Felújítottak pár Ikarus 435-ös trolit, múltkor néztem az Örsön a 80-as indulójánál, hogy az elején tele van a kis logókkal... nem nagyon néztem meg közelebbről, de 3-4db is lehett. Furcsa, hogy erre költ a BKV, mert sejtem, hogy egyébként nem 1-1 vezető díszitgeti.
Az Ikarus "folyósbetűs" emblémával rendelkező kollégáról tud valaki valamit, jobban van esetleg? :) Nekem a legutóbbi az a hozzászólás, hogy még rosszul van.
cdjbatyo: Kb. mennyi munkaóra van benne? :) Ha kész lesz, biztos, hogy egy csoda lesz. Mire és hol lesz majd használva, ha lehet tudni? :)
Szegecs: nem akarok kötözködni, de az ismert videokon jól láthatóan ott fordulnak bent a városban az Ikarusok a házak tövében!
norbee: az ismert elmondások alapján az Ikarusok visszatértek Kijevbe, ezért a roncstemetőkban buszok közül a LAZ-ok maradványai nyugszanak. Én olvastam olyat is, hogy ezek után a kijevi üzem már nem állította őket vissza forgalomba, mert "nem lehetett őket használni". Tehát, ha ki is vonták őket, azok nem a Zónában végezték. Bár ki tudja, mi van ott, amiről senki nem tud! :-)
Kollega lejjebb azt írta "...igazából nem nagyon láttam Ikarust. A roncstemetőben szinte nincs is..." Ez számomra azt jelenti, hogy van, de elenyésző mennyiségű. Képet viszont én sem láttam roncs Ikarusról, csak mentés során készült filmfelvételt. Tehát nulla, azaz 0 db Ikarus van a roncstemetőben?
Rengeteg képet néztem az evakuálásról, meg a roncstemető képeit, igazából nem nagyon láttam Ikarust. A roncstemetőben szinte nincs is, csak LAZ-ok főleg.
BPO-103 felújítására gondolva, honlapomon a számtípusok ismertetését kiegészítettem azzal a típussal (C1), amelyet alighanem ő is viselt az oldalán újkorában (06-71).
Remélem, nem attól a kortól idegen típusú szám fog kerülni rá - mint ahogy 45-31-re sajnos ilyen került:(
A padló biztos, hogy nem szürke csillámos volt, mert emlékszem, hogy amikor kicsi voltam és nálunk még az első szériás 415-ösök mentek, akkor egy másik vonalon már az újabbak, és nagyon rácsodálkoztam a csillogó padlóra.
Egyébként nem tudom, kinek milyen emlékei vannak a régi 415ösökről, de nálunk állandó baj volt a szíjakkal... Valahogy mindig elszakadtak, és állandóan cserélni kellett őket. Ha új buszos jött a vonalra, akinek el kellett magyarázni, hogy merre menjen, mindig azt mondták neki, hogy csak kövesse az eldobált ékszíjakat, mert annyi volt belőle az úton.