Keresés

Részletes keresés

FLR373IC12 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84637

OFF

 

Ujfigura, köszönettel venném, ha elolvasnád a Fb. postáidat, már lassan 1! hónapja (04.06.) kaptál egy levelet, de válaszra sem méltattad....  :-((((

 

ON

gabesz919_II Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84636

Rába D10 UTSLL 160 engine with Csepel S6-120U gearbox.

Előzmény: megatomek[PL] (84618)
Scatty29 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84635
kisautós váltógomb Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84634

És akkor haza is vezethették volna az észtek? Mert a jelenlegi cikk szempontjából ez az érdekes.

Előzmény: Törölt nick (84633)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84633

1967.májusában a BNV-n  mutatták be a 250-t. Szóval  1966-ban  már erősen   téma   volt a   Margit  utcában.

Előzmény: kisautós váltógomb (84631)
Köny Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84632

Azt kérdezi, hogy milyen motor és váltó van abban a buszban.

Előzmény: BP-16-63 (84626)
kisautós váltógomb Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84631

Te is rosszul emlékszel 1966-ban jelent meg a cikk, de az igaz, hogy a 250-nek még híre-hamva sem volt

Előzmény: Törölt nick (84627)
kisautós váltógomb Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84630

1966-os a cikk

Előzmény: vt976 (84592)
RIKA424 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84628

Nyert.

 

------------------

 

Majd megkeressük az IKARUS újságban azt a hasonló tartalmú cikket, amikor két észt buszvezető új Ik-250-ért utazott ide.

 

Mint már írtam több ilyen cikk jelent meg az észt buszvezetők teljesítményeiről.

 

 

Előzmény: Törölt nick (84627)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84627

Ismét   rosszul  emlékezel.  1964-ben  jelent  meg a lenti  cikk. Akkor  az  Ik250 még  rajzasztalon sem  volt.

Előzmény: RIKA424 (84625)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84626

Annyira utálom ezeket a hatósági azonosítókat minden buszban egyforma a pontszám,a gyárija sokkal érdekesebb IKARUS C63.16.

Előzmény: megatomek[PL] (84618)
RIKA424 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84625

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Az Észt autóbuszvezetők többször szerepeltek az Ikarusz történetében.

Amolyan pillanat képként.

 

Ha jól emlékszem ebben az esetben a két buszvezető, egy vadi új Ikarus-250-el ment vissza hazájába.

 

A Tallin-Leningrád útvonalat járták és igen sok cikk született arról a 6-8 buszvezetőről akik e viszonylatokon dolgoztak.

Több cikket lefordítottak magyarra és különböző újságokban, itthon is megjelentek.

 

Már a '80-as években történt, hogy az aktuális tavaszi BNV-n a szokásos Ikarus kiállításon állt egy sötétbordó Ikarus-250-es, mellyel észt buszvezetők 1.250.000 km-t mentek fődarab (motor+váltó+hidak) felújítás nélkül.

 

Ez ma már nem különösen kiemelkedő teljesítmény, hisz sok Scania 395/E95-ös ennél többet ment, de akkoriban ez kuriózum volt.

 

--------------------------------------------

 

Az eredeti képhez.

Az Ikarus-55-sök első szériái, melyhez a képen látható busz is tartozhatott, álltalában 400.000 -600.000 km-t futottak.

E futásteljesítmény közben egy vagy kettő felújításon estek át.

 

A Csepel motorok, akkoriban, buszokban,  kb. 100.000 km-t bírtak komoly megbontás nélkül.

Átlagban ez a 100.000 km se jöött össze, ezért 1973-ig biztosan (utána nem tudom) például a BKV-nál amelyik buszvezető páros egy Ik-620-ba épített Csepel motorral 100.000 km-t megbontás nélkül futott, az kb. egyhavi fizetésnek megfelelő prémiumot kapott.

 

Ennek fényében kell értékelni vagy lenézni a két Észt buszvezető teljesítményét.

 

 

 

 

 

Előzmény: kisautós váltógomb (84587)
cserkszcsaba Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84624

Még egy pár kép (bocsi a gépelési hibákért rosz a billentyűzet)

A vázszerkezet szerintem jó állapotban van a gép alá van bakolva könnyen megközelíthető lenne.

cserkszcsaba Creative Commons License 2013.05.02 0 0 84623

Üdv mindenkinek

 

Ugyan nem vagyok aktív résztvevő a fórumon de beleolvasgatok . Na rég írtam,h találta egy pótkocsit amit érdemes lenne megmenteni csináltam képeket. Még annyit,h a varjak már megkezdték így tényleg aktuális lenne a mentési akció. Ha valakit érdekel keressen segítek a tulaj felkerítésében.

BPO-105 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84622

Látod, ez egy jó kérdés.

Előzmény: Blindmouse (84605)
LMB-706 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84621

Ez nyilvánvalóan egy büdös nagy átverés. 

Nem először panaszkodunk a kamu buszhirdetésekre. 

Előzmény: tga18.430 (84620)
tga18.430 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84620

Pont most néztem én is. Gondolom a kép csak illusztráció!!??

 

Előzmény: ujfigura (84619)
ujfigura Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84619
megatomek[PL] Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84618

What engine and gearbox has HSX-486 (Ikarus C63.30M/2) from Bacs Volan?

 

http://phototrans.net/15,220647,51.html

Scatty29 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84617
ujfigura Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84616

Ja.

 

Jó lenne, ha olvasná a gazdája, vagy legalább aki ismeri, kíváncsi lennék a történetre, hogy áll, illetve jó lenne látni a vidoefelvételt újra.

Előzmény: norbee601 (84615)
norbee601 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84615

Az volt amit elloptak?

Előzmény: ujfigura (84614)
ujfigura Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84614

Ennyira jó buli volt az ex-kisalföldes, mi, rákaptatok?

Előzmény: lacikafarkas (84608)
Szentendre Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84613

Képek vannak róluk?

Amúgy én tudok Budapesten vagy 900 vesződő Ikarus buszt :P

Előzmény: lacikafarkas (84608)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84612

A kecskeméti MÉH-telepen parkolnak?

Előzmény: lacikafarkas (84608)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84611

Melyik ez a 4 busz?

Előzmény: lacikafarkas (84608)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84610

A banki belső tanácsadót meg qvára nem érdeklik a vélemények.

 

Sőt.

 

A Fórumokról se tud. Se erről a topikról, se a többiről.

 

Ez így van rendjén. Azt pedig nem kötik a fórumozók és senkinek az orrára, hogy mit mondott valójában a "banki tanácsadó". A tiedre sem. Azt sem, hogy milyen tárgyalások folytak a hitel igényléséről. Még az árát se találtam meg egy 10 perces kereséssel a Citaroknak.

Előzmény: RIKA424 (84609)
RIKA424 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84609

Nem váltjuk meg a világot, de nekem még szabad véleményt nyílvánítani :))

 

----------------------------------

 

Te írhatsz véleményt.

 

Kristoof írhat véleményt.

 

Sok olvtárs írhat véleményt.

 

A banki belső tanácsadót meg qvára nem érdeklik a vélemények.

 

Sőt.

 

A Fórumokról se tud. Se erről a topikról, se a többiről.

 

 

lacikafarkas Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84608

Sziasztok!!!! Önkéntes embereket keresek IKARUS BUS megmentésére!! Én már 4 buszt mentettem meg  most is tudok 2-tőt ha valakinek van kedve csatlakozni akkor az kérem jelezze( Budapest s környéke)!! Vagy ha tud valahol vesződő buszt persze csak IKarust s nincs rá esetleg keret akkor nagyon segítek!! Szállitás,alkatrész,szerelés,stb,stb . Kérek mindenkit hogy csak komoly szándékú ember keresen!! farkaslacika@citromail.hu

KPK-299 Creative Commons License 2013.05.01 0 0 84607

Szép lett, remélem majd jön a 180-assal együtt hétvégenként!

Előzmény: Blindmouse (84605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!