A Webasto (illetve mostmár Spheros) már több mint 75 éve gyárt tetőrendszereket, nem csoda ha az Ikarusnál megvették a licencet és alkalmazták a buszokban :)
Szeretném tisztázni, hogy a most következő pár sor nem az ez előtt lévő "vita" (vagy nem is tudom mi)-re válasz, csupán csak ez váltotta ki belőlem azt, hogy leírjam.
Mit várnak az emberek tőlünk, fiataloktól, ha még ők maguk se tudnak értelmesen, kultúráltan társalogni, egy olyan fórumon, ahol csak az Ikarus a téma, egy (pl.) német busz már off.
Ténylegesen csak az Ikarus van ilyen szempontból, de az egymás szidása az simán elfér.
(Természetesen nem szószerinti anyázásról beszélek, de ha a sz.t burkoljuk, az attól még az marad.)
A válaszokat megelőlegezem magamnak:
Okosabb maradtál volna, ha csendben maradtál volna. - vagy valami hasonló.
(én ezt bemagyarázom magamnak azzal, hogy , építő szándék vezérelt, illetve fiatal vagyok, ezért lehetek hülye :) )
Én tényleg nem azért olvasom ezt a fórumot, hogy nyuszikákról (bocs a konkrét példáért) menjen a csevej, de ha belekérdezek egy másik márkába, akkor kapjam a 20hsz-t miszerint ne offoljak.
Bocsánat az offért, bocs, hogy nem maradtam csöndben!
2. elnézést hogy van egy kreatív ötletem arról hogy ha már nyolcvanas évekbeli állapot, akkor lenne értelme meglőni egy korabeli hangulatot árasztó fotón, mint anno a gyári képek.
3. elhiszem hogy frusztrál téged az hogy én még vizuális dokumentáció kategóriának sem tartom amiket megosztottál róla, de azon már rég átléptem, és egyszerűen ignorálom a múltkori hisztid óta.
4. Mi az hogy "be se tudsz jutni?" ez nem így működik ilyen esetben. ha valaki valamit meg akar örökíttetni, és pont arra van szüksége, amit én tudok, akkor megkeres, és akkor lehet tárgyalni arról hogy mi mennyi merre meddig.. (a 2. pontban taglalt történet mondjuk kicsit más elbírálás alá esik)
A szegeccszámlálók majd fujjogva fordulnak el.. :D
Szerintem nem baj ha egyben van a pánt.. amig a csillag alakú "agy" megmarad. :)
Ha kész van akkor titokban ki kéne vinni valami Ikarus related helyszínre rendesen megfotózni a 2 méterre félkörben mobiltelefont nyomkodó közönséget elkerülve :D
Túl lehet élni, ezt mondom. Végülis meg lehet anélkül lenni, hogy nem látjuk a három tört vágást a keréken, márpedig én sajnos kb. csak annyira fogom látni az elkövetkezendő 10 évben. Ugyanolyan szép teljesítmény ettől még a felújítása.
Az hogy a kerékpánt nem marad trilexes, hanem hegesztett, vagy leginkább tömlő nélküli lesz, az jelentéktelen. Ez már üzemeltetési szempontból indokolt.
(De inkább nem kötekszem. Gyönyörű kocsi lesz, ez a lényeg. Szívesen megcsodálom majd, ha kész lesz, mert többek között az ő felújításáért drukkoltam nagyon.)