Keresés

Részletes keresés

18-09 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 84946

Ugye 91-94 között beszerzett kocsikról beszélünk. A BKV elbújhat az IETT mögött. A ráncajtók alján lévő rohadáson kívül más látható helyen nem látni még nyomát sem. Valamikor egyébként kaphattak ezek vázcserét is, vagy jól javítják a váztöréseket, mert olyan igénytelen javításokat egyik buszon sem láttunk, mint pl. a BKV-s kocsikon. Belül tisztaság van, az ülésekre úgy letudsz ülni, hogy nem fordul fel a gyomrod. Firkát nem láttunk, berúgott dekort sem. De még beázás miatt felpúposodottat sem (lehet csak lekellett volna telózni a BKV-nak+VJSZ hogy hogyan lehet tetőt javítani és nem 40 év üzemeltetés után rájönni...), az ablakok is még az eredetiek.

Belül teljesen átlettek építve, eredeti ülés és üléselrendezés nincsen. Botváltósok (néha csodálkoztam, hogy még egyben van a váltó, mert agresszívan váltanak) és 21-es szintű terepen, vagy még annál is durvább helyeken járnak. Iszonyatos terhelésnek vannak kitéve. Mind az utas, mind a sofőrök igénybeveszik a kocsikat rendesen. Általános a 110%-os kihasználtság és úgy mennek fel hegyre 50 fölötti tempóban. Nomrális terepen ha nincs dugó, amit bír a busz. A többsége olyan 80-100-ig kihúzható és ezt ki is használják. Kanyarokban is ez az általános, legfeljebb jobban bedől a busz. Nálunk lehet 1-2 mutatvány után nem 300 órát kapnának a vezetők, ha nem azonnali kirúgást... és vontatást, félreállást az 1 hét alatt nem láttunk.

Előzmény: FKU-911 (84903)
18-09 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 84945

85-től jelentek meg a magáncégek. A szervező az Önkormányzat (IBB), nincs külön BKK-féle vízfej erre.

 

Jelenleg az Özel Halk (zöld) és az Istanbul Otobüs az "alvállalkozó" a városi viszonylatoknál, de pl. a Hop on hop off buszokat is az önkormányzat rendeli meg.

 

A színek mindig változnak, pár éve az IETT új, Euro besorolású, ap-s buszai zöldek lettek. Most egységesebb lesz az állomány ilyen téren is, mert az IETT sárga, Özel Halk skyblue, IO pedig lila lett és az ablak alatti sávban taxis kocka fut végig. Persze a régi beszerzések meg maradtak eredetiben. Ott van mindenféle.... az IETT piros-fehér volt mindig.

Előzmény: BPO-105 (84896)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84944

Szóval Ő (már ha meglehet személyesíteni... :)) sincs teljesen rendben, ahogy a 180-as sem. Utóbbinál direkt nyikorog a fék, és van probléma valahol a hármas - négyes fokozat között, vagy a véletlen műve, és nem akartak ezekre ránézni sem? :) (mondjuk ez így erős túlzás, sőt lehet, hogy nem is kellene csodálkoznom, tekintve a felújítása sem ma történt szerencsétlennek, és a mai helyzetet nézve ennél rosszabb is lehetne...)

Irizar ranger: Úgyszintén gyönyörű, ahogy az 55-ös is az egyik képen mellette! :) Tényleg, 55-ös vagy 66-os van kiállítva valahol Magyarországon, nem tudtok erről esetleg valamit?

Előzmény: Blindmouse (84939)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84943

de  jjj ám !  Merkendesz 814  alvázon...

Előzmény: Törölt nick (84942)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84942

Jujj! :D 

Előzmény: norbee601 (84937)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84941

Na, az észtek is elkészültek a 255-ösükkel! Van még vele meló, de a java már kész. :)

  

Mr.omnibusz Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84940

ez nem az !

 

Előzmény: D 20 (84926)
Blindmouse Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84939

Ahogy olvastam, annyira unalmas volt számára az első út, és nem bírt szegény az erejével, hogy hazatolt inkább egy vontatót. :)

Előzmény: Subaruwrxsti (84938)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84938

Köszönöm szépen az információd! :) Talán egyszer sikerül elkapni és felülni rá, de mire észbe kaptam, ez a lehetőség már betelt.

D 20: Mindenesetre az a 255-ös nagyon szép lett, igényes, de ha viszik, hát vigyék... a lényeg hogy megmaradjon minél jobb állapotában...! :)

Előzmény: Törölt nick (84913)
norbee601 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84937
Előzmény: Törölt nick (84934)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84936

Konkrétan ezen a buszon biztosan itt volt középen,mert itt volt megerősítve a hátfal.+a lemezen látszott,hogy hol "dörzsölte" le a kerék a festést. A létra pedig pont elmegy mellette.

Előzmény: Törölt nick (84935)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84935
Előzmény: FAV 20 (84916)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84934

Mind 3 gondolat létező külön-külön is, de ha egyben nézem az már tényleg ciki! 

Előzmény: Blindmouse (84933)
Blindmouse Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84933

Az a másik véglet..  :)

a félkörben álló, telefonos, árnyéktól rettegők. :D

 

Előzmény: Törölt nick (84932)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84932

Ebben mi a gáz? Ez is egy irányzat nem? Szerintem az nagyobb gáz amit "fotósmeneteken,, meg ahhoz hasonló megmozdulásokon művelnek, a tömeg profik! Főleg a ilyen napos meg olyan napos művi beállítások az igazi gáz" fotók!

Előzmény: Törölt nick (84909)
daf69 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84931

Thanks for your answer. I waiting for this modell.

Hi !   KZ

Előzmény: oleg_ris (84928)
LMB-706 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84930

Nem az az eredeti. 

Előzmény: BPO-105 (84929)
BPO-105 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84929

*sóhaj*

Ez is jobb volt az eredeti csíkos festésével.

Előzmény: D 20 (84926)
oleg_ris Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84928

> daf69válasz Do You Know about Ikarus 260 ?

in plans by Classicbus

 

> Bzmot332válasz It's a really nice model! What scale is that?

1/43

 

> kisautós váltógombválasz Volt rácajtós ilyen homlokfali felirattal?

 

assembly of such buses was carried out at the TMZ plant (Moscow) in 1994-1996.
 

 

Előzmény: kisautós váltógomb (84914)
BV-78-14 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84927

Eret vágok...: )))))))))))))))

Előzmény: D 20 (84918)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84926
Előzmény: Törölt nick (84924)
Blindmouse Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84925

Igen.   hozzáteszem van olyan kép, ahol kifejezetten jó ha ennyire túl van húzva..  de az nem ez a sorozat.

Előzmény: Törölt nick (84919)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84924

Nem ismerem azt a kocsit...

Előzmény: D 20 (84923)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84923

Fortuna sem közlekedésbarát sajnos.
Talonban lenne min. 25milla, akkor mernék valamibe belekezdeni.

Egyébként info szerint az ex Kalocsa FC-s 255-öst tisztelhetjük a buszban.

Előzmény: Törölt nick (84922)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84922

Nálam mint autószerelőnél (legalábbis valamikor ezt végeztem, újabb vasakhoz nem értek, de egy 20-30 éves teknyikával még elvagyok...) szerintem jó helyen lenne, karosszériásért sem kellene messze mennem, de még olyanért sem aki csukott szemmel javítaná meg akármelyik részét... De már ott problémám lenne, hogy telephelyen egy helyet béreljek neki, nem még garázs.... :(

Előzmény: D 20 (84921)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84921

Ennek tudatában vagyok én is.

(...) :(

Előzmény: Törölt nick (84920)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84920

Az a baj Udóéknál egy buszvezető fizetésből is meg lehet ezt venni, itthon meg egy ugyanilyen foglalkozásból hónapról hónapra lehet élni....

Előzmény: D 20 (84918)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84919

Mindenkinek meg van az egyedi stílusa, így nekem is a fotók terén, van olyan effektus amit kifejezetten kedvelek, de nem alkalmazom minden fotón.

Előzmény: Blindmouse (84917)
D 20 Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84918

Lehet erre a voláncsigás felújított 255-ösre mentálisan eret vágni, hogy hű, meg ha, meg kiviszik "Udo-ék"...

Blindmouse Creative Commons License 2013.05.19 0 0 84917

Mert ő csak ezt tudja.  mondjuk a leglátványosabb "effektus"

 

Jó, én meg majd' minden fotómat analóg hatásúra próbálom húzni...  bár én el tudok rugaszkodni tőle ha azt kívánja a hangulat, vagy a "megrendelő" :D

Előzmény: Törölt nick (84901)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!