Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84307

a bkv felújítaná? :) buszt vagy trolit csinálna belőle ? :)

Előzmény: Villámhetes (84305)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84306

 De lehet hogy a csávóval lehetne alkudozni :) 

Előzmény: LMB-706 (84304)
Villámhetes Creative Commons License 2013.04.11 -1 0 84305

Üdv!

 

Úgy látom,a témában érdekelt vagy.Van tervetek a veteránokkal?

Ha nincs(pénz),nem próbáltatok beszélni a cégünkkel,eladás ügyében?

Előzmény: LMB-706 (84304)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84304

Úgy, hogy ellopod? 

Előzmény: Törölt nick (84298)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84303

"BU-86-67-es, amikor a tulajdonosa egy másik topikban le is írta, hogy az ővé, és ha akarja akkor fel is gyújthatja. Mellesleg 1000-szer rosszabb állapotban van, mint ameddig a GJSZ udvarán rohadt éveken át."

 

Rosszabb állapotban? Megvétele után egy picit ki lett pofozva és gurultak is vele párszor, egyszer nekem is volt szerencsém "lógni" rajta. Azóta nem történt módosítás? Illetve még egy csuklós BKV 280-asról tudok, amit közlekedés barát vett meg, róla azt hallottam, hogy buszt vezet a 3 bötüs cégnél.

Előzmény: Törölt nick (84297)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84302

Ahha meg az ikarus 695.01 ről is van csomó kép a belsejéről szétvan rohadva. 

Előzmény: Törölt nick (84301)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84301

Ha olyan sok képet találtál, akkor biztos nem annyira nagy titok a dolog.

Előzmény: Ponyi János (84299)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84300

Helyes meglátás véleményem szerint.

Előzmény: Törölt nick (84298)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84299

Igazad van. Meg ha netre felrakott sok képet mert van egy csomó akkor biztos nem olyan titkos. 

Előzmény: Törölt nick (84297)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84298

nem szívesen tenném. meg kéne menteni a 60-ast.

Előzmény: LMB-706 (84290)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84297

Amennyire a képről meg lehet állapítani a tulajdonosa nem igazán törődik velük, csak megvette őket és letette valahova.

Másfelől az őrzése az ő feladata, és nincs szükség fórumcsendőrökre, hogy megmondják mit lehet vagy nem lehet feszegetni, kérdezni, érdeklődni.

Nagyon rossz dolog, hogy egy kisebb csoport (akik anno ugyanígy szereztek meg minden információt, csak az ő kérdéseikre nem olyan válaszok születtek, mint amiket most ugyanők másoknak adnak) minden létező információt próbál eltitkolni mindenki elől ráadásul ezt úgy adja elő, hogy a tulajdonost és annak tulajdonát védi.

Inkább a tulajdonos védje meg a saját tulajdonát.

 

Most ki fogom verni a biztosítékot, de az, hogy valaki megmentési célzattal megvesz egy járművet/roncsot, az nem jelent semmit, és erre a legjobb példa a BU-86-67-es, amikor a tulajdonosa egy másik topikban le is írta, hogy az ővé, és ha akarja akkor fel is gyújthatja. Mellesleg 1000-szer rosszabb állapotban van, mint ameddig a GJSZ udvarán rohadt éveken át.

Előzmény: Snake-Mojzi (84292)
KLY-057 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84296
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84295

Interneten találtam. 

Előzmény: Törölt nick (84289)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84294

Nem azé kérdeztem mint ha elakarnák lopni bármit is -.-" egyből a rosszra gondolás megy. 

Előzmény: Snake-Mojzi (84292)
D 20 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84293

Mert ember embernek farkasa.

 

Előzmény: Irisbus (84291)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84292

Gondolom a tulajnak nem hiányoznak a gyüjtőgető-fanok, akik a nagyszobafalon szeretnék viszontlátni az ikaruslogókat, a számítóképükön az ICO-kapcsolókat, a kertibudiban a féklámpát, stb. Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha a köztudomású helyen tárolt BPO-103 is időről időre megfogyatkozott volna lyen téren, míg kezelésbe nem vették.

Előzmény: Irisbus (84291)
Irisbus Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84291

Sose értettem miért is kéne ezt hanyagolnia bárkinek is, na de mindegy...

Előzmény: LMB-706 (84290)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84290

Ezt a témát hanyagoljátok. 

Előzmény: Ponyi János (84288)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84289

honnan van ez a kép, ott egy ik60-as váz is

Előzmény: Ponyi János (84288)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84288

Sziasztok :) Nem tudjátok hogy hol van ez a hely a 436-os érdekelne. köszi 

SASA1234 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84287

Üdv.

 

Engem érdekelne Ikarus 553 javítási könyv.

 

nok2400@freemail.hu

 

 

Előre is köszönöm a választ.

 

 

Szép napot!

 

Sanyi

Előzmény: ocsibusz (79798)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84286

Még szerencse, hogy nyeremény épp nem jár a helyes tippedért, tehát annyit is ér. 

Előzmény: BX-60-72 (84285)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84285

Nahát, nem mondod! Képzeld, miután leírtam, észrevettem, hogy hibás, de ha már megesett, inkább nem javítottam, mert kíváncsi voltam, hogy élsz-e a potyára kapott okoskodási lehetőséggel. És igen!

LMB-706 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84284

Avulás, nem évülés. 

Random kifejezéseket pedig bárki össze tud dobálni egy kupacba. 

Előzmény: BX-60-72 (84283)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84283

Ferenciek tere - Asoria (Blaha)? Fogyasztói társadalom? Piacgazdaság? Tervezett elévülés?

Előzmény: LMB-706 (84259)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84282

'90-es? Azok a Kravtex-es tákolmányok az '50-es, '60-as évek színvonalát súrolják - de erősen alulról. És hogy mennyit kell szervizelni, mennyire megbízhatóak? Na ebben is simán verik az '50-es évek konstrukcióit. Részemről hálás vagyok az utóbbi pár év beszerzési stopjának, hogy legalább addig nem terjednek a volántársaságoknál, mint gaz az útszélen.

Előzmény: Irizar ranger (84267)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84281

Egyetértek teljesen!

Előzmény: D 20 (84269)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84280

Igen. Pontosan ezek a dolgok alapozták meg azt, hogy az Ikarus 200-as sorozat akkora karriert futott be a világon, mint amit igen kevés más típusról lehet elmondani. Ehhez kellettek az alapozó, tapasztalatszerző évek és a "kísérleti kocsik".

Előzmény: RIKA424 (84270)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84279

Kicsit félreértettél, és kissé a válaszod is érdekes hangneműre sikeredett, de nézd, ha Neked ez így rendben van, akkor legyen, és örülj is neki, hogy te ilyen korrektül megtudsz válaszolni dolgokat.
Természetesen én vagyok a hülye, aki egy kicsit kedveli még a buszainkat, de nem probléma, lehet degradálva írni erről több oldalról... csak kérdem én, hogy minek? Megér egyáltalán ennyi időt ráfordítani egy hozzászólásra? :) Tudom, meg.

Becsülöm, hogy ennyit tudsz, de kicsit túlzás, amerre elvitted a hsz.-t...

Előzmény: LMB-706 (84265)
EKM-765 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84278

...... a D10 aztán a nagy semmi.

Előzmény: RIKA424 (84277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!