Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84410

Na most vagy átugrottál 6 asszociációs szintet, vagy a két mondatnak nincs semmi köze egymáshoz.

Előzmény: masterboy69 (84405)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84409

Kis finomság hogy a pár hete ebben a topicban furcsállott betűtípusban van rajta az Ikarus felirat. :)

Előzmény: trlpx (84403)
BPO-105 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84408

Lehet, és akkor nem .K2, hanem .02.

De neki amúgy nem volt egy AOO 2330 rendszáma a lengyeleknél?

Előzmény: Mondeo Mk II (84406)
Dante001 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84407

Sanszos.

Előzmény: Mondeo Mk II (84406)
Mondeo Mk II Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84406

A 435.K2 új homlokfalas, kétajtós volt gyárilag, úgyhogy ez sztem nem az. Nem lehet, hogy a későbbi DUA-460 látható a képen?

Előzmény: trlpx (84403)
masterboy69 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84405

Meddig volt ott és mely más lengyel városokban volt  próbázni? Katowicében a '90 években voltak gyönyörű 280-asok (bolygó ajtósak) :)

Előzmény: trlpx (84403)
# A MENTALISTA # Creative Commons License 2013.04.15 0 0 84404

Forrás : Internet

 

trlpx Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84403

Mai érdekesség: Ikarus 435.K2 1988-ban Katowiceben.

http://www.kroniki.xis.katowice.pl/mat/gal/big/1988_1.jpg

Ep128 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84402

Laprugók szét voltak szedve...? (Hosszú állás után "remekül" törnek, ha nincsenek leápolva.)

Gratulálok a munkátokhoz, csodás amit véghez visztek! :-)

Előzmény: cdjbatyo (84397)
BHJ-962 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84401

A hozzá való oszlop meg itt található Szegeden,nem használják semmire,csak úgy "ottmaradt".

Előzmény: cdjbatyo (84400)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84400

Úgy kaptuk. Mondjuk azt nem hinném,hogy valami "forgalmas" helyen lett volna,de kitudja.

Előzmény: Osztott forda (84398)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84399

Nagyon jól haladtok. Látom a második fotón a fa csőfogót.

Előzmény: cdjbatyo (84397)
Osztott forda Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84398

Az alsóhoz gratulálok. De tényleg.

De szerintem szebb lenne, ha a helyén maradt volna Székesfehérváron a Király sori buszmegállóban.

Ha kibírt ott 20-30-40 évet, még maradhatott volna ott még legalább ugyanennyit.

De lehet,hogy én régimódi vagyok.

Előzmény: cdjbatyo (84397)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84397

Készül a hátsó pótkeréktartó:



Fékek,futómű,levegő-rendszer kész.Napokon belül kész lesz a hajtáslánc is.



Egy kis saját tulajdonú emlék a múltból:
:)

  

bandikaikarus Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84396
Ennek utanakerdezek majd. A kormanymu, a hidak es a motor valamint a "2" ajto a BPO-855-bol kerultek beepitesre. Nemigen lehet mar raismerni egykori onmagara...
Előzmény: ckg471 (84394)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84395

Lehet,hogy én is tudok csatlakozni... :) A mi 31-esünk is ilyesmi pótot húzott az előző tulajnál.(mutatványos)Ebben céllövölde volt kialakítva,a busz pedig a "lakórész" volt.A pótkocsi időközben fel lett újítva,és ha minden igaz,a mai napig használják,mint céllövölde. 
A buszhoz kaptunk pár fényképet a tulajtól:(sajnos a pót kevésbé látszik...) 

 

Előzmény: Minimodel (84381)
ckg471 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84394

Püff...

Azt' ez idáig hol volt, hogy most kapott egy ilyen rendszámot?

Előzmény: bandikaikarus (84393)
bandikaikarus Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84393
Barmennyire is hihetetlen, o itt a BRC-732.
Előzmény: 266-60 (84390)
D 20 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84392

Ne tessék benézni!
Az ISM-es buszoknak nem volt csak egy ablaka a jobb oldalon.
Kivéve a fotót még nem láttunk ISM-005; az elvileg 2ajtós volt...

Előzmény: norbee601 (84391)
norbee601 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84391
Ez szerintem pont azok közül lesz az egyik.
Előzmény: 266-60 (84390)
266-60 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84390

 

Sziasztok!

 

Lennek két kérdésem:

 

1, MIA-490. Ki mit tud róla, mi volt ezelőtt?

 

 

2, A másik topickba szóba kerültek az ISM-xxx buszok. Kb hány darab volt belőlük, és mikor épültek?

 

Előre is köszönöm

 

 

bodrostomi Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84389

OFF:

 

Más dolgokat is fotóztál ott?

Előzmény: Minimodel (84381)
pancserzoli Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84388

Igen, szinte már el is felejtettük, hogy milyen fontos elem volt ez a kocsi a "hűtőlánc" népgazdasági tervezésénél.

 

Amikor elkezdték tervezni a mirelit gyárakat, akkor a zöldborsó földtől a feldolgozóüzemen és a hűtőházon át a bolti és a lakásbéli mélyhűtőkig kellett végiggondolni a folyamatot. Ebbe kellett beilleszteni a hűtőkocsit és a szállítást.

Előzmény: RIKA424 (84384)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84387

Nem esküszöm meg rá, de boldogult közuti ellenőr koromból úgy emlékszem, hogy az úgynevezett "mutatványos" kocsik többsége NDK illetve Román gyártmányú volt.

 

 

Előzmény: Minimodel (84385)
Minimodel Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84386

Az Ikarus gépjárműfecskendőről nem is beszélve...

Előzmény: RIKA424 (84384)
Minimodel Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84385

Igen valószínű akkor, hogy az un. búcsús lakókocsik többsége is Ikarus típusúak lehettek. Hol céllövölde, hol más forbában működnek, igaz mára már jócskán átalakítottak.

...egy forgalmibol biztosan minden kiderülne, ha éppen van nekik forgali. :-)))

Előzmény: RIKA424 (84383)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84384

Ikarus-404

Előzmény: RIKA424 (84383)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 84383

Most, hogy kerestem ennek az IKarusz / Bp. Jármű KTSZ pótkocsinak az eredeti tipusjelzését* találtam egy az Ikarusról szóló jelentést a '60-as évekből.

 

A mátyásföldi gyár évente sok száz speciális járművet gyártott döntően Csepel alvázra.

Sok százat.

Évente.

 

A buszok mellett.

Mily kevés szó esik ezekről.

 

Vagy pk, az Ikarus-404 gyermekkoromban mindennapi utcakép része volt a városokban mint tejszállító, vagy hűtőkocsi, vagy Patyolat kocsi.

 

* = a típusjelzést megtaláltam de nem tudom beazonosítani.

Megvan a magyar pótkocsik (persze buszok is) típusbontása 1970-ből.

 

De vagy tíz-tizenkét féle Budapesti Jármű KTSZ pótkocsi van benne, db szám szerint fényképek nélkül.

Így csak a típusszámokkal nem mentem semmire.

 

 

 

 

CLY-802 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 84382
Minimodel Creative Commons License 2013.04.13 0 0 84381

Akkor ezennel én is csatlakozom képekkel: egy rosszabb állapotú példány a Nyugatdunántúli Regionális Építőipari Műzeum szabadtéri gyüjteményéből. Sajnos a múzeum csődbe ment, Állam bácsi nem nyitja ki. Jelenleg évek óta nem látogatható. A bezárás elött sikerült fotóznom.

 

Előzmény: Slam Jr. (84373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!