerre az egészet...
Egy hasonló story nálunk Debóban is lejátszódott még korábban egy ismerőssel, de néhány hónap után vissza is ült az Ikarusra. Nem ismerem a helyzeted, de kíváncsi lennék, hogy mi az a valódi ok, ami miatt mégis nemet mondtál és beadtad a derekad, de ez már nem a fórumra tartozik...
Marha egyszerű. A Pannon Volán volt 1993-ig a pécsi helyi buszközlekedés üzemeltetője is, Komló pedig többnyire akkor kapott helyi buszokat, amikor Pécsre is rendeltek. Itt fordítva történt a dolog: a szóban forgó két busz egy évig járt Pécsett, utána pedig átcsoportosították őket Komlóra - cégen belül. Ekkor még természetesen BY-os rendszámaik voltak, mint a pécsi szomszédaiknak.
HB történelmi állományában két pécsi 260-asról, bizonyos ANS-646-ról és ANS-647-ről is van szó. A táblázat szerint mindkét gép '87-es, januárban vették őket állományba, ám decemberben selejtezték is őket. Erről lehet tudni valami bővebbet? Vagy elírás(ok) esetleg?
Sok öreg 20 év után is képtelen kezelni a csuklóst és sok fiatal pedig csípőből vágja hogy kell vele tolatni pl. Manapság már elég idejét múlt ez a kor alapján vezessünk buszt szemlélet! Ha fiatal és érzi akkor miért ne mehetne vele? Ha meg öreg és balf*sz akkor nyugodtan leszállhat róla.
A döntésem nem emiatt történt. Ezt csak érvként hozták fel. Nyilván más az ha 18m-rel mögötted vagy 5m-rel mögötted duruzsol a motor, de ettől még nem mondanék igent csak ezért.
Irisbus:
Gondoltam hogy lesznek a háttérben olyanok akiknek ez nem tetszik. Erre nem tudok mit mondani. Pontosabban tudok, de azt max privátban neked.
extopictárssal már dumáltunk azóta, meg is lepődött hogy a volán már ennyire tud róla. :) Ami a legszebb hogy a gombás buszozást meg az AVE-992 előző gazdája veszi át.
Én anno kategorikusan kijelentettem, hogy amíg ezt nem selejtezik addig nem szállok le róla. Sokan hülyének néztek miért ragaszkodok ehhez a 24 éves buszhoz mikor a MAN csendesebb, újabb. Én mint Ikarust szerető ezt nehezen tudom egy olyannak megmagyarázni akinek ez csak munkaeszköz. A vezetőség ajánlott engem a leendő kollégámnak és egyszer már mondtam nekik nemet akkor a V134re. Már csak azért is mert ha igent mondok a fél volán kiutál éppen amiatt hogy kis idő alatt hova jutottam.