Rendben, köszönöm az információkat mindegyikőtöknek (nemeza, RIKA424, FAV 20, GA 12-00, BP-16-63 ), így már tiszta minden! :) Örülök neki hogy itt ez a topik, legalább komolyan értenek is hozzá itt a "tagok"...
Szoktam öket látni ugyanott parkolni Kamaraerdőben a villamos végállomásánál, de sose voltak ott egyszerre. Nem elképzelhetetlen, hogy egy a tulajuk is.
Sajnálatos, hogy megtörtént egy ilyen eset, de megtörtént, ezen változtatni már nem lehet.
Az is sajnálatos, hogy pont a motor ment benne tönkre, de azt jelenleg is garanciálisan javítják.
Igazad van, fizettél érte, és nem csak azt az 1000 Ft-ot, amit a fotós túrára kellett megvegyél.
Kompenzálva lesz mindenki, aki váltott jegyet a túrára, de tessék egy kis türelemmel lenni.
Másfelől ez abszólut nem neked szól, de tudjuk jó, hogy vannak fotósok, akik majd a sima nosztalgiameneteken fognak fotózni, és utána telesírni minden lehetséges helyet, hogy azok a mocskos, köcsög utasok miatt nem lehetett normálisan fotózni. :(
Megértem a csalódottságodat, de attól még a blicceléssel nem tudok egyetérteni. ;)
A zöld szin a környezetbarát üzemre utal. A narancs festés pedig egy autóbusz a Tr 3,5-ös akar lenni. A régi, és az új találkozása. A Tr 3,5 már nem alvázas volt, hanem önhordó vázszerkezetű jármű. A 411-es meg egy alacsony padlózatú jármű. A tetejében van a váz. Egy megfordított 260-as autóbuszt kell elképzelni. Persze idézőjelben. Röviden körül írva a kérdésedre ez a válasz.
Esetleg nem tudjátok, hogy egy sötétzöld színú Ikarus 415-ös milyen okból szokott járkálni az Örs vezér terén át? Nem tudom, hogy honnan jön vagy merre megy, de kb. minden reggel látom, néha más útvonalon is megy, talán valami melós busz lehet, ami viszi a munkásokat.
Nagyon szép, igényes munkát csináltok/csinálsz! :) Az összkép lesz az igazi csoda...
Esetleg nem tudjátok, hogy egy sötétzöld színú Ikarus 415-ös milyen okból szokott járkálni az Örs vezér terén át? Nem tudom, hogy honnan jön vagy merre megy, de kb. minden reggel látom, néha más útvonalon is megy, talán valami melós busz lehet, ami viszi a munkásokat.
Illetve nem tudom, hogy esetleg emlékeztek-e még rá (bár a többségnek szerintem rémlik :)), de voltak ezek a zöld-narancssárga festésű 411T/412T trolik. Ilyenek: Ez a szín végül miért nem maradt meg, sőt, miért ilyen volt "eredetileg", lehet erről tudni valamit? Néha eszembe jut, és furcsálom, mert az emlékezetemben még aktívan élnek ilyen festéssel, és így rákeresve csodálkozok igazán, hogy valóban ilyenek voltak...
Tavany Junius 23-án nyilt nap volt. Előzetes e-mails regisztráció kellett, de mindenki bejutott. Megmutatták az egész szemétégető belsejét + vetítés + kvízjáték és ajándék. A bemutató utány szabadprogram keretében lehetett megnézni a múzeumot.
Nekem a nagy szívfájdalmam az, hogy nem maradt LIAZ kukásautó :(
Nem áll! Minden hajnalban dolgozik. :) Bosnyák tér -> Nagy Lajos Kir. Útja -> Erzsébet kir.né útja -> Bánkút utca Szentmihályi út -> Újpest Központ. Nagy Lajos-Erzsébet sarkán 4:30-4:40 körül látam. Újpest központba 4:50-5:00 körül ér.