Keresés

Részletes keresés

Mihál Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84089

BPO-103 felújítására gondolva, honlapomon a számtípusok ismertetését kiegészítettem azzal a típussal (C1), amelyet alighanem ő is viselt az oldalán újkorában (06-71).

 

Remélem, nem attól a kortól idegen típusú szám fog kerülni rá - mint ahogy 45-31-re sajnos ilyen került:(

 

http://mihal.fw.hu/alap.html#5

 

CLY-802 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84088
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84087

Csufi buszba..XD

Előzmény: trlpx (84085)
BPO-105 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84086

Sokféle díszítés létezik.

Pl. van/volt olyan jármű, aminek az elején több Ikarus felirat is figyelt.

Előzmény: Subaruwrxsti (84083)
trlpx Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84085
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84084

Ez nem jelent semmit. Kissé túlbuzgó módon díszítgető sofőrök mindig is voltak. 

Előzmény: Subaruwrxsti (84083)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84083

Húsvétra: :)

Egyébként furcsa, most láttam életemben először olyan BKV-s Ikarust, aminek írott betűs Ikarus logó írás volt a hátsó ablakán, legfelül.

ckg471 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84082

CKC-947 >>

Előzmény: =D Doma (84075)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84081

Ez egy trolibusz pótkocsi a képen.

Létezett távolsági autóbusz pótkocsi, és városi autóbusz pótkocsi. Várjuk továbra is a fotóidat a pótkocsiról.

Előzmény: cserkszcsaba (84080)
cserkszcsaba Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84080

Szerintem így nézett ki fénykorában 

Előzmény: FAV 20 (84076)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84079

Egy ilyet találta, nem tudom ilyen volt-e a 415.04-esekben is.

http://imhd.zoznam.sk/ba/gallery-media/451/ikarus-435.html?#3330-

Előzmény: =D Doma (84075)
BU 20-26 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84078

A padló biztos, hogy nem szürke csillámos volt, mert emlékszem, hogy amikor kicsi voltam és nálunk még az első szériás 415-ösök mentek, akkor egy másik vonalon már az újabbak, és nagyon rácsodálkoztam a csillogó padlóra.

Egyébként nem tudom, kinek milyen emlékei vannak a régi 415ösökről, de nálunk állandó baj volt a szíjakkal... Valahogy mindig elszakadtak, és állandóan cserélni kellett őket. Ha új buszos jött a vonalra, akinek el kellett magyarázni, hogy merre menjen, mindig azt mondták neki, hogy csak kövesse az eldobált ékszíjakat, mert annyi volt belőle az úton.

Előzmény: =D Doma (84075)
cserkszcsaba Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84077

Üdv

Képet igyekszek feltölteni (adatkábelem pesten)

Ha ismered Parádot akkor az Émájtetőn van(remélem jól írtam) a nemrég épült völgygát felé így ha keresed biztos rátalálsz.

De ha rámcsörgetsz szivesen elvezetlek ha erre jársz.

Előzmény: FAV 20 (84076)
FAV 20 Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84076

Szinte minden évben bejárom Parádot, de még nem láttam a pótot. Addig van jó helyen mig fészer alatt pihen.

Képet megnéznék róla, meg, hogy miféle pótkocsi.

Előzmény: cserkszcsaba (84074)
=D Doma Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84075

pár újabb kérdéses részlet..

 

az első bkv-s 415.04esek, még az átalakítás előtt milyen színű padlóval készültek? már akkor is a szürke csillámos, vagy még fekete "pöttyös", esetleg sima fekete? a szegélyek azonos színűek voltak (lépcsők élén, kerékdoboknál)?

 

esetleg akad kép a nyitott vezetőfölkéről, vagy máshol közlekedő 415ösök hasonló vezetőfülkéjéről? volt bármilyen elválasztó a sofőr mellett, vagy csak a korlát?

Előzmény: =D Doma (84072)
cserkszcsaba Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84074

Üdvözlök mindenkit

 

Mint régi volános én is szeretem a régi buszokat talán valakit érdekel ,esetleg megmenthető.

Találtam egy régi busz pótkocsit ,mint ez szokott leni fészernek van használva(de nem használják) tető alatt van szerintem menthető Képet sajna nem tudok jelenleg feltenni de igyekszek majd helyileg Heves-megyében Parádon található ha valakit érdekel csörgessen meg és segítek megtalálni a tulajokat(én se tudom kik mivel a pót egy zárt kerti részen van , de tuti kideríthető) A számom 06205509981

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.01 0 0 84073

Üdv Minden Ikarus rajongónak, felkerült 2 amatőr  videóm a tatai 2007-es buszos rendezvényen szereplő Ikarus 180-ról.

 

Elnézést ha valakinek kifogásolnivalója akadna a minőséggel. Köszönök minden megtekintést.

http://www.youtube.com/watch?v=egEtdPZr3C4

http://www.youtube.com/watch?v=C8VlPE_0fGw

=D Doma Creative Commons License 2013.03.31 0 0 84072

köszi

Előzmény: trlpx (84069)
IKARUS 398 (GDK-107) Creative Commons License 2013.03.30 0 0 84071
rally forever Creative Commons License 2013.03.30 0 0 84070

Akkor csak jól sejtettem! :)

 

Helyes, elég gatya állapotban volt a kép készültekor, de egy szép dodgem... az csak egy szép dodgem :)

 

R.

Előzmény: trlpx (84061)
trlpx Creative Commons License 2013.03.30 0 0 84069

A 415.02-es készült utolsóként korai hátfallal, a többi már az újjal.

Előzmény: =D Doma (84068)
=D Doma Creative Commons License 2013.03.30 0 0 84068

köszönöm a 405ös válaszokat..

 

itt a következő kérdés(ek):

 

ugye a 415.00, ami bkvnál kezdett még az első 415ösök hátfalával készült

a 415.01, még sárga fehér korában szintén,

a két ajtós 415.02 szintén

 

a 415.03, a szürke-narancs-piros állapotában milyen hátfallal volt szerelve?

 

a 415.07nek, a keletberlini fényezése idején már a széria hátfala volt? törtfehér volt hasonlóan a 200asokhoz, vagy hófehér? gyárilag barna műbőr borításúak az ülései?

 

a 415.09nek az eredeti sárga fehér fényezése idején milyen hátfala volt?

 

és végül a 415.11nél szintén ez a kérdés..

 

ha esetleg valakinek lenne fotója ezekről, azt megköszönném.. akár a belső terükről is..

Mádi Gerg Creative Commons License 2013.03.30 0 0 84067

Hmm? Erről nem hallottam, bár gondoltam, hogy ha újakat vesznek akkor.... 

 

Hosszú távon még befektetésnek is megérné, sőt, én el se adnám, csak felújítanám, és ugyan úgy használnám.. Vagy vasárban eladnám, még az is szebb...

Előzmény: Subaruwrxsti (84066)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2013.03.29 0 0 84066

Rendben, ezesetben én kérek elnézést. :)
Nem tudod, hogy esetleg írott betűset is tudnak gyártani? Bár az írásodból úgy gondolom, hogy igen.

Bár nem Ikarus, de BKV-s szinten hasonló: az orosz metrókocsik mennek eladásra, szétvágásra, 1-1db típus megy a múzeumba, és ennyi... se búcsúztató, se semmi... sajnálom, hogy ugyanúgy lesz@rja a BKV az egészet, mint a szétvágott jó régi Ikarus buszokat... pedig azellen még a VEKE is nagy hanggal volt. :(

Előzmény: BP-16-63 (84055)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 84065

Szia! Köszönöm nagyon sokat segítettél!

 

AFF-700-as azonosítója a következő:TRA 93280SS60008001.

Előzmény: Takszi55 (84057)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2013.03.29 0 0 84063

Sziasztok!

Volt az Ikarus buszokról anno egy freewebes honlap (ikarusbus.fw.hu). Nem tudja valaki, hogy a freeweb megszűntével hová költözött?

 

Köszi!

 

trlpx Creative Commons License 2013.03.29 0 0 84062

Előzmény: Buszospist i (84051)
trlpx Creative Commons License 2013.03.29 0 0 84061

A 6454-es 405-ös lassan kész lesz, dolgoznak rajta. A 6451-es is Varsó közelében van, egy afféle közlekedési múzeum tulajdonában. A maradék hármat (6450, 6452, 6453) még a kétezres évek elején adták el keletebbre, közülük került elő ez a két ukrán példány.

Előzmény: rally forever (84056)
hajdubus Creative Commons License 2013.03.29 0 0 84060

Milyen indíttatásból került eladó sorba ez a ritkaság?

Előzmény: LMS-640 (84054)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.03.29 0 0 84059

Azért az ujjá építve elég durva benne.

Előzmény: LMS-640 (84054)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!