Az általam ismert busz és közlekedés barátok minden esetben rendbentartják a munkaeszközüket. És nem véltlenül írtam buszt, mert van aki nyergest, van aki mikro jellegű buszt, van aki pedig taxit, HÉV-et, metrót hajt. Van olyan BKV-és ismerősöm, akinek nincs állandó kocsija, szinte mindennap másik kocsival dolgozik és minden műszakjáz azzal kezdi, hogy kitakarítja a munkahelye környékét.
Szeretném megkérdezni, hogy közületek mennyien is űzik hivatásszerűen az autóbuszvezetést, és ha vezet, akkor milyen szinten tart rendben egy autóbuszt?
"Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak."
Arról a pár fős söröző, dél környékére matta részeg társaságra gondolsz, akik közül az egyik illető az egyik veterán buszt okádta össze, és feltehetőleg a társaság tagjai firkáltak össze egy szinte nulla kilométeres buszt, egy másik ugyszint null kilométerest meg összekarcoltak?
Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak. Ingyenes találkozón is csak a gennyeskedés... Felesleges itt bármit is felújítani és bemutatni...
Nem véletlen, hogy egyetlen találkozóra sem mentem el, pedig meg szerettem volna nézni sokmindent, amit rég nem láttam már.
Na, akkor hamarosan tényleg megint kimerészkedhet az utcára, kárpótolva lesznek azok, akik alatt a technika megadta magát, és a világ visszatér a normális kerékvágásba. :)
Jellegzetesen a buszos találkozókra jellemző ez a tudálékoskodó ócsárolás, olyanoktól akik életükben még egy anyát nem csavartak ki egy veteránjárműben.
A márkaklubos találkozóink szó szerint baráti piknikek, nyoma nincs ennek a rosszindulatúságnak. Igaz oda nem járnak ezek az úgynevezett "közlekedésbarátok"
Sajnos a buszos találkozókat tényleg sújtja a probléma.
Nem felesleges, csak jobban jár aki belevág ha csak saját örömére használja és nem engedi közel hozzá a pórnépet. A felújítás értéke akkor is hatalmas.
Ez bizony egy eleve ráfizetéses móka volt, látom fingod nincs a költségekről. Bizonyára veszteséggel fogják visszaszerezni a belefeccölt milliókat... Ez a busz a büdös életbe nem fogja visszahozni a ráköltött pénzt (hacsak nem rakják ki forgalmi kocsinak, hogy lepusztuljon).
Részemről főhajtás azok előtt, akiknek bármi érdeme van ennek a busznak a felújításában. És sajnálom, hogy az érdemért nagyrészt gusztustalan gennyeskedést kapnak. És sajnálom azt is, hogy a normális Ikarus buzik jelentős részét összemossák a nem csekély ingyenért akarunk gennyeskedőkkel.
Akik itt voltak annak idején tudják, miért lett vége a tatai találkozóknak. Ingyenes találkozón is csak a gennyeskedés... Felesleges itt bármit is felújítani és bemutatni...
Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét.
Ez bizonyára jólesik azoknak, akik mindent megtettek azért, hogy ne a kispesti telepen rohadjon, hanem működőképes legyen a busz.
Szerinted 1000 Ft-os belépőkből mennyi idő alatt fog visszajönni a ráköltött, hétszámjegyű összeg, meg a fenttartás _folyamatos_ költsége? Az a baj, hogy nagyon sokan csak azt nézik, hogy ha ők kapnának 50.000 Ft-ot, abból mennyiszer tudnának berúgni a ZP-ben, otthonról hozott, kommersz italokkal. Járműfenntartás területén ez az összeg csepp a tengerben.
Nekik csak a profit számít, visszaakarják szerezni a belefeccölt lóvét. Nálunk is ment még annó szerpentinen kitömve egy motorgenerálos busz, amiben még csak 500 km volt, és mégsem állt meg. Valószínű a sofőr is hibázott, mert attól nem fog hamarabb felmenni a busz a dombra, ha kinyomja a homlokfalig a vaspedált.
Rendben, köszönöm az információkat mindegyikőtöknek (nemeza, RIKA424, FAV 20, GA 12-00, BP-16-63 ), így már tiszta minden! :) Örülök neki hogy itt ez a topik, legalább komolyan értenek is hozzá itt a "tagok"...
Szoktam öket látni ugyanott parkolni Kamaraerdőben a villamos végállomásánál, de sose voltak ott egyszerre. Nem elképzelhetetlen, hogy egy a tulajuk is.