Szerettem rajta utazni, jó kezekben ment mint a golyó. Csak ne lett volna olyan "szűk". Nem tudom, lehet csak én vagyok így vele, de a 2xx-okban mintha jobban el lehetett volna férni.
Ennek utanakerdezek majd. A kormanymu, a hidak es a motor valamint a "2" ajto a BPO-855-bol kerultek beepitesre. Nemigen lehet mar raismerni egykori onmagara...
Lehet,hogy én is tudok csatlakozni... :) A mi 31-esünk is ilyesmi pótot húzott az előző tulajnál.(mutatványos)Ebben céllövölde volt kialakítva,a busz pedig a "lakórész" volt.A pótkocsi időközben fel lett újítva,és ha minden igaz,a mai napig használják,mint céllövölde. A buszhoz kaptunk pár fényképet a tulajtól:(sajnos a pót kevésbé látszik...)
Igen, szinte már el is felejtettük, hogy milyen fontos elem volt ez a kocsi a "hűtőlánc" népgazdasági tervezésénél.
Amikor elkezdték tervezni a mirelit gyárakat, akkor a zöldborsó földtől a feldolgozóüzemen és a hűtőházon át a bolti és a lakásbéli mélyhűtőkig kellett végiggondolni a folyamatot. Ebbe kellett beilleszteni a hűtőkocsit és a szállítást.
Nem esküszöm meg rá, de boldogult közuti ellenőr koromból úgy emlékszem, hogy az úgynevezett "mutatványos" kocsik többsége NDK illetve Román gyártmányú volt.