Keresés

Részletes keresés

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85189

Hallottál már olyanról, hogy visszaigénylik?

 

Előzmény: Törölt nick (85188)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85188

Várok egy jogszabályi hivatkozást, hogy a BKV mióta mentesül adófizetési kötelezettsége alól...

Előzmény: Ikarus 260.03 (85183)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85187

Az adózás összes szabálya vonatkozik a BKV ZRT-re is. Minden adózási szabály vonatkozik rá, ami más ZRT.-re.....................................

Előzmény: Ikarus 260.03 (85183)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85186

A BKV-és bérezés kicsit másképp alakul az eltérő kollektív szerződések alapján (beleértve az üzemanyag elszámolást is), de mint a munkabérekből levonandó és azok után munkáltató által pluszban kötelező fizetendő az országos érvényű. A pluszban fizetendő vaskos rész már nem jelenik meg a bérlapon, azaz a bérköltségetek sokkal magasabb, mint amit a bérlapon láttok.

Előzmény: Cpt.Dave (85185)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85185

igen, nem csak Tvezetésiből áll a fizetés, van rendelkezésre állás, mentésre várás, plusz az egyéb pótlékok, éjszakai, túlóra, stb, illetve ha a busz jól fogyaszt akkor megtakarítás is.

Előzmény: Törölt nick (85182)
Irisbus Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85184

,,Hol beszélünk bruttóról, ha állami a vállalat?"

 

Itt a sokadik öngólod, látszik hogy fingod sincs az egészről.

Előzmény: Ikarus 260.03 (85183)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85183

Hol beszélünk bruttóról, ha állami a vállalat?  Ne haragudj, de tényleg mesevilágban éltek, ahogy már pár hónappal ezelőtt megírták, hogy már csak ti írtok ide, akinek volt valami affinitása a dolgokhoz, már lelépett.

Előzmény: Törölt nick (85182)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85182

A BKV nem Jóskapista Kft, ez a minusz üzemanyag a sofőrnek meg adunk egy ötezrest nagyon gyenge volt, többre nem is számítottam...

Először is a bevétel brutto, tehát abból le kéne vonnod még az adót, már a legelején elrontottad...

 

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (85181)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 85181

Kié is a 260-as, mi van a forgalmiba beleírva, mint tulaj, és kik azok, akik rendelkezhetnek felette?

 

Hogyha mindenki olyan jótékony lenne az országban, akkor nem lenne például már jó pár éve ilyen helyzetben a BKV.

 

Kiadás:  Pontosan km-t nem tudok, de a sofőr pénze valószínű adott, mert nem erre az egy napra ült az autóra, így, ha ment 100 km-t, 15 000 Ft. saccra a gázolaj. Tehát akkor is maradt 30 tisztán.

 

Mennyien kaptatok számlát a jegyről?  Ha már megy a kötözködés?

Előzmény: Törölt nick (85171)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85180

Én is engedéllyel voltam, mert cikkhez készítettem fotókat.

Maradt LIAZ kukás, a 706 ROK is LIAZ, mert 1953-ban a "libereci részleget" leválasztották a Skodáról, de a 80-as évek közepéig a Skoda név is használatban maradt.

De szerintem nem erre gondoltál :-)

 

Köszi a 256-osról az infót.

Előzmény: GA 96 00 (85135)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85179

Jó, de itt buszokról van szó...

Előzmény: Dj Aty (85178)
Dj Aty Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85178

A tiszta munkakörnyezet szakma,és hobbifüggetlen dolog.

 

Előzmény: Törölt nick (85170)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85177

Értem...

Előzmény: LMB-706 (85176)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85176

Egy hangyafasznyi karcolást valóban találtak az egyik Alfabuszon, a többi viszont költészet. 

Előzmény: Törölt nick (85175)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85175

Az lehet, nem voltam ott, az a srác mesélte, aki a Ikarus 180-assal volt kint.

Előzmény: LMB-706 (85174)
LMB-706 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85174

Jól hangzik mindezt sokadjára is felsorolni, de szerintem a fele sem igaz. 

Előzmény: Törölt nick (85168)
Villámhetes Creative Commons License 2013.06.02 -1 0 85173

Amúgy ez nem a bevételről szól,de ebbe nem megyek bele.

Előzmény: Villámhetes (85172)
Villámhetes Creative Commons License 2013.06.02 -1 0 85172

Segítek neki:30-60 év.

Előzmény: Törölt nick (85171)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85171

Én meg szeretném megkérdezni tőled:

Bevétel: 50.000 HUF

Kiadás: ???

Legyél szíves egy közelítő számítással alátámasztani, az alábbi rosszindulatú kijelentésed:

"Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét."


Előzmény: Ikarus 260.03 (85169)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85170

Az általam ismert busz és közlekedés barátok minden esetben rendbentartják a munkaeszközüket. És nem véltlenül írtam buszt, mert van aki nyergest, van aki mikro jellegű buszt, van aki pedig taxit, HÉV-et, metrót hajt. Van olyan BKV-és ismerősöm, akinek nincs állandó kocsija, szinte mindennap másik kocsival dolgozik és minden műszakjáz azzal kezdi, hogy kitakarítja a munkahelye környékét.

Előzmény: Ikarus 260.03 (85169)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85169

Szeretném megkérdezni, hogy közületek mennyien is űzik hivatásszerűen az autóbuszvezetést, és ha vezet, akkor milyen szinten tart rendben egy autóbuszt?

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85168

"Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak."

 

Arról a pár fős söröző, dél környékére matta részeg társaságra gondolsz, akik közül az egyik illető az egyik veterán buszt okádta össze, és feltehetőleg a társaság tagjai firkáltak össze egy szinte nulla kilométeres buszt, egy másik ugyszint null kilométerest meg összekarcoltak?

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85167

Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak. Ingyenes találkozón is csak a gennyeskedés... Felesleges itt bármit is felújítani és bemutatni...

 

Nem véletlen, hogy egyetlen találkozóra sem mentem el, pedig meg szerettem volna nézni sokmindent, amit rég nem láttam már.

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85166

Na, akkor hamarosan tényleg megint kimerészkedhet az utcára, kárpótolva lesznek azok, akik alatt a technika megadta magát, és a világ visszatér a normális kerékvágásba. :)

Előzmény: Villámhetes (85147)
norbee601 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85165
Jellegzetesen a buszos találkozókra jellemző ez a tudálékoskodó ócsárolás, olyanoktól akik életükben még egy anyát nem csavartak ki egy veteránjárműben.

A márkaklubos találkozóink szó szerint baráti piknikek, nyoma nincs ennek a rosszindulatúságnak. Igaz oda nem járnak ezek az úgynevezett "közlekedésbarátok"

Sajnos a buszos találkozókat tényleg sújtja a probléma.
Előzmény: Törölt nick (85163)
EKM-765 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85164

Nem felesleges, csak jobban jár aki belevág ha csak saját örömére használja és nem engedi közel hozzá a pórnépet. A felújítás értéke akkor is hatalmas.

Előzmény: Törölt nick (85163)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85163

Ülj le, egyes.

Ez bizony egy eleve ráfizetéses móka volt, látom fingod nincs a költségekről. Bizonyára veszteséggel fogják visszaszerezni a belefeccölt milliókat... Ez a busz a büdös életbe nem fogja visszahozni a ráköltött pénzt (hacsak nem rakják ki forgalmi kocsinak, hogy lepusztuljon).

Részemről főhajtás azok előtt, akiknek bármi érdeme van ennek a busznak a felújításában. És sajnálom, hogy az érdemért nagyrészt gusztustalan gennyeskedést kapnak. És sajnálom azt is, hogy a normális Ikarus buzik jelentős részét összemossák a nem csekély ingyenért akarunk gennyeskedőkkel.

Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak. Ingyenes találkozón is csak a gennyeskedés... Felesleges itt bármit is felújítani és bemutatni...

Előzmény: Ikarus 260.03 (85161)
DJ Szegecs Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85162

Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét. 

 

Ez bizonyára jólesik azoknak, akik mindent megtettek azért, hogy ne a kispesti telepen rohadjon, hanem működőképes legyen a busz.

Szerinted 1000 Ft-os belépőkből mennyi idő alatt fog visszajönni a ráköltött, hétszámjegyű összeg, meg a fenttartás _folyamatos_ költsége?
Az a baj, hogy nagyon sokan csak azt nézik, hogy ha ők kapnának 50.000 Ft-ot, abból mennyiszer tudnának berúgni a ZP-ben, otthonról hozott, kommersz italokkal.
Járműfenntartás területén ez az összeg csepp a tengerben. 

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (85161)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85161

Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét.  Nálunk is ment még annó szerpentinen kitömve egy motorgenerálos busz, amiben még csak 500 km volt, és mégsem állt meg.  Valószínű a sofőr is hibázott, mert attól nem fog hamarabb felmenni a busz a dombra, ha kinyomja a homlokfalig a vaspedált.

Előzmény: BU 22-48 (85099)
jázminapja Creative Commons License 2013.06.02 0 0 85160
"Imádom", amikor a nagy nickek egymásnak ugranak...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!