(De inkább nem kötekszem. Gyönyörű kocsi lesz, ez a lényeg. Szívesen megcsodálom majd, ha kész lesz, mert többek között az ő felújításáért drukkoltam nagyon.)
Szerintem amik le vannak festve alkatrészek, azok anyagában szinezett elemek. Igaz látszik a kerékdobnál a festés. Nem néztem meg, hogy a fekete az esetleg konzerváló védőréteg e. De az is lehet.
Nekem úgy tűnik, hogy ott fényezik le, ahol a későbbi fényezés elütne a korábbitól. Például az ajtó és a homlokfal itthon van fényezve, aztán mellettük még egy kicsit belepacsmagoltak. Vagy a kényes helyeket fújták le(kerékjárat), hogy ámerikában már csak a durvája maradjon, aminek neki lehet esni.
Ezt természetesen tudom, azt viszont továbbra sem értem, hogy mi értelme van annak, hogy itt-ott belefényeznek. Akkor már miért nem kint fújják le az egész buszt?