Én úgy tudom, hogy kintről csak az exdunai CLY-015 jött vissza (250.66), de az talán még itthon is van. Ez a zöld meg 250.60-as (ezt a táblán levő ülőhelyek számából állapítottam meg) és hiányzik belőle 9 forgatható fotel.Jól rémlik, hogy valaki tett már be echte magyar példányról is képet? Az is piros-fehér és valami honvédségi rendszám dereng nekem. (???)
Nem vagyok alvázszám szakértő és listám sincs. De ebből a kivitelből volt itt egy az alba volánnál, egy meg a tisza busz kft-nél (nem tudom ugyanaz-e a kettő). Ezekből készült, vagy volt további példány az ilyen tárgyalóbuszból.
Szinte ugyan onnan, majd egy évvel ezelőttről. A sofőr azt mondta, hogy ezt is az Ikarusban építették (aztán Olaszországban járt, ha jól rémlik), lehet tudni róla valamit?
Egy dolog biztos: az oldalsó díszlécek ugyanott vannak (illetve nincsenek), mint a BPF-778-on. :D És szerintem a függönyök is ugyanazok. Szép lett ez a busz, de véleményem szerint a belsővel kapcsolatban nem törekedtek a korhűségre..., mintha egyszer láttam volna a 778-ról belső fotókat a neten (lehet rosszul emlékszem), kerestem, de nem találtam... Próbáltam volna róla összehasonlítani a két buszt... Illetve felvetődött bennem egy kérdés 255-ösök terén: mi lett az AVD-708-al? Legutóbbiinformációim alapján Zsombón árulták... Egyébként mikor először megláttam ezt a felújított buszt, azt hittem, hogy ez az.