Tudom, uncsi, de tényleg fájó, hogy nincs csuklós 620-asunk. Aki esetleg épp ilyet támaszt fel, (ha van ilyen), néha életjelet adhatna magáról akár képek formájában. De köszi, jó képek!
Szimplán egy jóindulatú, humoros megjegyzés volt. Nem látok benne semmi olyat, amiért elő lehetne venni bárkit is.. Utasítás szerint jártak erre a buszok, tehát snekinek semmi baja nem lesz belőle. Nem utaspanasz volt, csak egy jópofa megjegyzés..
Nem ráncigálja meg őket senki, itt van kijelölve a foduló.
Szóval a félreértések elkerülése végett: semmiféle rali nem volt, csak a 2-24V buszok nem tudtak hol megfordulni, és itt a prérin volt kijelölve a fordulóhely.
A felvert por meg nem a sebesség hanem a szárazság miatt van.
Köszi a képeket, és a múlktori választ is valakitől, hogy innen jött a látott 55-ös...! :) Gyönyörűek a képek, a képeken is a buszok, és élőben is az 55, sajnos fényképezéshez igencsak csipkedte magát... :)
Ritkán látok már Volános Ikarus 260/280-at, na meg alapjában véve ritkán utazok a társasággal, úgyhogy 1x-1x lekapom a buszokat. Elgondolkodtam hogy egy-kettő szebb BKV-sat is kellene, gondolom lassacskán mennek a kukába/máshova ahol egyáltalán nem járok, ahogy az újakat majd forgalomba állítják.
Hivatalos buszforduló itt van, az adott útviszonyhoz képest olyan sebességgel mennek amivel megengedett, továbbá itt utast sem szállítanak, mert a Közvágóhídnál lekell szállniuk.
De már többen kifejtették, hogy nem 'raliztak' hanem nagyon lassan mentek, csak nagy a por a földúton. A Kf-es snow drift természetesen más, de arra rá lehet fogni, hogy kipróbálta, mennyire irányítható téli útviszonyok között :D Kicsit túl nagy hisztit érzek itt pár kép láttán, bizonyos embereknél.