Keresés

Részletes keresés

EKM-765 Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85233

mikor a MAN csendesebb, újabb

 

Más előnyét tapasztalod, mint vezető?

Előzmény: Cpt.Dave (85232)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85232

Én anno kategorikusan kijelentettem, hogy amíg ezt nem selejtezik addig nem szállok le róla.  Sokan hülyének néztek miért ragaszkodok ehhez a 24 éves buszhoz mikor a MAN csendesebb, újabb. Én mint Ikarust szerető ezt nehezen tudom egy olyannak megmagyarázni akinek ez csak munkaeszköz. A vezetőség ajánlott engem a leendő kollégámnak és egyszer már mondtam nekik nemet akkor a V134re. Már csak azért is mert ha igent mondok a fél volán kiutál éppen amiatt hogy kis idő alatt hova jutottam.

Előzmény: hajdubus (85229)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85231

Amíg nem itt dolgozol a cégnél és nem látod mi zajlik hogy zajlik addig ne legyél már okosabb.

Előzmény: Irisbus (85228)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85230

Kár ezért a rosszmájúskodásért, pedig semmi alapja sincsen.

Előzmény: Irisbus (85228)
hajdubus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85229

Most, hogy szépen rendbe raktad kár érte. Gondolom nem önként szálltál le róla.

Előzmény: Cpt.Dave (85225)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85228

A jókor, jó helyen érvényesül. Mások még csak álmodni se mernek csuklósokról, a topiktárs viszont igen hamar "eljutott" odáig...

Előzmény: nemeza (85226)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85227

Isten ments. Ott még nem tartunk. :)

Előzmény: nemeza (85226)
nemeza Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85226

Selejtezik a kocsit?

Előzmény: Cpt.Dave (85225)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85225

A sors úgy hozta hogy júliustól más technikán kell dolgoznom. (MAN)  Szerettem ezzel a busszal dolgozni , sokat foglalkoztam vele és ezt kevés meghibásodással hálálta meg.  Ha már utolsó délutáni műszak, összehoztunk páran egy esti fotót. Köszönet a sofőrnek Dávidnak és a fotósnak Krisztiánnak. :)

http://phototrans.hu/14,628033,0,Ikarus_280_06_992.html

BPO-105 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85224

Nem tudom, asszem több 255-ösre is ráillik ez.

Előzmény: vt976 (85222)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85223

Nem mindegy?Elvitték.

Előzmény: vt976 (85222)
vt976 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85222

Erről a járgányról volt korábban szó, hogy Németországba adták el?

Előzmény: CLY-802 (85220)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85221

Jaa, annyira nem mélyedtem bele.

Meg én egyébként is ilyen infókért inkább a cipőboltba járok. :)

Előzmény: HBweb hu (85216)
CLY-802 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85220
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85219

BX 59-96 » BX 65-95 » BPO-059. 

1986.12.31-2013.04.30

Előzmény: D 20 (85217)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85218

Akkor esetleg Dújv-ban a -még működő- vasgyár és a papírgyár, stb. végett lehet a flotához mérten nagy tartalék állomány(?)

Előzmény: Irisbus (85208)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85217

Az 59-96 valahol egy 260-as tömb tagjaként szerepel,

habár voltak már akkor is érdekességek a rsz. kiadásban...

Előzmény: HBweb hu (85216)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85216

Hátöö...

Vannak ottan igen vad dolgok. 

Csak egy párat ragadok ki:

 

BPO-487     (BX 71-20)    >>  GAS-175

BPO-482 Ikarus 280.40A Állományba vétel:  1999.10.16

BPO-483   (BX 59-96)

 

Csak ránézésre. 

Előzmény: ckg471 (85209)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85215

Persze.
Az is egy dolog, hogy pl.: fél évvel később jött az eggyel kisebb rendszámú cucc...
A rendszámok már akkor sem teljesen a rendről szóltak... :)

Előzmény: ckg471 (85209)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85214
Privátban el tudnád küldeni? Köszi!
Előzmény: suraki1 (85213)
suraki1 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85213
A GSX-056-ban benne van ez a felszerelés, volt szerencsém fotózni is. Azt nem tudom, merjem-e publikálni. Egy mentési gyakorlat szünetében engedtek fel rá.
Egyébként én azt figyeltem meg, hogy lényegében alapból ezzel az előkészítéssel gyártották a - nagyrészt helyis - 260-as vázakat, mindet, és csak apránként tűntek el belőlük ezek.
Előzmény: Irisbus (85208)
=D Doma Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85212

csak nem dobtak ki mindent.. biztos akad vhol kézikönyv is..

Előzmény: norbee601 (85207)
BSF-127 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85211

Egész pontosan:AFC-164

Előzmény: gabesz919_II (85210)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85210

1990-es a kocsi, AFC-rendszámmal állt forgalomba.

Előzmény: heggla (85203)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85209

04-82 az csak elírás lehet. De a többi valós, ha csak a két rendszámot vesszük figyelembe. Hogy a két plakett között mi változott, az nem érdekel. :)

Előzmény: D 20 (85206)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85208

Évek óta felmerül a kérdés, és nem került elő ilyen fotó.

 

Itt olvashatsz bővebben.

Előzmény: norbee601 (85207)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85207
260-as betegszállításra átalakított hordágyas belső teréről vannak valakinek képei? (ugye ezt a képességet valaha minden 260 magában hordozta)

Illetve még kérdésem hogy ehhez megvannak még a cuccok valahol?
D 20 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85206

Lehet találni hökkennivaló adatokat azon a felületen.

 

Pl.:

 

59-30 861203

59-31 860711

 

59-32 870711

59-33 861003

 

04-82 991016 állományba vételek.

Előzmény: ckg471 (85205)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 85205

A 280.40A-k felújított 280.49-esek (legalábbis a BKV-nál, máshol nem), kaptak D10 UTSLL160-as motort a D2156 helyett (kivéve azokat, amelyekben már gyárilag D10 motor volt), azonkívül baromi sok dolog változott, amit te is észrevehetsz.

Az állománybavételek pedig valósak.

Előzmény: Subaruwrxsti (85204)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.06.05 0 0 85204

Urak, mi a különbség az Ikarus 280.40A és a 280.49-es típus között? Illetve annyi a kérdésem, hogy a linken található állományba vételhez írt adatok mennyire valósak? http://www.delpestibusz.hu/keptar/O400-499.html

Köszönöm ha valaki felvilágosít! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!