Keresés

Részletes keresés

CLY-802 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84865
Bzmot332 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84864

Nekem nincs semmi bajom a vezetővel, nekem nagyon szimpatikus volt, csak ez a "nem találják a leeresztő szelepet" mese tűnik furcsának.

Előzmény: norbee601 (84859)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84863

"Csípem" az olyan embereket, akik utasként jaj, de annyira tudják, hogyan kellene vezetni egy járművet.  Hajrá, meg lehet mutatni, hátulról könnyű okoskodni.

 

Télen az ilyen emberek mind lapulnak az ülésben.

masterboy69 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84862

2011. szeptemberében 3-4 Ikarus 280-ast láttam. 2007-ben még Ikarus 260-as is láttam. Kiváncsi vagyok a Chełmiek megvannak még?

Előzmény: rally forever (84856)
Ikarus 55 lux Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84861
Keresem a közelmúltban (az elmúlt két hétben) Kispesten a Karton utcánál, Lőrincen a Fedezék utcánál, valamint az Alacskai Lakótelepen járt fórumozókat, több oylan fénykép is készülhetett amin szerepelek, mint soffőr és ezeket szeretném elkérni.Köszöönettel: Péter
Blindmouse Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84860

Igen. :)

 

 

Előzmény: Törölt nick (84858)
norbee601 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84859
Lehet hogy elfáradt már az a váltó, úgy tudom nem kapott az a gép anno se és most se teljes felújítást, csak annyira hogy üzemképes legyen.

A sofőrrel meg semmi baj nincs, érti ő a dolgát. (nem is adnák oda a 180-ast akárkinek)
Előzmény: Bzmot332 (84848)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.13 0 0 84858

Ne beszélj, tényleg?  Nagy szakértő lehetsz!

Előzmény: Blindmouse (84849)
P.Box Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84857

Rossz körben utaztál vele, volt ám nem recsegős menet is ;)

Előzmény: ogyp (84844)
rally forever Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84856

Lublinban nem nehéz ilyen példányt találni. Valami hihetetlen, micsoda leletek voltak ott még 2-3 éve :D

 

De tényleg szép lett.

 

R.

Előzmény: trlpx (84852)
LMB-706 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84855

Látni, hogy félkész, persze, de a lengyeleknél sose lehet tudni. :) 

Előzmény: trlpx (84854)
trlpx Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84854

Még nincs kész, gondolom ez észrevehető. Még a csuklóharmonika sincs rajta..

Előzmény: LMB-706 (84853)
LMB-706 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84853

Díszlécek nélkül? 

Előzmény: trlpx (84852)
trlpx Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84852

Lublinban készül precíz kezek által, 1981-es évjárat.

Előzmény: EKW-531 (84851)
EKW-531 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84851

Egy lengyel felújított példány.

 

bop308 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84850

Szerintem a mostaninál jobbat nem igazán találsz rá, de ez csak az én véleményem.

Előzmény: Blindmouse (84849)
Blindmouse Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84849

Akkor olyan embert kéne rátenni aki tudja vezetni így is, és nem vágja mégjobban tönkre.

 

 

Előzmény: Törölt nick (84845)
Bzmot332 Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84848

Én félfüllel azt hallottam, hogy a váltóval van valami, és hogy akartak benne olajat cserélni, csak egy érdekes "probléma" lépett fel, ha jól hallottam, nem találták a leeresztő szelepet a váltón. Hogy ez igaz-e, azt nem tudom, de nekem elég furcsán hangzik...

Előzmény: ogyp (84847)
ogyp Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84847

Köszi a választ!

 

Akkor valószínűleg már eléggé el van kopva szegény.

 

Üdv.: ogyp

Előzmény: Törölt nick (84845)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84846
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84845

Szinkron váltó van benne, de néha elkéri a dupla kuplungot.

Előzmény: ogyp (84844)
ogyp Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84844

Hali!

 

Tegnap voltam Szentendrén az Ikarus 180-assal. Feltűnt, hogy az utolsó két sebesség fokozatot elég nehezen vette be a gép. Szenvedett vele vezető, általában nagy recsegések árán tudta berakni. Megfordult bennem, hogy vajon szinkron váltó van-e benne? A neten nem találtam erről infót.

 

Figyeltem a lábát, de sosem kuplungolt ki váltás közben félúton üresben. Visszaváltáskor pedig nem volt kikuplung + gázfröccs. Apukám azt mondta, hogy a régi nem szinkron váltós teherautókat így kellett vezetni.

 

Szerintetek szinkron váltó van benne, vagy a vezető nem tudta, hogy ezt hogyan kell vezetni? Persze az is lehet, hogy szinkron van benne, csak már nagyon el volt kopva.

 

Üdv.: ogyp

daveszka Creative Commons License 2013.05.12 0 0 84843

bpo841@gmail.com

Előzmény: Laszlocsik (84831)
FKU-911 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 84842

Nem sokáig mennek már. Ha bejön nekik a 127 új kocsi vásárlása, akkor repül az összes Ikarus (és az összes Karosa is)

Előzmény: Törölt nick (84834)
Scatty29 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 84838

Mutatsz majd képet?

Motor, váltó?

Előzmény: BP-16-63 (84837)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 84837

Hu,micsoda vita keveredett itt.

 

Szerencsére nagy erőfeszítések árán a 222-es egyre jobban érzi magát és gyűlnek a dolgok hozzá.

 

Ma is egy pest megyei körút keretében sikerült számos dologra szert tenni.

 

Itt jegyezném meg,hogy Május 6.-án az ex GJA-316-os befejezte végleg életét de több értékes alkatrész a 222-esbe kerül át róla.

 

PL:Gépháztető.

 

Tehát aki nem volt KOSD-on az már csak a helyét találja meg,mert a méh-be került és elég messze vitték.

HBweb hu Creative Commons License 2013.05.10 0 0 84836

Azért az utolsó 280-asuktól ők is megszabadultak három éve és 435-ösből is már csak 6db van meg a 11-ből. Igaz, a 415-öseik közül mind a 6 okádja még a füstöt.

Előzmény: Törölt nick (84834)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.10 0 0 84835

Kényszer nagy Úr....

Előzmény: Törölt nick (84834)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.10 0 0 84834

Ők is nehezen válnak meg Ikarusaiktól.

Előzmény: FKU-911 (84833)
FKU-911 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 84833

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!