Konkrétan ezen a buszon biztosan itt volt középen,mert itt volt megerősítve a hátfal.+a lemezen látszott,hogy hol "dörzsölte" le a kerék a festést. A létra pedig pont elmegy mellette.
Ebben mi a gáz? Ez is egy irányzat nem? Szerintem az nagyobb gáz amit "fotósmeneteken,, meg ahhoz hasonló megmozdulásokon művelnek, a tömeg profik! Főleg a ilyen napos meg olyan napos művi beállítások az igazi gáz" fotók!
Nálam mint autószerelőnél (legalábbis valamikor ezt végeztem, újabb vasakhoz nem értek, de egy 20-30 éves teknyikával még elvagyok...) szerintem jó helyen lenne, karosszériásért sem kellene messze mennem, de még olyanért sem aki csukott szemmel javítaná meg akármelyik részét... De már ott problémám lenne, hogy telephelyen egy helyet béreljek neki, nem még garázs.... :(
A lámpabúrák az eredeti "szofita" izzós kivitelűek. Motor és a váltó is az eredeti Rába-MAN D2156HM6U, Prága 2M70 váltóval, legalábbis az információim szerint.
Rizsavi az elmúlt pár hétben szinte mindegyik képére rányomja ezt, illetve a másik ideisítő szokása, az arányok torzítása. Oda készít HDR utómunkát ahová egyáltalán nem kéne és rossz objektíveket használ, amit azzal magyaráz, hogy úgy akarja megmutatni a dolgokat, mint ahogy más nem. Pl. a felmészok a hídra és akkor onnan is fotózok értelmesen tájképre alkalmas gyujtótávolság helyett olyannal ami torzít. Ezen esetben még jópofa is volt elsőre, másodjára, harmadikre még el is ment. De azt egyáltalán nem érte miért kell állandóan így fotózni, ráadásul buszt.... na mindegy.....
Igen, csak sajnos nem rajz effekt, hanem nagyon modern és stílusos akart lenni a készítő, ahogy elnézem... esetleg felakarta dobni a képeket, de ez így tényleg túlzás.
Nem tudom, a lámpabúrák milyenek az említett 260-ason? A régi, szögletesebb, vagy az az újabb lekerekített, ami a mostaniaknak van? A motor, váltó milyen lett?