Urak, mi a különbség az Ikarus 280.40A és a 280.49-es típus között? Illetve annyi a kérdésem, hogy a linken található állományba vételhez írt adatok mennyire valósak? http://www.delpestibusz.hu/keptar/O400-499.html
Erősen hiányosak az ismereteid. Se azt nem írtad, hogy melyik Voláné volt, sem az alvázszáma/előző rendszámai és a sofőrök cipőmérete sincs megadva. Pedig ezek mind hallatlanul fontos adatok ám! :)
"nyilvántartásom szerint ennek a busznak a padlóján a többivel ellentétben 5-el több gumipötty volt, nézd, ezen meg a lépcsőnél még fél gumipötty is van, hát ezt így nem lett volna szabad felújítani, inkább maradt volna a kertben Balotaszőlős-alsón, ahová 1973 augusztus 17-én 12 óra 20 perckor kerúlt ki"
Ha utazol egy IC-n, és két órát késve érkezik az úticélodhoz, fogadni mernék, hogy ott dörömbölnél a pénztárban visszakövetelve a pótjegy árát! :D :D
De amúgy az hétszentség, hogy a fiaskó ellenére úgy volt kalkulálva, hogy 50000ft bevétel fedezze a fotóstúrát, különben a BKK úgy beint, mint a huzat. Tudniillik nosztalgia villamosos körörkben már azért terjedt el az, hogy érvényes napijegy helyett nosztalgia jegy a részvételi díj (mostanában 2000 körül van egy ilyen alkalomra), mert így nyoma van annak, mennyibe került, és a BKK kalkulál, hogy rentábilis-e, vagy nem. Ugyanis szeretnék követni, hogy a BKV az ilyen nosztalgia/fotósmenetekkel mennyire terheli a cég kasszáját (úgy, hogy a srácok ingyen vezetnek a saját szabadidejükben), különben bezárják a bazárt. Arról meg ne álmodozz, hogy az általatok "pórnépnek" nevezett (gratulálok...) nosztalgiázni vágyók, fotósok fogják kitermelni a busz felújításának költségeit. Az egy befektetés, egyrészt népszerűsíti a céget, másrészt illik megőzni a múltból legalább egy működőképes példányt. De akár hajthat hasznot is, bérbeadva rendezvényekre. Az itteni veteránosok ha nem is lesznek belőle milliomosok, de biztosan vállalnak esküvőket, túrákat, külföldi csoportok utaztatását, stb.
A BKV-és bérezés kicsit másképp alakul az eltérő kollektív szerződések alapján (beleértve az üzemanyag elszámolást is), de mint a munkabérekből levonandó és azok után munkáltató által pluszban kötelező fizetendő az országos érvényű. A pluszban fizetendő vaskos rész már nem jelenik meg a bérlapon, azaz a bérköltségetek sokkal magasabb, mint amit a bérlapon láttok.
igen, nem csak Tvezetésiből áll a fizetés, van rendelkezésre állás, mentésre várás, plusz az egyéb pótlékok, éjszakai, túlóra, stb, illetve ha a busz jól fogyaszt akkor megtakarítás is.
Hol beszélünk bruttóról, ha állami a vállalat? Ne haragudj, de tényleg mesevilágban éltek, ahogy már pár hónappal ezelőtt megírták, hogy már csak ti írtok ide, akinek volt valami affinitása a dolgokhoz, már lelépett.
Kié is a 260-as, mi van a forgalmiba beleírva, mint tulaj, és kik azok, akik rendelkezhetnek felette?
Hogyha mindenki olyan jótékony lenne az országban, akkor nem lenne például már jó pár éve ilyen helyzetben a BKV.
Kiadás: Pontosan km-t nem tudok, de a sofőr pénze valószínű adott, mert nem erre az egy napra ült az autóra, így, ha ment 100 km-t, 15 000 Ft. saccra a gázolaj. Tehát akkor is maradt 30 tisztán.
Mennyien kaptatok számlát a jegyről? Ha már megy a kötözködés?
Én is engedéllyel voltam, mert cikkhez készítettem fotókat.
Maradt LIAZ kukás, a 706 ROK is LIAZ, mert 1953-ban a "libereci részleget" leválasztották a Skodáról, de a 80-as évek közepéig a Skoda név is használatban maradt.