Keresés

Részletes keresés

2156 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84415

Szerettem rajta utazni, jó kezekben ment mint a golyó. Csak ne lett volna olyan "szűk". Nem tudom, lehet csak én vagyok így vele, de a 2xx-okban mintha jobban el lehetett volna férni.

Előzmény: Mondeo Mk II (84413)
masterboy69 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84414

Tudom de az elsőt kérdezem csak. Katowicéről meg most a 280-asok jutottak eszembe.

Előzmény: BPO-105 (84410)
Mondeo Mk II Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84413

Az bezony.

Előzmény: 2156 (84411)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84412

:D 

Előzmény: BPO-105 (84410)
2156 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84411

AZH-107, Trans Tour?

Előzmény: Mondeo Mk II (84406)
BPO-105 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84410

Na most vagy átugrottál 6 asszociációs szintet, vagy a két mondatnak nincs semmi köze egymáshoz.

Előzmény: masterboy69 (84405)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84409

Kis finomság hogy a pár hete ebben a topicban furcsállott betűtípusban van rajta az Ikarus felirat. :)

Előzmény: trlpx (84403)
BPO-105 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84408

Lehet, és akkor nem .K2, hanem .02.

De neki amúgy nem volt egy AOO 2330 rendszáma a lengyeleknél?

Előzmény: Mondeo Mk II (84406)
Dante001 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84407

Sanszos.

Előzmény: Mondeo Mk II (84406)
Mondeo Mk II Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84406

A 435.K2 új homlokfalas, kétajtós volt gyárilag, úgyhogy ez sztem nem az. Nem lehet, hogy a későbbi DUA-460 látható a képen?

Előzmény: trlpx (84403)
masterboy69 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84405

Meddig volt ott és mely más lengyel városokban volt  próbázni? Katowicében a '90 években voltak gyönyörű 280-asok (bolygó ajtósak) :)

Előzmény: trlpx (84403)
# A MENTALISTA # Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84404

Forrás : Internet

 

trlpx Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84403

Mai érdekesség: Ikarus 435.K2 1988-ban Katowiceben.

http://www.kroniki.xis.katowice.pl/mat/gal/big/1988_1.jpg

Ep128 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84402

Laprugók szét voltak szedve...? (Hosszú állás után "remekül" törnek, ha nincsenek leápolva.)

Gratulálok a munkátokhoz, csodás amit véghez visztek! :-)

Előzmény: cdjbatyo (84397)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84401

A hozzá való oszlop meg itt található Szegeden,nem használják semmire,csak úgy "ottmaradt".

Előzmény: cdjbatyo (84400)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84400

Úgy kaptuk. Mondjuk azt nem hinném,hogy valami "forgalmas" helyen lett volna,de kitudja.

Előzmény: Osztott forda (84398)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84399

Nagyon jól haladtok. Látom a második fotón a fa csőfogót.

Előzmény: cdjbatyo (84397)
Osztott forda Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84398

Az alsóhoz gratulálok. De tényleg.

De szerintem szebb lenne, ha a helyén maradt volna Székesfehérváron a Király sori buszmegállóban.

Ha kibírt ott 20-30-40 évet, még maradhatott volna ott még legalább ugyanennyit.

De lehet,hogy én régimódi vagyok.

Előzmény: cdjbatyo (84397)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84397

Készül a hátsó pótkeréktartó:



Fékek,futómű,levegő-rendszer kész.Napokon belül kész lesz a hajtáslánc is.



Egy kis saját tulajdonú emlék a múltból:
:)

  

bandikaikarus Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84396
Ennek utanakerdezek majd. A kormanymu, a hidak es a motor valamint a "2" ajto a BPO-855-bol kerultek beepitesre. Nemigen lehet mar raismerni egykori onmagara...
Előzmény: ckg471 (84394)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84395

Lehet,hogy én is tudok csatlakozni... :) A mi 31-esünk is ilyesmi pótot húzott az előző tulajnál.(mutatványos)Ebben céllövölde volt kialakítva,a busz pedig a "lakórész" volt.A pótkocsi időközben fel lett újítva,és ha minden igaz,a mai napig használják,mint céllövölde. 
A buszhoz kaptunk pár fényképet a tulajtól:(sajnos a pót kevésbé látszik...) 

 

Előzmény: Minimodel (84381)
ckg471 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84394

Püff...

Azt' ez idáig hol volt, hogy most kapott egy ilyen rendszámot?

Előzmény: bandikaikarus (84393)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84393
Barmennyire is hihetetlen, o itt a BRC-732.
Előzmény: 266-60 (84390)
D 20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84392

Ne tessék benézni!
Az ISM-es buszoknak nem volt csak egy ablaka a jobb oldalon.
Kivéve a fotót még nem láttunk ISM-005; az elvileg 2ajtós volt...

Előzmény: norbee601 (84391)
norbee601 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84391
Ez szerintem pont azok közül lesz az egyik.
Előzmény: 266-60 (84390)
266-60 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84390

 

Sziasztok!

 

Lennek két kérdésem:

 

1, MIA-490. Ki mit tud róla, mi volt ezelőtt?

 

 

2, A másik topickba szóba kerültek az ISM-xxx buszok. Kb hány darab volt belőlük, és mikor épültek?

 

Előre is köszönöm

 

 

bodrostomi Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84389

OFF:

 

Más dolgokat is fotóztál ott?

Előzmény: Minimodel (84381)
pancserzoli Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84388

Igen, szinte már el is felejtettük, hogy milyen fontos elem volt ez a kocsi a "hűtőlánc" népgazdasági tervezésénél.

 

Amikor elkezdték tervezni a mirelit gyárakat, akkor a zöldborsó földtől a feldolgozóüzemen és a hűtőházon át a bolti és a lakásbéli mélyhűtőkig kellett végiggondolni a folyamatot. Ebbe kellett beilleszteni a hűtőkocsit és a szállítást.

Előzmény: RIKA424 (84384)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84387

Nem esküszöm meg rá, de boldogult közuti ellenőr koromból úgy emlékszem, hogy az úgynevezett "mutatványos" kocsik többsége NDK illetve Román gyártmányú volt.

 

 

Előzmény: Minimodel (84385)
Minimodel Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84386

Az Ikarus gépjárműfecskendőről nem is beszélve...

Előzmény: RIKA424 (84384)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!