Köszönöm. Nem gondoltam, hogy nem mindegyik IETT tulajdon (sajnos nem sokat tudok az ottani rendszerről, ezek szerint ott is valami BKK-szerűség valósult meg), olyasmire gondoltam, mint egyes helyeken a telephely szerinti eltérő fényezés.
Istanbulban és Ankarában (lehet több városban is ??) valaha minden városi busz piros-fehér volt.
(török zászló színei)
Később ebből engedtek és ugyan maradtak döntően piros-fehérek a buszok de már engedélyezték a központi színsémától való eltérést.
Még később - privatizálás után - viszont megjelentek a társasági színek.
Minden új társaság választott magának új színsémát ami már nem mindíg a piros és vaj(fehér) színkombináció volt, hanem valami egész más.
A kistársaságok gyors tönkremenetélével (ez minden privatizáció után megtörténik) a nagyobbak felvásárolták a megszűnő kisebbeket és így is ismét csökkent a színválaszták.
Megmarad(t) ugyan a több színű buszflotta de már NEM 1001 színűek csupán tucatnyi színvariáció él.
Nem tudjátok hogy mi lett a 04-78-as ikarussal? Hallottam olyat is hogy elvileg selejtezték, de az info még akkor nem volt annyira biztos, de most már jó ideje nem láttam az utakon és ezért felmerült bennem, hogy tényleg az S betüs sorra került. Még az lenne a kérdésem, hogy ha selejtezték akkor megtudná nekem valaki mondani hogy melyik buszgarázsban áll és várja a sorsát?
kocsiteste, azaz a hajtás még nem került bele az Ikarus-koda Tr 187.2-esbe, ugyanis azt Csehországban, a plzeňi koda gyárban fogják beépíteni.
[...] Bővebben!Tovább »
Statisztikai jelleggel, hogy megvannak még... :) Bár közel sem volt kint annyi, mint amennyi várható lett volna az állományi számok alapján. 260-asok kb 1/5 része volt kiadva. A helyi JNG meg valamelyik telep sarkába van, fotózni pedig nem lehet. Gondolom majd megy az is segélyben Pakisztánba, esetleg Szíriába, mert oda is került 4 kocsi nem rég.