Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84300

Helyes meglátás véleményem szerint.

Előzmény: Törölt nick (84298)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84299

Igazad van. Meg ha netre felrakott sok képet mert van egy csomó akkor biztos nem olyan titkos. 

Előzmény: Törölt nick (84297)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84298

nem szívesen tenném. meg kéne menteni a 60-ast.

Előzmény: LMB-706 (84290)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84297

Amennyire a képről meg lehet állapítani a tulajdonosa nem igazán törődik velük, csak megvette őket és letette valahova.

Másfelől az őrzése az ő feladata, és nincs szükség fórumcsendőrökre, hogy megmondják mit lehet vagy nem lehet feszegetni, kérdezni, érdeklődni.

Nagyon rossz dolog, hogy egy kisebb csoport (akik anno ugyanígy szereztek meg minden információt, csak az ő kérdéseikre nem olyan válaszok születtek, mint amiket most ugyanők másoknak adnak) minden létező információt próbál eltitkolni mindenki elől ráadásul ezt úgy adja elő, hogy a tulajdonost és annak tulajdonát védi.

Inkább a tulajdonos védje meg a saját tulajdonát.

 

Most ki fogom verni a biztosítékot, de az, hogy valaki megmentési célzattal megvesz egy járművet/roncsot, az nem jelent semmit, és erre a legjobb példa a BU-86-67-es, amikor a tulajdonosa egy másik topikban le is írta, hogy az ővé, és ha akarja akkor fel is gyújthatja. Mellesleg 1000-szer rosszabb állapotban van, mint ameddig a GJSZ udvarán rohadt éveken át.

Előzmény: Snake-Mojzi (84292)
KLY-057 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84296
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84295

Interneten találtam. 

Előzmény: Törölt nick (84289)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84294

Nem azé kérdeztem mint ha elakarnák lopni bármit is -.-" egyből a rosszra gondolás megy. 

Előzmény: Snake-Mojzi (84292)
D 20 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84293

Mert ember embernek farkasa.

 

Előzmény: Irisbus (84291)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84292

Gondolom a tulajnak nem hiányoznak a gyüjtőgető-fanok, akik a nagyszobafalon szeretnék viszontlátni az ikaruslogókat, a számítóképükön az ICO-kapcsolókat, a kertibudiban a féklámpát, stb. Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha a köztudomású helyen tárolt BPO-103 is időről időre megfogyatkozott volna lyen téren, míg kezelésbe nem vették.

Előzmény: Irisbus (84291)
Irisbus Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84291

Sose értettem miért is kéne ezt hanyagolnia bárkinek is, na de mindegy...

Előzmény: LMB-706 (84290)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84290

Ezt a témát hanyagoljátok. 

Előzmény: Ponyi János (84288)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84289

honnan van ez a kép, ott egy ik60-as váz is

Előzmény: Ponyi János (84288)
Ponyi János Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84288

Sziasztok :) Nem tudjátok hogy hol van ez a hely a 436-os érdekelne. köszi 

SASA1234 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84287

Üdv.

 

Engem érdekelne Ikarus 553 javítási könyv.

 

nok2400@freemail.hu

 

 

Előre is köszönöm a választ.

 

 

Szép napot!

 

Sanyi

Előzmény: ocsibusz (79798)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84286

Még szerencse, hogy nyeremény épp nem jár a helyes tippedért, tehát annyit is ér. 

Előzmény: BX-60-72 (84285)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84285

Nahát, nem mondod! Képzeld, miután leírtam, észrevettem, hogy hibás, de ha már megesett, inkább nem javítottam, mert kíváncsi voltam, hogy élsz-e a potyára kapott okoskodási lehetőséggel. És igen!

LMB-706 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84284

Avulás, nem évülés. 

Random kifejezéseket pedig bárki össze tud dobálni egy kupacba. 

Előzmény: BX-60-72 (84283)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84283

Ferenciek tere - Asoria (Blaha)? Fogyasztói társadalom? Piacgazdaság? Tervezett elévülés?

Előzmény: LMB-706 (84259)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84282

'90-es? Azok a Kravtex-es tákolmányok az '50-es, '60-as évek színvonalát súrolják - de erősen alulról. És hogy mennyit kell szervizelni, mennyire megbízhatóak? Na ebben is simán verik az '50-es évek konstrukcióit. Részemről hálás vagyok az utóbbi pár év beszerzési stopjának, hogy legalább addig nem terjednek a volántársaságoknál, mint gaz az útszélen.

Előzmény: Irizar ranger (84267)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84281

Egyetértek teljesen!

Előzmény: D 20 (84269)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 84280

Igen. Pontosan ezek a dolgok alapozták meg azt, hogy az Ikarus 200-as sorozat akkora karriert futott be a világon, mint amit igen kevés más típusról lehet elmondani. Ehhez kellettek az alapozó, tapasztalatszerző évek és a "kísérleti kocsik".

Előzmény: RIKA424 (84270)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84279

Kicsit félreértettél, és kissé a válaszod is érdekes hangneműre sikeredett, de nézd, ha Neked ez így rendben van, akkor legyen, és örülj is neki, hogy te ilyen korrektül megtudsz válaszolni dolgokat.
Természetesen én vagyok a hülye, aki egy kicsit kedveli még a buszainkat, de nem probléma, lehet degradálva írni erről több oldalról... csak kérdem én, hogy minek? Megér egyáltalán ennyi időt ráfordítani egy hozzászólásra? :) Tudom, meg.

Becsülöm, hogy ennyit tudsz, de kicsit túlzás, amerre elvitted a hsz.-t...

Előzmény: LMB-706 (84265)
EKM-765 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84278

...... a D10 aztán a nagy semmi.

Előzmény: RIKA424 (84277)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84277

Úgy tudom, hogy az első években 1-3 év (1968-1971) még kerültek be a Győrben gyártott RÁBA motorokba eredeti német alkatrészek is.

 

Ahogy sikerült itthon meghonosítani a motorhoz szükséges szerelvény gyártást, úgy szünt meg a német alkatrészek beszerelése.

 

Az Ikarus-200-as családot a RÁBA-MAN motor vitte be vállán a világpiacra.

 

A 2156-os motor egy végtelenül egyszerű, könnyen kezelhető, könnyen szerelhető 192 LE-s motor volt.

Igen sok mindenbe beletették kishajótól kezdve, mellékvonali motorvonaton át, traktorik, buszig mindenbe.

 

Amiben nem vált be az a kamion.

Ott kevés volt.

 

Már 1980 körül megjelent a 2356-os motor de fájdalom abból csak imitt-amott létezett pár példány buszokban.

 

Később jöttek a LIST-RÁBA motorok majd ......

 

 

Előzmény: norbee601 (84272)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84276

Erről volt egy igen jó cikk pár éve.

 

Egy ex olvtársunk írta.

 

Az M.A.N. motor megvétele, honosítása, gyártásának kezdete, stb.

 

 

Előzmény: norbee601 (84272)
RIKA424 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84275

Kivételek mindíg voltak.

Előzmény: EKM-765 (84271)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84274

Már én is gondolkodtam rajta, hogy betegyem, vagy sem. :D

Előzmény: torqmatic (84273)
torqmatic Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84273

Érdekes, hogy erről mennyire másként vélekedik az úriember (4:36-tól). És akkor az ilyen homlokegyenest ellenkező véleményekből próbálja meg eldönteni az egyszeri közlekedésbarát, hogy mi az igazság :P

 

Előzmény: RIKA424 (84246)
norbee601 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84272
A Rába 2156 mennyire különbözött a MAN 2156-tól? (Főleg a kezdeti szériák? )
Előzmény: RIKA424 (84270)
EKM-765 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84271

A Rába múzeumban volt egy Tisza Volános D2165 ami 1.000.000 millió kilométert futott főjavítás nélkül.

Előzmény: RIKA424 (84270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!