Keresés

Részletes keresés

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.08 0 0 85225

A sors úgy hozta hogy júliustól más technikán kell dolgoznom. (MAN)  Szerettem ezzel a busszal dolgozni , sokat foglalkoztam vele és ezt kevés meghibásodással hálálta meg.  Ha már utolsó délutáni műszak, összehoztunk páran egy esti fotót. Köszönet a sofőrnek Dávidnak és a fotósnak Krisztiánnak. :)

http://phototrans.hu/14,628033,0,Ikarus_280_06_992.html

BPO-105 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85224

Nem tudom, asszem több 255-ösre is ráillik ez.

Előzmény: vt976 (85222)
pumukli89 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85223

Nem mindegy?Elvitték.

Előzmény: vt976 (85222)
vt976 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85222

Erről a járgányról volt korábban szó, hogy Németországba adták el?

Előzmény: CLY-802 (85220)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85221

Jaa, annyira nem mélyedtem bele.

Meg én egyébként is ilyen infókért inkább a cipőboltba járok. :)

Előzmény: HBweb hu (85216)
CLY-802 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85220
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85219

BX 59-96 » BX 65-95 » BPO-059. 

1986.12.31-2013.04.30

Előzmény: D 20 (85217)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85218

Akkor esetleg Dújv-ban a -még működő- vasgyár és a papírgyár, stb. végett lehet a flotához mérten nagy tartalék állomány(?)

Előzmény: Irisbus (85208)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85217

Az 59-96 valahol egy 260-as tömb tagjaként szerepel,

habár voltak már akkor is érdekességek a rsz. kiadásban...

Előzmény: HBweb hu (85216)
HBweb hu Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85216

Hátöö...

Vannak ottan igen vad dolgok. 

Csak egy párat ragadok ki:

 

BPO-487     (BX 71-20)    >>  GAS-175

BPO-482 Ikarus 280.40A Állományba vétel:  1999.10.16

BPO-483   (BX 59-96)

 

Csak ránézésre. 

Előzmény: ckg471 (85209)
D 20 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85215

Persze.
Az is egy dolog, hogy pl.: fél évvel később jött az eggyel kisebb rendszámú cucc...
A rendszámok már akkor sem teljesen a rendről szóltak... :)

Előzmény: ckg471 (85209)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 85214
Privátban el tudnád küldeni? Köszi!
Előzmény: suraki1 (85213)
suraki1 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85213
A GSX-056-ban benne van ez a felszerelés, volt szerencsém fotózni is. Azt nem tudom, merjem-e publikálni. Egy mentési gyakorlat szünetében engedtek fel rá.
Egyébként én azt figyeltem meg, hogy lényegében alapból ezzel az előkészítéssel gyártották a - nagyrészt helyis - 260-as vázakat, mindet, és csak apránként tűntek el belőlük ezek.
Előzmény: Irisbus (85208)
=D Doma Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85212

csak nem dobtak ki mindent.. biztos akad vhol kézikönyv is..

Előzmény: norbee601 (85207)
BSF-127 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85211

Egész pontosan:AFC-164

Előzmény: gabesz919_II (85210)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85210

1990-es a kocsi, AFC-rendszámmal állt forgalomba.

Előzmény: heggla (85203)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85209

04-82 az csak elírás lehet. De a többi valós, ha csak a két rendszámot vesszük figyelembe. Hogy a két plakett között mi változott, az nem érdekel. :)

Előzmény: D 20 (85206)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85208

Évek óta felmerül a kérdés, és nem került elő ilyen fotó.

 

Itt olvashatsz bővebben.

Előzmény: norbee601 (85207)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85207
260-as betegszállításra átalakított hordágyas belső teréről vannak valakinek képei? (ugye ezt a képességet valaha minden 260 magában hordozta)

Illetve még kérdésem hogy ehhez megvannak még a cuccok valahol?
D 20 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 85206

Lehet találni hökkennivaló adatokat azon a felületen.

 

Pl.:

 

59-30 861203

59-31 860711

 

59-32 870711

59-33 861003

 

04-82 991016 állományba vételek.

Előzmény: ckg471 (85205)
ckg471 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 85205

A 280.40A-k felújított 280.49-esek (legalábbis a BKV-nál, máshol nem), kaptak D10 UTSLL160-as motort a D2156 helyett (kivéve azokat, amelyekben már gyárilag D10 motor volt), azonkívül baromi sok dolog változott, amit te is észrevehetsz.

Az állománybavételek pedig valósak.

Előzmény: Subaruwrxsti (85204)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.06.05 0 0 85204

Urak, mi a különbség az Ikarus 280.40A és a 280.49-es típus között? Illetve annyi a kérdésem, hogy a linken található állományba vételhez írt adatok mennyire valósak? http://www.delpestibusz.hu/keptar/O400-499.html

Köszönöm ha valaki felvilágosít! :)

heggla Creative Commons License 2013.06.05 0 0 85203

Ez sem mai darab,de még dolgozik!

FAV 20 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 85202
gabesz919_II Creative Commons License 2013.06.04 0 0 85201

ex. DUD-788

Előzmény: BU 20-39 (85198)
504LACI Creative Commons License 2013.06.04 0 0 85200

Erősen hiányosak az ismereteid. Se azt nem írtad, hogy melyik Voláné volt, sem az alvázszáma/előző rendszámai és a sofőrök cipőmérete sincs megadva. Pedig ezek mind hallatlanul fontos adatok ám! :)

Előzmény: norbee601 (85196)
Scatty29 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 85199
Előzmény: BU 20-39 (85198)
BU 20-39 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 85198

Ezt még valamelyik nap "DUD"-os rsz-al lőttem

BPO-105 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85197

Sebaj, hátha a topik végigolvasásának hatására akciós lesz a belépő, és ők fizetnek azért, hogy elmenjünk:)

Előzmény: P.stephenson (85195)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85196
"nyilvántartásom szerint ennek a busznak a padlóján a többivel ellentétben 5-el több gumipötty volt, nézd, ezen meg a lépcsőnél még fél gumipötty is van, hát ezt így nem lett volna szabad felújítani, inkább maradt volna a kertben Balotaszőlős-alsón, ahová 1973 augusztus 17-én 12 óra 20 perckor kerúlt ki"


:D
Előzmény: FAV 20 (85194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!