Kövezzetek meg azért, amit most mondok, de létezik az az emberfajta, aki ellen nemhogy nem bír visszatartó erővel a magyar (európai) törvénykezés, hanem semmit sem ér.
Az, ha egy ilyet tetten érnének, kikötnék a kerítésre ott helyben, élve megnyúznák, és közszemlére otthagynák egy hétig, az bizony drasztikusan csökkentené az ilyen esetek számát. (Félreértés ne essék, nem kívánom ezt követendő példaként feltüntetni.)
De mint tudjuk, a hatás, az etika és a modern jog nem járnak kéz a kézben, sokkal inkább egyre jobban eltávolodnak egymástól. Ennyi.
Kérném egy kicsit visszavenni a tempót, hogy mi hol van!
Az utóbbi években elharapózott a veterán célú megörzőtt járművek ellopása. A járműveket ilyen esetben azért lopják el, hogy a MÉH telepen pénzt kapjanak érte. Buszt, teherautót, személygépkocsit egyaránt. Kedves közlekedés barátok, ha megmenteni nem tudtok semmit, legalább ne ártsatok, infót ne adjatok nyílvánosan, hogy mit honnan érdemes ellopni. Nem csak ti olvassátok!
Emeletes, 436-os, 411-es megvan. Jó helyen. Pont. Ennyi publikus. Köszönöm a megértést.
Van olyan ex. helyi Agriás 260 ill. 280-as,ami üzemel még valahol magávállalkozónál vagy más volánnál? Valamint BRF-916-ot szétvágták vagy meg van még valahol?
Szavakat szerintem nem igazán lehet erre írni, csodálatos, ennyi. :)
cdjbatyo: Nagyon szép, szépen haladtok vele, kívánom hogy minden úgy sikerüljön ahogy Ti gondoljátok! Egy igazi mesterművet nehezebb összerakni, mint egy kis modell járgányt...! :)
Nem, azon a képeslapon egy magyar makettező keze munkája látható. Ugyan olyan van kiállítva a közlekedési múzeumban is, mint ami azon a bizonyos képeslapon szerepelt, csak BKV -s festéssel.
Pilóta is van benne. Anno létezett olyan limitált postai levelezőlap, amin ugyanilyen fényezésű 180-as modell szerepelt sötétzöld háttérrel. Nem lehetett ez?
Jó lenne tudni, hogy a most látott remekmű mikori építés...