Igen csak szerinted. :-) Semmi köze hozzá. Ha jobban megnézed az oldalát egész jól látszik, hogy másabb az oldalváza. Egyébként ez teljesen saját fejlesztése a Volgabusnak.
Hát nem mai vasak, kímélni kell őket...10 perccel az indulás után az Istenhegyi úton már elfüstölt, és leállt, az intő jel kellett volna, hogy legyen...
Ezzel az "Én azért fizetek" típusú arcoskodással max. azt lehet elérni, hogy nem lesz több nosztalgiamenet, akkor meg az lesz a baj.
Micsoda stílus ez már...amúgy meg most mi vagyunk értük vagy ők vannak értünk? Egy mailt írhatott volna a turizmus, hogy bocs, legközelebb pótoljuk, ha megfelel. De engem nem érdekel, látom, ha itt valaki meg mer szólalni, azonnal kettéharapják a torkát....
Szerinted amúgy mi lett volna a korrekt megoldás? Kijön Sz. Laci személyesen, és mindeki dobhat rá egy követ, ill. le is köpheti? Le lett írva, hogy elnézést kérnek, és kompenzálva lesz az elmaradt rész is. Ezzel az "Én azért fizetek" típusú arcoskodással max. azt lehet elérni, hogy nem lesz több nosztalgiamenet, akkor meg az lesz a baj.
Legközelebb klikkelj rá a "válasz" gombra, hogy egyértelmű legyen, kinek szánod a megjegyzésedet, mert így olyan, mintha a levegőbe kiabálnád, és akinek inge... na, az vegyen fel pólót. :) De mint már mondtam, várom a pót-programot. De ha már anyagiaskodunk: Be kellett kocsikáznom erre a progira Szigetszentmiklósról. Ugye a Szépvölgyin lerobbantunk, így kénytelen voltam valahogy visszajutni az autómhoz. Lesétáltam a 17-es villamoshoz, és azzal mentem, utána 6-os villamossal a Széll Kálmán térre. Benzin oda-vissza 2000, a buszjegy 1000, villamosra 700, mert nincs bérletem. Tehát ez a buli 3700-ba került. Azaz került volna, mert lógtam a villamoson, nem érdekelt. Így is 3 rugó.
Nagy közlekedés barát lehet akinek egy próbajáratról az jut eszébe
Egyébként a kutya f....t próbajárat, FOTÓSMENET volt. Nem ugyanaz. Azért fizetünk, hogy jó helyeken jól beállított képeket csináljunk, amit csak úgy hétköznap nem tehetünk meg. Ja, és szorozd meg ötvennel azt az összeget.
Nem tudtam mire gondolsz, biztos nincs rajtam vízjel, vagy ezüst csík, illetve túl nagy darab vagyok ahhoz, hogy beférjek az UV lámpa alá...de a moderátor felvilágosított, mire kérdeztél:
Az ilyen utak többsége (legyen az frissen felújított veterán, vagy épp új tesztbusz, teljesen mindegy) abból áll, hogy a fedélzeten utazó úgynevezett közlekedésbarátok egy jellegzetesen tenyérbemászó tudálékoskodó stílusban egymásra licitálva hangosan ócsárolják az adott járművet.
Akár egy főtengely törés is bekövetkezhet. Jártam így, ezért merem ezt kijelenteni. Egy gyári új motornál, ahol minden új, ott talán nem, de egy felújítottnál ez benne van a pakliban.
De úgy őszintén! Ki volt az, aki egy bejáratós, frissen felújított motorral szerelt autóbuszt kitömve, hegymenetben treníroz? Tudjátok az, a szörnyű, hogy tele van ilyen idiótákkal ez a vállalat és ők a legnagyobb csókkirályok, őket folyamatosan kitüntetik, megünneplik! Biztos valamelyik kiválló dolgozó címmel ellátott marha! Gondolom ez is valamelyik vezetőbeosztásúnak a hülye rokona volt! Egyszer csak rájönnek a BKV-nál is, hogy attól , hogy valaki minden valagat fényesre nyal, még lehet, hogy idióta!