"BU-86-67-es, amikor a tulajdonosa egy másik topikban le is írta, hogy az ővé, és ha akarja akkor fel is gyújthatja. Mellesleg 1000-szer rosszabb állapotban van, mint ameddig a GJSZ udvarán rohadt éveken át."
Rosszabb állapotban? Megvétele után egy picit ki lett pofozva és gurultak is vele párszor, egyszer nekem is volt szerencsém "lógni" rajta. Azóta nem történt módosítás? Illetve még egy csuklós BKV 280-asról tudok, amit közlekedés barát vett meg, róla azt hallottam, hogy buszt vezet a 3 bötüs cégnél.
Amennyire a képről meg lehet állapítani a tulajdonosa nem igazán törődik velük, csak megvette őket és letette valahova.
Másfelől az őrzése az ő feladata, és nincs szükség fórumcsendőrökre, hogy megmondják mit lehet vagy nem lehet feszegetni, kérdezni, érdeklődni.
Nagyon rossz dolog, hogy egy kisebb csoport (akik anno ugyanígy szereztek meg minden információt, csak az ő kérdéseikre nem olyan válaszok születtek, mint amiket most ugyanők másoknak adnak) minden létező információt próbál eltitkolni mindenki elől ráadásul ezt úgy adja elő, hogy a tulajdonost és annak tulajdonát védi.
Inkább a tulajdonos védje meg a saját tulajdonát.
Most ki fogom verni a biztosítékot, de az, hogy valaki megmentési célzattal megvesz egy járművet/roncsot, az nem jelent semmit, és erre a legjobb példa a BU-86-67-es, amikor a tulajdonosa egy másik topikban le is írta, hogy az ővé, és ha akarja akkor fel is gyújthatja. Mellesleg 1000-szer rosszabb állapotban van, mint ameddig a GJSZ udvarán rohadt éveken át.
Gondolom a tulajnak nem hiányoznak a gyüjtőgető-fanok, akik a nagyszobafalon szeretnék viszontlátni az ikaruslogókat, a számítóképükön az ICO-kapcsolókat, a kertibudiban a féklámpát, stb. Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha a köztudomású helyen tárolt BPO-103 is időről időre megfogyatkozott volna lyen téren, míg kezelésbe nem vették.
Nahát, nem mondod! Képzeld, miután leírtam, észrevettem, hogy hibás, de ha már megesett, inkább nem javítottam, mert kíváncsi voltam, hogy élsz-e a potyára kapott okoskodási lehetőséggel. És igen!
'90-es? Azok a Kravtex-es tákolmányok az '50-es, '60-as évek színvonalát súrolják - de erősen alulról. És hogy mennyit kell szervizelni, mennyire megbízhatóak? Na ebben is simán verik az '50-es évek konstrukcióit. Részemről hálás vagyok az utóbbi pár év beszerzési stopjának, hogy legalább addig nem terjednek a volántársaságoknál, mint gaz az útszélen.