Keresés

Részletes keresés

trlpx Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84481

Ez is megy ki németbe?

Előzmény: Törölt nick (84477)
boz-021 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84480

Ez egy sima 256.50, szerintem semmi extra nincs benne... :)

Előzmény: Irizar ranger (84479)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84479

Ez most micsoda? Kicsit bővebben tudnál írni erről a buszról vmit? :)

Előzmény: Törölt nick (84477)
BPO-105 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84478

Túl lehet élni, ezt mondom. Végülis meg lehet anélkül lenni, hogy nem látjuk a három tört vágást a keréken, márpedig én sajnos kb. csak annyira fogom látni az elkövetkezendő 10 évben. Ugyanolyan szép teljesítmény ettől még a felújítása.

Előzmény: trlpx (84476)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84477

Bocs, belelógott a  fotós  a  képbe ,s a buszt sem mostam le  előtte, de azért a  lényeg    rajta  van.

 

trlpx Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84476

Az hogy a kerékpánt nem marad trilexes, hanem hegesztett, vagy leginkább tömlő nélküli lesz, az jelentéktelen. Ez már üzemeltetési szempontból indokolt.

Előzmény: BPO-105 (84473)
BPI-145 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84475

A trilexre gondolsz?

Előzmény: BPO-105 (84473)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84474

Milyen probléma adódott vele? :O

Előzmény: BPO-105 (84473)
BPO-105 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84473

Majd kitakarítják még egyszer, mielőtt kigördülne az utcára. Ez legyen a legnagyobb baja...

(Persze sajnos úgy jártunk, hogy nem ez lesz, de majd csak túlteszem magam rajta. Legalább lesz min mennie...)

Előzmény: BPI-145 (84471)
BPI-145 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84472

(De inkább nem kötekszem. Gyönyörű kocsi lesz, ez a lényeg. Szívesen megcsodálom majd, ha kész lesz, mert többek között az ő felújításáért drukkoltam nagyon.)

Előzmény: BPI-145 (84471)
BPI-145 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84471

Nagyon szép lesz! :-)  De miért van cipőtalp lenyomat a tetőszellőzőn? :D

Előzmény: Villámhetes (84469)
bi-02 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 84470

Fasza!

A kipufogó miatti aggodalmam szertefoszlott. :)

Előzmény: Villámhetes (84469)
Villámhetes Creative Commons License 2013.04.23 -1 0 84469

Üdv!

 

Pár új kép a 01-03-ról itt:http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124978682&t=9157561

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 84468

Nofene.

 

Már 60 ?

 

Ok.

 

A végén csak egy kormánykereket szállítunk ki a többit ott építik hozzá............:-)))

Előzmény: LMB-706 (84462)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 84467

Alatta a festékre.

Előzmény: E95 Express (84466)
E95 Express Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84466

Konzerváló? Kompozitra? 

Előzmény: FAV 20 (84465)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84465

Szerintem amik le vannak festve alkatrészek, azok anyagában szinezett elemek. Igaz látszik a kerékdobnál a festés. Nem néztem meg, hogy a fekete az esetleg konzerváló védőréteg e. De az is lehet.

Előzmény: torqmatic (84463)
Zahnrad Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84464

Nekem úgy tűnik, hogy ott fényezik le, ahol a későbbi fényezés elütne a korábbitól. Például az ajtó és a homlokfal itthon van fényezve, aztán mellettük még egy kicsit belepacsmagoltak. Vagy a kényes helyeket fújták le(kerékjárat), hogy ámerikában már csak a durvája maradjon, aminek neki lehet esni.

Előzmény: torqmatic (84463)
torqmatic Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84463

Ezt természetesen tudom, azt viszont továbbra sem értem, hogy mi értelme van annak, hogy itt-ott belefényeznek. Akkor már miért nem kint fújják le az egész buszt?

Előzmény: RIKA424 (84461)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84462

60 az az 51. 

Előzmény: RIKA424 (84461)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84461

Mondjuk ez itt OFF, de nem tudja valaki, hogy mi értelme van annak, hogy csak itt-ott vannak lefestve?

 

--------------------

 

Az az értelme, hogy nagyon kell vigyázni arra, hogy a busz minimum 51%-ban amerikai legyen.

 

Ezt igen bonyolultan számítják (hol értékben-hol munkaórában) és két-három évente meg is változtatják.

 

Ezért általában nem festik hanem csak alapozzák idehaza.

Volt idő amikor festették is.

 

Ugyanígy változott, hogy kerültek ki már beszerelt ablakokkal és többségében anélkül is.

 

 

Előzmény: torqmatic (84455)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84460

Magánkézben van, a lehető legjobb (magán)kézben... :)

Előzmény: 89Ádám (84459)
89Ádám Creative Commons License 2013.04.22 0 0 84459

AKD-571 rendszámu 260-as(ránc, trilex) forgalomban van még?

Utoljára ATI taanulóbusz volt.

Mi lett a sorsa? 

CLY-802 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 84458
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 84457

Elég volt a 5 óra mászkálás. A nap is megfogta az arcomat. A fogam is fájt, ez meg rátette a pontot a napra. Haza mentem valóban idő elött.

Előzmény: Mwin (84456)
Mwin Creative Commons License 2013.04.21 0 0 84456

Láttalak kinn, szép az autód, de mire odaértünk, már elfüstöltél...

Előzmény: FAV 20 (84453)
torqmatic Creative Commons License 2013.04.21 0 0 84455

Mondjuk ez itt OFF, de nem tudja valaki, hogy mi értelme van annak, hogy csak itt-ott vannak lefestve?

Előzmény: FAV 20 (84453)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 84454

Remélem kap előtte egy 100 %-os generált a motor.

Előzmény: cdjbatyo (84451)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 84453

Műanyag a busz.

Jó vastag az anyag.

A motortér.

FAV 20 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 84452

A régi csepel művek területén van egy nagy műbőr áruház. Ott tudsz venni műbőrt az ülésekre, és a motorházra.

Előzmény: cdjbatyo (84451)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!