Szimplán egy jóindulatú, humoros megjegyzés volt. Nem látok benne semmi olyat, amiért elő lehetne venni bárkit is.. Utasítás szerint jártak erre a buszok, tehát snekinek semmi baja nem lesz belőle. Nem utaspanasz volt, csak egy jópofa megjegyzés..
Nem ráncigálja meg őket senki, itt van kijelölve a foduló.
Szóval a félreértések elkerülése végett: semmiféle rali nem volt, csak a 2-24V buszok nem tudtak hol megfordulni, és itt a prérin volt kijelölve a fordulóhely.
A felvert por meg nem a sebesség hanem a szárazság miatt van.
Köszi a képeket, és a múlktori választ is valakitől, hogy innen jött a látott 55-ös...! :) Gyönyörűek a képek, a képeken is a buszok, és élőben is az 55, sajnos fényképezéshez igencsak csipkedte magát... :)
Ritkán látok már Volános Ikarus 260/280-at, na meg alapjában véve ritkán utazok a társasággal, úgyhogy 1x-1x lekapom a buszokat. Elgondolkodtam hogy egy-kettő szebb BKV-sat is kellene, gondolom lassacskán mennek a kukába/máshova ahol egyáltalán nem járok, ahogy az újakat majd forgalomba állítják.
Hivatalos buszforduló itt van, az adott útviszonyhoz képest olyan sebességgel mennek amivel megengedett, továbbá itt utast sem szállítanak, mert a Közvágóhídnál lekell szállniuk.
De már többen kifejtették, hogy nem 'raliztak' hanem nagyon lassan mentek, csak nagy a por a földúton. A Kf-es snow drift természetesen más, de arra rá lehet fogni, hogy kipróbálta, mennyire irányítható téli útviszonyok között :D Kicsit túl nagy hisztit érzek itt pár kép láttán, bizonyos embereknél.
Ha nem látnád, itt nem épp a kifejezéssel lenne gond (ami amugy tökéletes), hanem ha valamivel lenne is az az amit a képen látunk. Biztos hogy a közvagyont, a köz tulajdonát ralizásra kell használni szünetben/ráérésből? És RIKA úr még mindig be lehet szívva mert ez a tevékenység meg amúgy még semmit sem árul el arról, hogy a vezető jó vagy rossz sofőr. :D